מקווה שאהבתן.
4 תגובות ממשיכה עוד היום.

הטיסה ששינתה את חיי-פרק 39

23/07/2013 867 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתן.
4 תגובות ממשיכה עוד היום.

~מנקודת מבט אלן~
אחרי שישבתי במרפסת החלטתי ללכת למקום שאני מאוד אוהבת-לים.
אחרי רבע שעה של הליכה ברגל הגעתי, התיישבתי על החול וחשבתי על כל מה שקרה לי, לכל הבנות ולכל הבנים מאיך שאני וקייט הגענו לחו״ל.
~מנקודת מבט הארי~ אני כבר ממש מתחיל לדאוג, אני כבר לא יודע איפה לחפש.
החלטתי לחזור לחדר ולבקש עזרה מכולם לחפש אותה.
כאשר הגעתי לחדר ישר סיפרתי לכולם שלא מצאתי אותה וכולם התחילו לחשוב איפה היא יכולה ליהיות.
״אני חושבת שאני יודעת איפה היא נמצאת״ אלה אמרה.
״איפה?״ כל הבנים שאלו.
״בים״ כל הבנות אמרו ביחד.
״וואו אין ספק שאת׳ן חברות הכי טובות״ זאיין אמר.
״חח״ כל הבנות צחקו.
״טוב תודה אני יצאתי לים״ אמרתי ויצאתי לחפש אותה.
כאשר הגעתי לים חיפשתי אותה ומצאתי אותה יושבת על החול ומסתכלת על הים-היא הייתה כל כך יפה.
ניגשתי אליה ושאלתי אותה אם היא בסדר.
״היא נבהלה וכאשר הסתובבה אליי ראיתי שהיא בוכה בכי עצוב של סבל ולא בכי של שמחה או בכי של צחוק או סתם בכי- קשה היה לי לראות אותה ככה.
״למה את בוכה?״ שאלתי אותה והתיישבתי על החול לידה,
״אני מבינה שכבר סיפרו לך הכל״ היאאמרה לי והשפילה את ראשה.
״לא סיפרו לי כלום, קייט אמרה שהיא לא רוצה לספר בלי רשותך או מאח׳ורי הגב שלך ואני מבין אם את לא רוצה לספר לי״. אמרתי לה והיא ישר הרימה אליי את פניה.
״ אני כן רוצה לספר לך- אני סומכת עליך״ היא אמרה לי וראיתי בעיניה שהיא דוברת אמת.
״את בטוחה?״ שאלתי אותה.
״כן״. יא אמרה בביטחון.
״ לפני שנה וחצי היה לי חבר וקראו לו שי, יום אחד הוא הזמין אותי אליו ולא פחדתי- אהבתי אותו כל כך-סמכתי עליו כמו שלא מכתי על אף אחד בחיים שלי. ואז כאשר הגעתי אליו ראינו סרט ואחרי זה הוא הוא אמר לי שהוא התערב עם חבריו שהוא יעשה את זה איתי היום ואני ישר לא הסכמתי כי לא הייתי מוכנה וגם כי הוא התערב למען זה. הא התחיל להפחיד אתיאז אמרתי שאני רצה ללכת ובאתי לצאת אבל אז הוא איים עליי שאם אני לא עשה את זה איתו הוא יפגע בי יום אחד ועדיין אהבתי אותו אז הייתי בטוחה שהוא לא יעשה לי כלום ואז הלכתי. חודש אחרי זה הוא החטיף לי מכות בבית ספר מול כולם וכולם צחקו ולא עזור לי-זה פשוט היה זוועה, רק קייט הגיעה ועזרה לי לקום וללכת לפני ששי ירביץ לי שוב. בכיתי בגללו יותר מצי שנה ויש לי עדיין צלקת בלב מי זה, אני לעולם לא אשכח את זה- זה חרולי בלב ועכשיו הוא חזר לפגוע בי שוב ויותר חזק, למעשה הוא הגיע היום לחדר שלי ואני לא יודעת איך הוא הגיע למלון הזה וללונדון בכלל, בכל. מקרה הוא בתקר. אליי. ואז אני ברחתי מהחדר לפני שהוא הפיק לגעת בי ואני נורא מפחדת שהוא ימצא אותי ויעשה לי עוד פעם משהו.״ היא סיפרה לי בבכי נורא ורק חיבקתי אותה ואמרתי לה באוזן שאני לעולם לא אפגע בה ככה ושאני לא אעז לזוז ממנה ולתת לו לפגוע בה, שאני אוהב אותה.
היא רק חייכה חיוך אמיתי ואמרה לי: תודה, אני אוהבת אותך.


תגובות (6)

המשךךך עכשיוו

23/07/2013 10:46

100מם!!!
המשך הרגע!!!!!!!

23/07/2013 10:53

חשבתי שכבר פרשת !!!
אולי כפיצוי על זה שלא העלת הרבה זמן תעשי פרק כפול או ארוך ? ~פאפיפייס~
חחחחחח תמשיייכייייי מושלם 3> 3>

23/07/2013 11:22

כשיהיו 4 תגובות אני אמשיך ואני אעשה פרק כפול ארוך מבטיחה.
(4 תגובות לא כולל תגובה הזאת-אז עוד תגובה 1).

23/07/2013 11:40

מושלםםםםםםםם תמשיכיי!!❤❤

23/07/2013 16:38

וואו השארת אותי בלי מילים שזה לא קורה הרבה
תמשיכי!

23/07/2013 16:54
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך