סור שלא המשכתי.
היית׳י בח״ול ורק אתמול חזרתי.
מקווה שאהבתן את הפרק.
4 תגובות ממשיכה.

הטיסה ששינתה את חיי-פרק 38

19/07/2013 608 צפיות 4 תגובות
סור שלא המשכתי.
היית׳י בח״ול ורק אתמול חזרתי.
מקווה שאהבתן את הפרק.
4 תגובות ממשיכה.

לא ידעתי מה לעשות, כל פחדתי- כל מה שעשיתי הייה כבר ללא חשיבה.
״אני רואה שהתגעגעת אליי״ הוא אמר לי והתקרב אליי.
הוא נכנס אל החדר וראה את כל הבנות וישר אמר: אני עוד אבוא, יש לך מזל שכרגע את עם הבנות ולי יש מזל שאת לא תמיד איתן.
התחלתי לבכות ויצאתי בריצה אל המרפסת שיש במלון ולמסלי לא היה שם אף אחד.
~מנקודת מבט קייט~
״תעוף מפה ואל תחזור, מספיק פגעת בה- אתה לא קולט את זה? למה אתה נהנה מי זה כל כך?!?״ אמרתי לו והוא יצא ולא אמר מילה.
״מי זה?״ אלה שאלה.
״למה הוא פגע בה?״ זואי שאלה.
״ איך הוא פגע״ אביה שאלה.
חשבתי טיפה ולבסוף אמרתי אני חושבת שהיא צריכה לספר לכם את זה ולא אני- אני לא יודעת אם היא תרצה לספר או לא.
״אני ח׳ושבת שהארי צריך לדבר איתה אבל קודם כל שאנחנו נדבר עם הבנים ונספר להם שהיא בסכנה-למעשה איפה היא עכשיו?!״ זואי אמרה.
״אוי שיט, היא לבד והוא יכול לפגוע בה כל רגע, אנחנו חייבים כבר לדבר עם הבנים.״ אמרתי.
״כן בואו-אנחנו מבזבזות זמן״ אביה אמרה.
רצנו לחדר של הבנים, דפקנו בדלת הכי חזק שאננ יכולות ולואי פתח לנו- ישר נכנסו לחדר וקראנו לכולם.
״מה כל כך דחוף?״ נייל שאל.
״ איפה אלן?״ הארי שאל.
״ אז זהו על זה רצינו לדבר איתכם״ אמרתי.
"היום כשאני והבנות כולל אלן בילינו בחדר הייתה דפיקה בדלת ואלן הלכה לפתוח ואז לא הבנו מה קרה אבל היא ישר רעדה, פחדה והלכה אחורה״. אביה אמרה.
״ פתאום נכנס לחדר איזשהו גבר מפחיד ואמר לה משהו- היא ישר רצה מהחדר בוכה ועכשיו אנחנו לא יודעות איפה היא״ אמרתי.
״ הוא מתכוון לפגוע בה שוב בזה אני בטוחה וקייט יודעת מה קרה אבל היא לא רוצה לספר כי אלן צריכה לספר לנו ועוד לא בטוח שאלן רוצה לספר לנו״ זואי אמרה.
״ הארי אנחנו חושבות שאתה צריך לחפש את אלן ולדבראיתה,לתת לה תחושת ביטחון, לשמור עליה ולהביא אותה לפה בשלום. אלה אמרה.
״ אתן צודקות אני הולך לחפש אותה ואני חושב שאני יודע איפה היא.״ הארי אמר.
״בהצלחה״ כולם אמרו והוא יצא מהחדר.
~מנקודת מבט הארי~
אני חייב למצוא אותה- היא בטח במרפסת- היא תמיד הולכת לשם כשהיא רוצה לברוח מהכל.
כשהגעתי לא היה אותה שם וחיפשתי כבר בכל מרום אפשרי- במלון, בחוץ- איפה היא יכולה ליהיות?


תגובות (4)

המשךךך

19/07/2013 06:09

המשך!!!

19/07/2013 06:25

תמשיכייי התגעגעתי לסיפור הזהה!!;)

19/07/2013 07:23

התגעגעתי!
תמשיכי!

19/07/2013 07:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך