היומן הסודי שלי! ~8~ חלק ב'

read my story 17/03/2013 245 צפיות 2 תגובות

(עדיין מנקודת המבט של אמה)
הכל בסדר ? היא שאלה אותי. רק היסתכלתי עלייה במבט מתעלם ועצבני. היא ממש עיצבנה אותי בקטע הזה כי ניילר הוא האפרוחי החתיך והמושלמי שלי שעכשיו מיסתבר שהוא שונא אותי ואוהב את היילי ואוףףף !
~מנקודת המבט של היילי~
מה קרה לה ?! ניראה לי שהיא כועסת עליי …….. אבל .. מה עשיתי לה ???
הלכתי לניילר ושאלתי אותו אם הוא יודע על משהו שקרה לאמה והוא אמר לי שלא. נכנסתי לחדר והלכתי ללואי. ראיתי שהוא טיפה בוכה ושאלתי אותו אם זה עדיין בגלל מה שקרה לו עם אלינור והוא אמר לי בכן. היתקשרבתי אליו וחיבקתי אותו. הוא חיבק אותי גם והרגשתי שאני רוצה להיתעלף. הרגשתי את השרירים שלו ואני חייבת להגיד שזה היה מושלם ! הוא כזה חזק וחתיך ! לא יכולתי להיתאפק וחיבקתי אותו יותר חזק. ראיתי שהוא מנסה לעזוב את החיבוק וטיפה נעלבתי אבל הבנתי אותו… בטח אינלו מצב רוח לכלום עכשיו… . שאלתי אותו אם הוא רוצה לצאת החוצה לשחק עם ניילר ואמה כדי להעביר לו קצת את המחשבות והוא אמר שכן. יצאנו וראיתי שאמה מסתכלת עליי בשנאה. אפילו לא טרחתי לדבר איתה אלה רק בלנסות לשפר ללואי את המצב רוח. שיחקנו וראיתי שאמה בוחנת אותי כל הזמן.
~מנקודת המבט של אמה~
וואי אני לא מאמינה על ה-היילי הזאתי אמאלהה ! היא לוקחת לי את ניילר אבל היא גם עם לואי ?! כאילו….. אני לא יודעת כבר מה לחשוב עלייה אמאלהה !!! ואני בטוחה שבגללה ניילר שונא אותיי ! אני לא רוצה לדבר איתה בחיים ! אבל אני חייבת לגלות על מה הם דיברו ! הלכתי לניילר ושאלתי אותו על מה הוא דיבר עם היילי. תוך כדי ששאלתי אותו התחלתי ליבכות קצת כי זה כאב לי ! הוא ניגב לי את הדמעות ושאל אותי למה אני בוכה. בהתחלה לא הבנתי למה הוא עושה את זה.. הזזתי לו בעדינות את היד ואמרתי לו שאני יודעת כבר מה הוא חושב עליי ושהוא לא צריך להיתנהג כאילו אכפת לו ממני. ברחתי לחדר שלי והתחלתי לבכות כמו מטורפת. אירגנתי את המזוודה שלי. רציתי פשוט רק ליברוח משם. ניילר רץ לחדר שלי ואמר לי לעזוב את המזוודות ושהוא רוצה הסבר לכל מה שקרה הרגע. אמרתי לו שאני יודעת שהוא אוהב את היילי ושהוא שונא אותי. השתגעת ?! הוא אמר לי בנימה מופתעת. היסתכלתי עליו ולא הבנתי מה קורה כאן. אז למה אתה והיילי כל הזמן מדברים ביחד והיא מסתכלת עליי כאילו שהיא שונאת אותי ואתה משתף איתה פעולה ו ו ו .אמרתי וניסיתי לסיים אבל אז הוא חיבק אותי ואמר לי שהוא *ממש אבל ממש* לא שונא אותי ושהוא והיילי רק דיברו על זה שהוא מחבב אותי והוא לא יודע אם להגיד לי או לא. החלטתי שזה הזמן המתאים להגיד לך. הוא אמר. היסתכלתי עליו וחייכתי. אופס !!! אמרתי בבהלה. מה מה קרה ?!?!?! הוא שאל בבהלה גם. היילי ! היא יודעת שאני כועסת עלייה ! אני חייבת מהר לדבר איתה ! רצתי להיילי כשאני מחזיקה לנייל את היד ומושכת אותו אחרי. דיברתי איתה והסברתי לה הכל ושאני מיצטערת. היא אמרה שהיא סולחת והתחבקנו. היילי אמרה לי שהיא צריכה לדבר איתה דחוף והיא בקיקשה שנייל ישאר כאן עם לואי ולא יעזוב אותו לרגע. היא לקחה אותי לחדר שלה ושל לואי אמרה לי ש………………………..


תגובות (2)

תמשיכייי

17/03/2013 16:58

המשכתי <3

17/03/2013 17:31
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך