read my story
רק רציתי לשאול את דעתכן (הבנות שקוראות את הסיפור)
אני יוצאת מתלהבת מידי בזה שאני רושמת שאני רושמת דברים עלי ועל לואי ביחד כזה ושעשיתי שהוא ואלינור נפרדים בגללי ? תענו לי בכנות זה ממש חשוב לי ! לא נעלבת <3 מבטיחה אני צריכה לדעת את זה באמת יש לי סיבה :) אל תתבישו להגיד לי אם כן. באמת ! <3 יווו

היומן הסודי שלי! ~9~

read my story 17/03/2013 341 צפיות 9 תגובות
רק רציתי לשאול את דעתכן (הבנות שקוראות את הסיפור)
אני יוצאת מתלהבת מידי בזה שאני רושמת שאני רושמת דברים עלי ועל לואי ביחד כזה ושעשיתי שהוא ואלינור נפרדים בגללי ? תענו לי בכנות זה ממש חשוב לי ! לא נעלבת <3 מבטיחה אני צריכה לדעת את זה באמת יש לי סיבה :) אל תתבישו להגיד לי אם כן. באמת ! <3 יווו

היא לקחה אותי לחדר שלה ושל לואי ואמרה לי שהיא ממש אוהבת את לואי והיא לא יכולה ליראות אותו שהוא ככה עצוב ושהיא חייבת לעשות עם זה משהו כדי שהוא לא יהיה עצוב. די היסכמתי איתה בקטע הזה כי גמאני לא יכולה ליראות אותו ככה …. אפילו שהוא לא הפייב שלי.
~מנקודת המבט של היילי~
אוףף אני לא יכולה יותר ליראות את בעלי ככה ! עדיין התרגלתי ליקרוא לו בעלי אפילו שאחרי מה שקרה אני יודעת שאני צריכה להפסיק. אמה הסכימה איתי ודיברנו וחשבנו מה לעשות. פיתאום בלה באה ואמרה לנו: תיראו הבאנו אורחות ! אני ואמה היסתכלו לדלת ופיתאום ראינו את בריטני ושירז ! אומיגזרר ! מה אתן עושות כאן ?! שאלתי בשמחה. בלה והארי היתקשרו אלינו ובאנו. אנחנו עדיין לא מאמינות שאנחנו רואות את וואן דיירקשן ! האעהאעאהאעאה איפה הםם ?! אמרו שתיהן בבהלה וקפצו מאושר. אני ואמה היסתכלנו אחת על השנייה בפרצוף לחוץ וידענו שאינמצב שהן הולכות עכשיו לדבר עם לואי ובמיוחד לא במצב שלו. אממ…. רוצות להכיר את ליאם וזאין ? (הפייב שלהם של בריטני זה ליאם ושל שירז זה זאין) העאהאעאהעאהאעאהעאהאעאהעא !! צרחו שתיהן ביחד כל כך חזק שראיתי את הארי סותם את האוזניים שלו וזה היה מצחיק. למזלנו ליאם וזאין לא היו בחוץ אלה ישבו ביחד ושיחקו פיפ"א בפלייסטיישן. אה בנים אכפת לכם להיסתובב לשנייה ? אמרתי להם בשאלה. שניה אני קורע פה את ליאם. זאין אמר וצחק וליאם דחף אותו קלות. הם היסתובבו וראו את בריטני ושירז ואני די בטוחה שהם חושבים שהן חמודות. הן השתדלו לא ליצרוח והם כל הזמן רק חייכו. ליאם הזמין אותן לשבת לידם על הספא ולשחק איתם בפיפ"א והן ישר הסכימו וכל אחת התיישבה ליד הפייב שלה. אני ואמה חזרנו לדבר ובלה באה אחרינו. הארי נישאר לשחק איתם. בלה אמרה וחייכה. פיתאום אני ואמה ראינו את הארי מאחורי בלה ומסמן לנו להיות בשקט ואז הוא שם לה ידים על העיינים ואומר לה: נחשי מי זה. אממ…. לפי הקול הצרוד והחתיך הזה… הארי ?! היא אמרה. ככככככככככןןןןןןןןןןןן. הוא אמר וחייך ואז חיבק אותה. בלה ראתה שאני ואמה צריכות לדבר אז היא אמרה שהיא והארי הולכים ושהם משאירים אותנו לבד. אני ואמה חשבנו מה כדאי לעשות בשביל לואי כדי לשמח אותו אבל לא חשבו על שום רעיון.
~מנקודת המבט של אמה~
אוףף אינלי שום רעיון! מה אני יגיד להיילי ?? אני יודעת שהיא ממש רוצה לשמח את לואי ואני באמת מנסה לחשוב באמת. חשבתי לעצמי. יש משהו אחד שאני חושבת עליו אבל………………………… אמרתי. לא ניראה לי שהוא טוב מספיק. סיימתי להגיד. תגידי לי תגידי לי ! היילי לחצה עליי. טוב טוב אני יגיד לך. לדעתי את ולואי צריכים לצאת לדייט. מה ?! היא צרחה עליי. את יודעת שלואי פגוע עכשיו מאוד אז איך זה יעזור לו וחוץ מזה… אלינור היא דוגמנית והיא ממש יפה ומה הסיכוי שאני יהיה איתו ושהוא לא ירצה לחזור אלייה ?! כאילו… מה הסיכוי שהוא ירצה אותי מאשר אותה ?! תיראי איך הוא פגוע בגללה ! ואם זה היה אני הוא היה שוכח ממני תוך שנייה….. היילי אמרה ועשתה לי שמה מגילה על זה שהרעיון שלי לא יכול לעזור. טוב טוב רק הצעתי רעיון שניראה לי ממש טוב. אמרתי לה.
~מנקודת המבט של היילי~ (חושבת לעצמה)
אני. ולואי. דייט ! החלום שלי ! אבל באמת.. מה הסיכוי שהוא ירצה אותי יותר מאשר את אלינור ?! לא ניראה לי שזה יכול לעבוד בנינו.. הרי הוא עכשיו רק ניפרד ממנה. אבל מצד שני…. זה תמיד היה החלום שלי ואני יכולה אולי להתחבר אליו קצת יותר ואז אולי להזמין אותו ו…………על מה אני מדברת לעאזעזל ?! זה לואי טומלינסון ! אשכרה לואי טומלינסון ! זה לא סתם ילד מפגר מהכיתה שלי . זה לואי טומלינסון ! אהבת חיי המושלמת שחצי מהבנות בעולם רוצות ודווקא אני ?!?! אני לא יודעתתתתת כבר מה לעשות…………………………………………………….. :'(


תגובות (9)

פשוט תמשיכי כבר!!!!! ומהרררר כי אני הורגת אותך אם לא!!!!!! :P

17/03/2013 17:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח את אבלה אמרו לך את זה פעם ?

17/03/2013 17:50

תודה D: D: D: D: עכשיו תמשיכי!!! :P (נ.ב- גם את! חח)

17/03/2013 17:52

חחחחחחחחחחחחח תודה
(זבבבבבל ! )

17/03/2013 17:56

הסיפור הזה מושלם ואין מה לתקן בו!!!!!!!!
רק יש לי שאלה…
את במציאות שונאת את אלינור?
כי אני מתה עליה!!!!!!!!!!!!

18/03/2013 03:25

ניראלך ?! אני פשוט **ממש** מקנאה בה שהיא עם בעלי אבל היא ממש חמודה ! אני כן אוהבת אותה !
ו-וואי שירז את אחת המושלמות פה נודרתת !

18/03/2013 05:00

יואו אני מתה עליך מושלמת (:

18/03/2013 05:02

זה בסדר שאת רושמת ככה , גם אני ממש מקנאה בפרי שהיא עם זאין וזאין זה הפייב שלי אבל אני חולה על פרייי היא מושלמת ויפה ואני חולה על השירים שלה ואני מעריצה אותה היא מדהימה ואני ממש ממש אוהבת אותה חחחח חפרתי בכול מקרה תמשיכיייי !

18/03/2013 06:46

גם אני מתה על פרי אלינור ודניאל אבל שטיילור הייתה עם הארי בהתחלה אהבתי אותה אבל אז זה הגיע למצב שהוא כמעט פספס את היום הולדת של לואי והיא שינתה אותו (מזל שהוא חזר לעצמו)
נ.ב
ראיתם את הכלב של ליאם ודניאל? איזה חמוד אני מתה!!!!!!!!!!! תיכנסו לטוויטר או של ליאם או של דניאל הם פירסמו תמונות…
אוף גם אני רוצה כלב עם ליאם!!! או חתולה עם הארי…

18/03/2013 06:52
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך