מקווה שאהבתן, סורי שהסיפור עצוב כזה אבל אני ממש עצבנית ואין לי מצב רוח אז פרק הבא אני מקווה שיעלה לי המצב רוח ויהיה פרק יותר טוב ושמח אבל בכל זאת אני חושת שיצא פרק טוב לא?

הטיסה ששינתה חיי- פרק 22

28/04/2013 695 צפיות 6 תגובות
מקווה שאהבתן, סורי שהסיפור עצוב כזה אבל אני ממש עצבנית ואין לי מצב רוח אז פרק הבא אני מקווה שיעלה לי המצב רוח ויהיה פרק יותר טוב ושמח אבל בכל זאת אני חושת שיצא פרק טוב לא?

"הכל בגלל קייט, היא שברה לי את הלב" הוא אמר לי בסבל ובבכי.
"מה קרה? אני לא מאמינה שקייט מסוגלת לשבור לך את הלב" אמרתי לו.
"גם אני חשבתי ככה עד שגיליתי שלא ובדרך הקשה" הוא אמר לי.
"מה קרה?" שאלתי אותו.
"אני באתי אליה היום לחדר שלכם, דיברתי איתה ואמרתי לה שאני אוהב אותה מהרגע הראשון שראיתי אותה, היא אמרה לי שהיא גם אוהבת אותי וממש שמחתי." נייל אמר לי..
"נו, אז איך היא שברה לך את הלב? הרי אמרת שהיא אוהבת אותך" אמרתי לו.
"תקשיבי עד הסוף-באנו להתנשק וכשהיינו קרובים פתאום היא התרחקה ואמרה לי שהיא לא יכוה, שאלתי אותה למה והיא אמרה לי כי היא לא אוהבת אותי ואני סתם אחד בשבילה ושאני אעזוב אותה בשקט לתמיד" הוא סיפר לי והתחיל לבכות.
לא הבנתי איך קייט מסוגלת להגיד לו כזה דבר, אני מכירה אותה טוב מאוד כבר מלא שנים וראיתי עליה שהיא אוהבת אותו והם פשוט כל כך מתאימים, מה הלך איתה?
"תראה נייל, אני לא יודעת למה היא אמרה את זה, היייתי בטוחה שהיא אוהבת אותך, אני בטוחה שקרתה אי הבנה, אני אדבר איתה ואני אספר לך מה היא אמרה לי אוו קי?" אמרתי לו, מנסה לעדד אותו.
"אוו קיי, תודה, אני חייב לך" הוא אמר לי עם חיוך קטן וישר שמחתי שהצלחתי לעודד אותו.
חזרנו למלון והלכתי לדבר עם קייט.
~מנקודת מבט של קייט~
אני לא מאמינה שהרסתי את זה עם נייל, אני באמת אוהבת אותו אבל אני לא יכולה לסכן את המשפחה שלי בגלל חיי האהבה שלי, אני אפילו לא ממסוגלת לחשוב על מה שקרה לפני שהוא בא, הדלת נפתחה, אלן נכנסה וקטעה את כל מחשבותיי.
"תקשיבי, מה הלך בינך לבין נייל? את אוהבת אותו לא? אני לא מכירה אותך ככה, משהו בטוח קרה". אמרתי לקייט בדאגה, אני באמת לא מכירה אותה ככה.
"לא אלן, כלום לא קרה, אני פשוט לא בנויה עכשיו לקשר ובמיוחד לא עם מפורסם". היא אמרה לי בהיסוס, שמתי לב שמשהו לא קשורה איתה, ידעתי שמשהו קרה.
"קייט, את יודעת שאת יכולה לספר לי כל מה שאת רוצה, את יודעת שאת יכולה לסמוך עליי נכון?" אמרתי לה.
"כן ברור אלה, אין לי מה לספר פשוט אני סומכת עלייך אבל אנ באמת פשוט לא בנויה עכשיו לקשר איתו" לא יכולתי לספר לאלן מה אני באמת מגישה במיוחד מה באמת קרה.
"אוו קיי, קייט אבל עם משהו יקרה אז אני והבנות מיד פה בשבילך, את יודעת את זה נכון?" אלן שאלה אותי. ממש הרגשתי לא נעים עם זה שאני צריכה לשקר לה והכל רק בגלל הבנאדם המגעיל הזה,, נייל היה צריך לבוא ב-5 דקות לפני זה וזהו.
"כן ברור, תודה אלן" אמרתי לה, אני שמחה שיש לי חברה כמוה..
היא הלכה וקיבלתי הודעה בטלפון ממספר חסוי והיה כתוב: תצאי לרחוב @#@#^^* עכשיו אני מחכה לך שם וכדאי לך מאוד לבוא לבד ועכשיו!
נבהלתי ומיהרתי לצאת.
~מנקודת מבט של אלן~
אני בטוחה שקייט משקרת, אני מכירה אותה יותר מידי טוב כדי לדעת מתי היא משקרת ומתי היא דוברת אמת.
ישבתתי בכיסאות ליד החדר ופתאום ראיי את קייט לחוצה יוצאת מהחדר ורצה לכיוון היציאה מהמלון, למזלי היא לא שמה לב אליי אז רצתי אחריה וראיתי שהיא מגיעה לרחוב @@#$&*^, הסתתרתי מאחורי העץ והשיחים והצצתי וראיתי את קייט ואת יואו דיי אני לא מאמינה שזה הבנאדם הזה, אמא איך היא מסוגלת לעמוד לידו?!?! אני היייתי בורחת, אני חייבת להקשיב על מה הם מדברים!


תגובות (6)

פרק יפה מאוד מאוד
תמשיכיי ומה קרה ?
למה את בלי מצב רוח

28/04/2013 13:49

תמשיכי !!!

28/04/2013 13:54

תמשיכי דחוף!

28/04/2013 14:13

תתתתתתממממממששששיייייכככככיייי!!!

28/04/2013 16:38

מהמםםםםםם

29/04/2013 02:08

תמשיכייי !!

29/04/2013 05:21
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך