סורי שלא העליתי המון זמן הייתה לי בעיה עם האינטרנט, אני יודעת שהפרק קצר, אני חייבת לזוז.
מקווה שאהבתם :)

הטיסה ששינת את חיי- פררק 14 (עם 1D)

14/04/2013 837 צפיות 5 תגובות
סורי שלא העליתי המון זמן הייתה לי בעיה עם האינטרנט, אני יודעת שהפרק קצר, אני חייבת לזוז.
מקווה שאהבתם :)

בפתק היה רשום: אל תחשבו שאם אני בכלא, אני לא יכול לפגוע בכם, אני עוד יחזור! עם טביעת דם.
כולם נלחצו והתחילו לפחד, ניסיתי להרגיע אותם ואמרתי: תירגעו, ניהיה כולם ביחד והוא לא יפגע בנו.
~מנקודת מבט של ליאם~
הפתק הזה ממש הלחיץ אותנו, ראינו מה הוא כבר יכול לעשות אפילו רצח, אני ממש לא רוצה לסבול ככה ובמיוחד שאביה לא תסבול ככה. אני אוהב אותה, היא מושלמת.
כל אחד הלך לחדר שלו, הלכתי עם הבנים לחדר, הלכתי לישון אבל אל נרדמתי כל הזמן חשבתי מה יקרה כשהוא ישתחרר מהכלא? אחרי שעה של מחשבות נרדמתי, כשקמתי ראיתי בשעון שהשעה 20:00 בערב ושהבנים רואים טלוויזיה, הלכתי אליהם.
הארי: אוו, סוף סוך התעוררת, 3 שעות אתה ישן.
אני: חח, כאילו שאתה לא ישן מלא זמן.
לואי: טוב, בואו נמשיך לראות את הסרט.
אני: סבבה.
אחרי שנגמר הסרט נייל שאל אותי: מה הולך בינך ובין אביה? אתם אוהבים אחד את השני, תיהיו חברים..
אני גמגמתי ואמרתי: אני לא בטוח שהיא אוהבת אותי.
נייל: ברור שהיא אוהבת אותך, רואים עליה, תסמוך עליי.
אני: טוב, אני אלך לדבר איתה מחר, כבר מאוחר.
נייל: טוב, אני זז לישון, ביי לילה טוב.
~מנקודת מבט של זאיין~
ראיתי את נייל וליאם מדברים, אז בינתיים הלכתי אל הארי ולואי ראיתי שהם גם מדברים, בסוף אמרתי לכולם שאני יוצא ועוד מעט יחזור.
אני הלכתי לטייל קצת, התשעממתי, אני לא רגיל להסתובב בלי הבנים, זה מוזר.
התחלתי ללכת בגינה וחשבתי על זואי: אני ממש אוהב אותה והנשיקה הייתה הדבר הכי טוב שקרה לי שם ובכלל, אני כבר מתגעגע אליה, אני ממש מקווה שהיא גם אוהבת אותי כל כך כמוני.
הלכתי עדו איזה 5 דקות ואז חזרתי לגינה, ראיתי שם ספסל והלכתי אליו, התיישבתי עליו ונזכרתי בכל מה שקרה עם האיש הזה, למה הוא בכלל כזה? מה הוא נהנה מי זה? אין סיכוי שנאדם נהנה מלעשות כאלה מעשים. אלא עם כן הוא לא בנאדם, טוב זה נכון הוא בהמה שמשעמם לה בחיים.
אחרי 5 דקות בערך החלטתי לחזור למלון, התחלתי ללכת וכשהתקרבתי למלון נתקלתי במישהו או מישהי. כשהרמתי את הראש ראיתי את….


תגובות (5)

זואייייייייייייייייייייייייי
תמשיכייייי
ברור שהוא ראה את זואייייייייי!

14/04/2013 07:19

זההההההה מושלםםםםםםםם תמשיכייי דחוףף !!<3 <3

14/04/2013 07:52

תמשיייכייייי!!!!!!

14/04/2013 08:06

תמשיייכייייי!!!!!!

14/04/2013 08:08

תמשיכי!

14/04/2013 08:37
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך