הבגדים של יסמין http://www.polyvore.com/untitled/set?id=80455871
תגיבו :)

היא לא דומה לאף אחת אחרת..פרק 12

28/04/2013 900 צפיות 10 תגובות
הבגדים של יסמין http://www.polyvore.com/untitled/set?id=80455871
תגיבו :)

ניסיתי להירדם וזה לא כל כך הצליח לי כל הזמן עלו לי מחשבות ושאלות בראש ..איך אני יידבר איתו איך יסתכל לו בעיניים!! אוף.. אחרי שעה נרדמתי .. "יסמין!! קומי את תאחרי לעבודה!!" צעקה אביה ואני קמתי לאט לאט משנתיי "מה השעה? שאלתי בקול ישנוני "עשרים לשמונה!" צעקה "שיט!!" צעקתי וקמתי מהמיטה , הלכתי לשטוף פנים ולהתארגן ( יש ברציתי להוסיף ) התארגנתי הכיי מהר שאפשר ! "אביה הלכתי!!" צעקתי ופתחתי את הדלת "חכי אני ייקפיץ אותך!!" צעקה לי בחזרה "אני ירוץ! ביי!" צעקתי ויצאתי מהבית רצתי מהר ופחדתי מהעקבים "יסמין זאת את??" צעק אליי מישהו "סוף כל סוף מצאתי אותך!" צעק והתפס ביידי "אדמונד מה אתה עושה כאן עזוב אותי!!" צעקתי ודמעות בעיניי "את באה איתי!!" צעק וגרר אותי "לא!!" צעקתי "עזוב אותיי!! צעקתי ודמעות זולגות מעיניי הוא גרר אותי למקום חשוך .. "די!! בבקשה תעזוב אותי !!" צעקתי הוא שיחרר אותי והפיל אותי על הרצפה, אדמונד וסוזן הם ההורים המאמצים שברחתי מהם , לא חשבתי שהם ירצו אותי בחזרה , אני עוד חודש בת 18 מה הם רוצים ממני?!? "חשבת שתברחי אה???" שאל והלך מצד לצד "מ..מה את..אתה רו..רוצה ממ..ממני" אמרתי בוכה "רק .. את יודעת.." אמר בחיוך רשע "לא!!" צעקתי "הו..כן.." אמר וליטף את ראשי התחלתי לבכות לבכות בכי מר .. בחיים שלי לא בכיתי ככה! הוא התקרב אליי עוד יותר וליטף את יידי , החלטתי להתנתק מהפחדים ולהילחם בהם ! בעטתי בו וסטרתי לו הכי חזק שאפשר הוא התפתל והחלטתי לרוץ "רוצה מלחמה??" אמר ושלף אקדח האיפור נמרח והשיער התבלגן אחרי חמש שניות הרגשתי כאב חזק בבטן והבנתי..הוא יירה בי , יירה בי בלי רחמים ..
"ל..למה…" מלמלתי בוכה .. מאז לא הרגשתי כלום
~נקודת מבט של הארי~
"להפתיע אותה או לא?" שאלתי את זאין "נו כן אמרתי לך אף פעם" אמר "טוב" אמרתי ויצאתי מהבית , נכנסתי לאוטו ונסעתי למסעדה היא הייתה די ריקה חוץ ממייסי שנראתה מודאגת "היי מייסי" אמרתי ונכנסתי בדלת המסעדה "הארי יסמין עוד לא הגיע! היא מודאגת!" אמרה מסתובבת מצד לצד "יש סיבה הגיונית לא??" שאלתי "לא יודעת.." אמרה מודאגת "אני אתקשר לאביה"אמרתי ושלפתי את הטלפון מהכיס וחייגתי הכי מהר לאביה "אביה יסמין יצאה הבוקר למסעדה?" שאלתי "כן היא יצאה לפני רבע שעה למה?" שאלה "אני פה ומייסי אומרת שהיא עוד לא הגיעה!" אמרתי לחוץ , אולי קרה לה משהו! "אני בדרך!" צעקה וניתקה "אני הולך לחפש!" צעקתי ויצאתי מהמסעדה השארתי את הרכב שם והתחלתי לרוץ ולצעוק "יסמין!" "יסמין! איפה את?!" לא נשמע קול .. ראיתי מקום חשוך והחלטתי ללכת לשם .. ראיתי אותה שוכבת על הרצפה עם דם על בטנה ודמעה שנעצרה על פנייה "יסמין!!" התיישבתי ליידה וליטפתי את ראשה "יסמין.. נסיכה שלי…" מלמלתי והתקשרתי לאביה "אביה !! מצאתי אותה שוכבת באיזה מקום חשוך עם דם על הבטן שלה תבואי מהר ותזמיני אמבולנס מהר!!" צעקתי לה בטלפון "מה?!!? אני כבר באה ומתקשרת תקרא לזאין ולבנים!!" אמרה וניתקה "יסמין אהובתי תפקחי עיניים נסיכה שלי " אמרתי וליטפתי את לחייה שפתייה היו כל כך יפות ומלאות התקשרתי לנייל הכי מהר שאפשר! "נייל!! יסמיו היא חסרת הכרה עם דם ו..תבוא למקום חשוך ליד המסעדה ותביא את הבנים!!" אמרתי בקול לחוץ ודואג.. "יסמין?!!? מה היא עשתה שם אני כבר בא!!" אמר וניתק . אחרי דקה אביה באה והאמבולנס אחרייה "אביה!!" אמרתי וחיבקתי אותה עינייה היו נפוחות מבכי העלו אותה לאמבולנס ואחד מהם שאל " מי עולה איתה?" אביה יישר קפצה ולא התווכחתי איתה "אביה אני לוקח את האוטו שלך!" צעקתי ונכנסתי לאוטו הבנים נסעו אחריי ואביה הייתה שם כבר ישבה בחדר המתנה התיישבנו לידה והיא וזאין התחבקו , היא בכתה עליו .. חיכינו עד שייצא רופא ויגיד לנו מה מצבה .. עבר שעה שעתיים שלוש ולאחר מכן יצא רופא ואמר..


תגובות (10)

מה הוא אמר?

28/04/2013 17:18

יאיאיאיי בבקשה תמשיכי !!!!
ראיתי את הסיפור רק עכשיו ואהבתי את ההקדמה אז ישר התחלתי לקרוא את הסיפור (;
בבקשה אני ממש במתח !!!
מצפה להמשך..
אוהב…אד♥

28/04/2013 18:00

מושלםםםםםםם תמשיכייי דחוווף אני במתחחחח !!❤❤❤

28/04/2013 20:40

תמשיכי

28/04/2013 22:33

תמשיכי

28/04/2013 22:33

תמשיכי !! :)

28/04/2013 23:02

תמשיכייייייייי איזה מתח ……
מחכה להמשך
אוהבת שרית

28/04/2013 23:48

תמשיכי :)

28/04/2013 23:56

מה הוא אמר?!?!?!
נוווו נווו תמשיכי אני במתח מטורףףף
היומניסטית ^_^

29/04/2013 02:06

נו סעמק לא המשכת ועבר כמעט חודששש

16/05/2013 14:12
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך