Mishel
פרק 10 ממש 10!!!
תודה לכל הבנות שמפרגנות אני אוהבת אתכן!!!
בפרק הזה הייתה יותר נקודת מבט שלה על עצמה, והיא סיפרה יותר על האישיות שלה...
מקווה שאהבתן מתוקות <3

היחיד שנוצר עבורי…(סיפור על וואן דיירקשן) פרק 10!

Mishel 15/12/2012 1269 צפיות 8 תגובות
פרק 10 ממש 10!!!
תודה לכל הבנות שמפרגנות אני אוהבת אתכן!!!
בפרק הזה הייתה יותר נקודת מבט שלה על עצמה, והיא סיפרה יותר על האישיות שלה...
מקווה שאהבתן מתוקות <3

בערך בשעה 16:00 התחלתי להתארגן. התקלחתי, התאפרתי במעט סומק ,איליינר, צללית אדומה ושפתון שקוף שהתאים לשפתי. לבשתי שמלה אדומה וצמודה עם כתפייה בצבע לבן. נעלתי נעל עקב לבנות עם מספר קטן של אבנים בצבע שקוף שהבליט יותר טוב את הצבע הלבן. ענדתי אחת מהשרשראות שאית׳ן קנה לי ליום האהבה. לב קטן עם עיטורים קטנטנים של יהלום. מאחורי הטליון היה חרוט שמו. סירקתי את שערי ושחררתי אותו בעדינות כך שהוא נפל על כתפיי בצורה הכי נכונה שהוא היה יכול ליפול. לרגע נעצרתי מול המראה, בוחנת את עצמי. השמלה לא התאימה לי, לג׳ולי. היא הייתה יותר מדי חשופה וקצרה. הנעליים הכאיבו לי. אולי בגלל שאלו הנעליים של קמיל שהיא השאילה לי מזמן ולא החזרתי אותם. הן שיפשפו מעט את רגלי והבנתי שכך בעצם אני לא אוכל ללכת לדייט עם אית׳ן. אני עדיין מאוכזבת מהעובדה שנאלצתי לוותר על הכרטיסים להופעה. רציתי לראות את הארי והלהקה. אבל מה אני אומרת? אולי עדיף לא לפגוש את הארי, במיוחד כשאני בזוגיות עם אית׳ן, ואשאר כך לזמן הקרוב. התיישבתי על המיטה. מסוחררת מהעובדה שבגדתי באית׳ן ומהעובדה שהארי כל כך בלבל אותי. אבל די! תפסיקי ג׳ולי! על מה את בכלל מדברת?! את אוהבת את אית׳ן! כל העניין עם הארי הוא בילבול אחד גדול! תפסיקי לבלבל את בשכל! תשכחי את אית׳ן ותהיי עם הארי! כלומר הפוך… תשכחי את הארי ותהיי עם אית׳ן! כן, יופי…עכשיו הדברים הסתדרו בראש… ניגשתי לארון מוציאה בגדים שיותר מתאימים לי. שמלה פרחונית עם נעלי הבובה הורודות שקניתי בקניון עם קמיל ואמבר. השארתי את הטליון על צווארי ואספתי את שערי בסיכה לבנה שגם אותה קניתי בקניון. הורדתי את האיפור והתאפרתי מחדש. בלי סומק, בלי אילנייר, בלי צללית אדומה. רק שפתון וצללית לבנה שלא ממש ראו אותה לכל היתר. בחנתי את עצמי שוב מול המראה. אהבתי יותר את המראה הזה, המראה שהשקיף אותי, המראה שהראה שאני ג׳ולי, המראה הצנוע. לא נועז, לא סקסי, המראה שלי. של ג׳ולי. לא המראה המבליט, הזה שכולם מסתקלים עליו במסעדות או במסיבות. המראה הטוב, המראה הלא כל כך מתאמץ אך העדיין נראה עדין ורך. קמיל הייתה שונה ממני לגמרי בנושא הזה. למרות שלביה״ס היא לבשה קפוצ׳ונים ונעלי אולסטר, לכל אירוע קטן היא הייתה חייבת להתבלט בו. כבר אמרתי שהיא פופולרית? היא ניסתה מספר פעמים לשנות את דעתי לגבי המראה ה׳לא כל כך מתאמץ׳ שלי. אבל אני לא כזאת טובה לויכוח. אית׳ן היה מודע לדייטים האהובים אלי, לכן אין סיכוי שהוא יקח אותי למסעדה פופולרית או דיסקוטק בעיר. אהבתי גם את הדייטיים שלי צנועים. צנועים ורומנטיים. שקיעה או סתם פיקניק בפארק. כאלו שלא מושכים תשומת לב. כאלו שבהם אתה פשוט לבד עם בן הזוג שלך. צופים אחד בשני, צוחקים, מתאהבים ופשוט…..נשארים אתם.


תגובות (8)

וואי סופסוף אמאלה מושלםםםם
חסר לך את לא ממשיכההה

15/12/2012 11:27

חחחח <3
תודה את מושלמת!!!!

15/12/2012 11:30

תמשיכי

15/12/2012 11:45

תמשיכיייי מידדדדד

זה מושלם פליז תמשיכי גם את הסיפור פוטר של וואן דיירקשן

ותעלי יותר פרקים!!

כי זה הכל כל כך מושלמי כמוך!!

15/12/2012 11:47

חחחח <3

15/12/2012 11:49

אז את ממשיכה?????

פליזזזז

15/12/2012 11:50

תכלס פליזוש תמשיכיייי

15/12/2012 12:34

אני מעלה עכשיו פרק!!

15/12/2012 13:15
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך