read my story
כל מי שהבטחתי לה שמשתתפת : אל תידאגו אני יוסיף אתכם לא שכחתי :) זה יקח כמה פרקים אבל זה יהיה שווה את זה :) (לכל מי שמהם עדיין קוראת את זה (: )

היומן הסודי שלי! ~8~ חלק א'

read my story 17/03/2013 254 צפיות 5 תגובות
כל מי שהבטחתי לה שמשתתפת : אל תידאגו אני יוסיף אתכם לא שכחתי :) זה יקח כמה פרקים אבל זה יהיה שווה את זה :) (לכל מי שמהם עדיין קוראת את זה (: )

אפשר להיצטרף ? שאלתי אותם ואז ניילר היסתובב אליי ואני נישבעת שכמעט היתעלפתי מרוב שניבהלתי מהפרצוף שלו כי הייתה לו מסכה של סקובי דו וזה היה הכי לא צפוי !
הוא הוריד את המסכה ואמר לי משהו בסוד. זה היה די ארוך, אני רק הינהנתי והקשבתי. בזמן שהוא סיפר לי הייתי עם הפנים אל אמה וראיתי שהיא מתחילה להיות עצובה. ניראה לי שהיא מחבבת את ניילר ודי לקחתי לה אותו בזמן שהם התחילו *ממש* להיתחבר טוב. הוא סיים להגיד לי מה שהוא רצה ובסוף הייתה שאלה אז לא הייתה לי בררה אלה לענות לו. אחרי שעניתי לו היסתכלתי על אמה במבט רציני ואז אמרתי להם: טוב אני ישאיר אתכם לשחק לבד. והלכתי. בדרך אל הכניסה לחדר שמעתי צעקות של ריב. זה היה לואי ואלינור שהיתווכחו על משהו וזה היה ניראה רציני. לא רציתי להיכנס אבל הייתי חייבת לצוטט להם. ישבתי בחוץ על ערסל והיקשבתי. הם היתווכחו:
אלינור: אני לא מאמינה שעשית את זה ! הרי אני חברה שלך !
לואי: אבל היא בסך הכל מעריצה. זה היה כלום ! וחוץ מזה היא חשבה שאני שונא אותה ! אני ממש לא שונא אותה ואני לא רוצה שזה מה שהיא תחשוב עליי ובמיוחד שזה הסיוט שלה !
אלינור: מאיפה אתה יודע את כל הדברים האלה בכלל ?!
לואי: כי דיברתי איתה על זה.
אלינור: טוב זה לא ממש משנה עכשיו ! מה שמשנה זה שישנתה איתה באותה מיטה ! אני לא מאמינה עלייך נו באמת לואי !
לואי: אבל אלינור . זה היה כלום !
אלינור (בוכה) : אני לא יכולה להאמין לך לואי ! אף פעם זה לא קרה ואני לא יכולה להיות בטוחה אם אתה משקר לי ! אני צריכה ללכת…. *טרקה את הדלת*
אחרי שהם רבו (וידעתי שזה בגללי) נכנסתי לחדר וראיתי שלואי על סף בכי. באתי אליו עם דמעות בעיינים ואמרתי לו: אוףף לואי זה הכל היה באשמתי ! אני לא מאמינה !
לואי: זה לא היה באשמתך…… זה כלום עזבי… אני מקווה שאני והיא נשלים עד מחר.
יצאתי בחזרה לגינה וראיתי את ניילר מחייך אלי חיוך שזומם משהו.
~מנקודת המבט של אמה~
אני וניילר ממש היתחברו ואני מאוהבת בו בטירוף ! כאילו… מאז שהוא הפייב שלי אני אוהבת אותו אבל עכשיו זה כאילו ממש אמיתי. אני לא יכולה להסביר. כשראיתי קודם את ניילר מדבר הרבה זמן עם היילי וחשבתי זה בקטנה כזה אבל הם דיברו מלא ואז היילי היסתכלה עליי בפרצוף רציני ואני חושבת שהיא מנסה ליגנוב לי את ניילר ! אוףף אוףף אני לא מבינה ! היא החברה הכי טובה שלי והיא בכלל אוהבת את לואי .. כאילו ברור שגם את ניילר אני מבינה אותה בכל זאת אנחנו דירקשניות והיא מעריצה אותו ואוהבת אותו אבל לא כמוני. הפייב שלה זה לואי ! אני באמת מרגישה שהיא "גונבת" לי אותו ! *בכיתי* ראיתי עכשיו את ניילר מחייך אלייה וניראה לי שזה קשור למה שהוא אמר לה קודם. בטח הוא אמר לה שהוא שונא אותי ! והוא משחק איתי סתם כי בא לו והוא לא *באמת* רוצה.
היי. היילי אמרה לי. היי. אמרתי לה בנימה מתעלמת. הכל בסדר ? היא שאלה אותי……………….


תגובות (5)

תמשיכיי…ואת מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי;)

17/03/2013 15:39

סבה אני יקרא :) ואני שמחה שאת קוראת את שלי <3

17/03/2013 16:37

סבה אני יקרא :) ואני שמחה שאת קוראת את שלי <3

17/03/2013 16:37

תמשיכיייייי !!!

17/03/2013 16:38

המשכתי :)

17/03/2013 16:40
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך