היא לא דומה לאף אחת אחרת..פרק 11

28/04/2013 724 צפיות 5 תגובות
(:

נפתחה הדלת ונשמעה צעקה "שלום!!" הסתובבתי במהירות ויישר חייכתי , "בנים מה אתם עושים פה אני עודמעט באה.." אמרתי "אתם לא הלהקה הזאת?" אמר ג'יימס וקם ממקומו "כן.." אמר הארי "מה אתם עושים פה?" אמר ג'יימס והתרגש כל כך .. "באנו לבקר חברה" אמר נייל וקרץ לי "מי זאת?" שאל ג'יימס והתקרב אליהם "זאת" אמר ליאם וחייך אליי "את??" הסתכל אליי ג'יימס "כן.." אמרתי "העובדת הכי טובה שלנו!!" אמר וקירב אותי אליו הסתכלתי עליו במבט של ' אה עכשיו אתה לא כועס אליי בטח!!' "כן..בטח.." מילמלתי , כנראה שזאין שמע והוא התחיל לצחוק "הבת שלי היא המעריצה הכי גדולה שלכם!!" אמר והתיישב על הכיסא "יש לך בת ?!?" פלטתי מפי ומיד אחר כך שמתי את יידי על הפה "וטב נמאס לי מהתנהגות שלך , אזהרה אחרונה!" אמר , ואני התאפקתי לא לצחוק!!! "טוב" אמרתי אוטמתי את פי "בנים , אכפת לכם לחכות פה קצת אני ייקרא לבת שלי לבוא?" שאל ג'יימס "אין לנו בעיה , אנחנו אוהבים את המעריצות שלנו " אמר לואי ואני חייכתי אליו "אני ייקרא לה , יסמין את יכולה ללכת " אמר ג'יימס "תודה" אמרתי ויצאתי ואחרי הבנים "פאק" אמרתי והתקדמתי לעבר המטבח "חח את מסבכת את עצמך בצרות.." אמר נייל "כן אה" אמרתי ופתחתי את ברז המים "טוב אין לכם פגישה?" אמרתי והתחלתי לצחוק "בטח" אמר זאין "טוב נתראה בערב" אמר הארי והם ייצאו מהמסעדה , הצלמים לא היו ואני המשכתי לעבוד כרגיל .."נו מייסי מה את אומרת על ההפתעה??" שאלתי אותה מהמטבח "שיחקת אותה אחותי" אמרה וקרצה לי המשכתי לשטוף כלים ויצאתי מהמטבח המסעדה הייתה די מלאה למרות שאין מה לאכול פה חוץ מארוחות בוקר וקפה "שלום אני יסמין איך אני יכולה לעזור לכם?" פניתי לארבעה ילדות שיישבו "שתפגישי אותנו עם וואן דיירקשן!!" צעקה אחת הבנות, אני כל כך אוהבת את המעריצות שלהםם איך שהם צורחות , זה מצחיק … "חחח תבואו לכאן לעיתים קרובות שעות של הבוקר אני בטוחה שתפגשו אותם " אמרתי כולי מחויכת הם התחילו לצעוק ביחד "טוב אתם רוצות משהו להזמין ?" שאלתי "כן , שתי ארוחות בוקר זוגיות עם תפוזים " אמרה "אין בעיות" רשמתי בפנקס והסתובבתי "יסמין , אביה התקשרה אליי היא אמרה לי שאת לא עונה בטלפון היא שאלה מתי את חוזרת?" הסתובבתי , זה היה הארי לפתע נשמעו הצרחות של הבנות הם הסתכלו עליי ורצו לחבק אותו , חמודות " ב17:00!" צעקתי הוא הנהנן והצטלם עם הבנות והם התיישבו בחזרה
שמתי את הפתק על דלפק המטבח וחזרתי לנקות , הזמן במסעדה עבר די לאט .. עד שסוף סוף הגיעה השעה 17:00 הורדתי את הסינר מעליי והנחתי על הקולבים , לקחתי את התיק שלי שמתי על כתפיי חיבקתי את מייסי ויצאתי חיכיתי בחוץ חמש דקות , עשר דקות , רבע שעה .. התחלתי להילחץ ..
התקשרתי אלייה והיא לא ענתה .. ממש נלחצתי!! החלטתי להתקשר לאחד הבנים "נייל!" קפצתי
חייגתי מהר וחיכיתי שייענה , למזלי הוא ענה
"נייל?!" אמרתי "מי זה.." אמר בקול ישנוני "יסמין! אביה לא עונה לי ואני מחכה פה כבר רבע שעה!" צעקתי "אוי שיט!" אמר "מה קרה??" קפצתי "ראינו סרט וכולנו נרדמנו .." הקול הישנוני כמעט נעלם.. "אני יבוא ברגל.." נאנחתי , אוף אין לי כוח!! כל היום אני על הרגליים!! "אני בדרך.." אמר "לא לא לא נייל!" התחלתי לומר והוא ניתק .. יופי עודפעם הקטע עם המעריצותתתת זה מתחיל לחרפן אותי קצת… חיכתי חמש דקות והוא בא למזלנו לא הייתה שם אף מעריצה משוגעתת נכנסתי לאוטו במהירות ונסענו… הגענו לבית של אביה ושלי ונכנסו בשקט הלכתי לחדר הוצאתי פיג'מה והכל ונכנסתי להתקלח יצאתי אחרי איזה שעה , הלכתי לחדר במהירות והתלבשתי נעמדתי מול המראה וסירקתי את השיער יצאתי מהחדר וכולם כבר היו ערים "יופי שקמתם" אמרתי והתיישבתי ליד אביה "וואי אני מה זה מצטערת!!" אמרה "זה בסדר באמת" חייכתי "כן זה בסדר.." אמר נייל ואני והוא צחקנו "אני עייפה!" אמרתי והחלקתי על הספה "כולה שש איך את עייפה" שאלה אביה " תעמדי את כל היום על הרגליים!" צעקתי ונשכבתי על רגלייה "תשני" חייכה עליי "בטח" אמרתי "בואו נשים סרט!!" צעק ליאם "עוד סרט.." מילמלתי "שקטט" אמר וסימן לי עם היד על הפה שלו "שתוק!" צעקתי "אני מציעה שנראה סרט מצויר!!" אמרה אביה "בובספוג!" אמר לואי "בובספוג?" שאלתי מבולבלת "כן צהוב כזה עם חורים …" אמר ליאם "אני בעד!" אמר נייל "מסכימים?" שאלה אביה כולם הנהנו חוץ ממני "יסמין מה איתך?" שאלה אביה והסתכלה עליי "חח תעשו מה שאתם רוציםם" אמרתי שמנו את הסרט ועייני התחלו להיסגר מעצמם וראשי היה כבד ולא ייכולתי לשלוט בעצמי ונרדמתי .
"שש.. תיהיו בשקט" שמעתי קול והרגשתי שאני הולכת אבל הרגליים שלי לא על הרצפה עייני נפתחו לאט לאט עייני היו פתוחות מעליי היה הארי הולך בעדינות לכיוון החדר שלי.. לא רציתי להראות לו שאני ערה אז עצמתי את עייני אבל לא עד הסוף … הוא השכיב אותי במיטה והתכופף אליי "מתי תאהבי אותי כמו שאני אוהב אותך , לילה טוב נסיכה שלי.." אמר ויצא מהחדר 'מהההההה?!?!!?!??!!?!' צעקתי בלי קול.. הייתי בשוק עבר שעה שעתיים שלוש הגיע כבר הלילה ולא הצלחתי להירדם , יצאתי מהחדר , אביה יבה בסלון וראתה את הסדרות לילה שלה "אביה?" קראתי "יסמינוש" אמרה "אני חייבת לספר לך משהו!" אמרתי והתיישבתי ליידה בספה "דברי" אמרה וחייכה אליי סיפרתי לה הכל!! "אני יודעת.." מילמלה "מה?!" צעקתי "כן.. הוא תמיד מדבר איתי עלייך כמה שאת יפה…" אמרה וחייכה אליי "אבל אי אפשר.." אמרתי "למה לא ?" חייכה "כי הוא הארי סטיילס!!" צעקתי וקמתי ממקומי "נו .. ואני לא חברה של זאין מאליק??" אמרה והושיבה אותי "כן.. אבל זה שונה.." אמרתי ונאנחתי "הכל יהיה בסדר.." אמרה .. כן בטח!


תגובות (5)

תמשיכיייייי סיפור מושלם אוהבת אותו מאוד
מחכה להמשך…..
אוהבת שרית

28/04/2013 09:41

תמשיכי עכשיו!!!!!

28/04/2013 09:52

מושלםםםםםםםםםםם תמשיכייי במהירוות מאוהבת בסיפור הנדיר הזה !! <3 <3 <3

28/04/2013 10:22

תמשיכי :))

28/04/2013 10:26

אעאעאעאעאעאעאעאע את חייבת להמשיך :) מושלם

28/04/2013 14:32
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך