לין :)
מי שרוצה לקרוא את ההקדמה והפרק הראשון:
https://www.tale.co.il/profile/ruth16-5555.html

פרקים-1,2,3,4,5,6,7,8:

https://www.tale.co.il/profile/%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%94-%D7%A2%D7%9C-1d-5550.html

תגיבוו!

הכול התחיל מלארי שיפר-פרק 10 /ruth16

לין :) 28/10/2013 1110 צפיות 7 תגובות
מי שרוצה לקרוא את ההקדמה והפרק הראשון:
https://www.tale.co.il/profile/ruth16-5555.html

פרקים-1,2,3,4,5,6,7,8:

https://www.tale.co.il/profile/%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%94-%D7%A2%D7%9C-1d-5550.html

תגיבוו!

בפרק הקודם:
"מעניין, איך אלינור ולואי, מה הם עושים עכשיו" נכנס גם נייל לסלון ואמר.
"מתנשקים, זה מה שהם עושים" ענה ליאם.
"מי מתנשק?" נכנס גם זאין לסלון.
"לא, אתה!" אמר הארי וחייך.

פרק 10=
התיישבנו כולנו ליד השולחן וליאם סיפר לנו איך כשהוא היה ילד התעללו בו ופעם אחת הוא אמר לבריונים:
"יום יבוא, ואתם תבואו אליי ותתחננו שאני אסלח לכם על ההתנהגות, ואני יוציא לכם לשון ולא אסלח ואתם תלכו ותבכו כמו שאני בוכה בגללכם".
"ומה, היום כשאתה גדול ותה נזכר בזה, אתה עדין לא סולח להם?" שאלה דניאל.
"היום אני מבין שהם עשו את זה מקנאה בלבד ואם היום אני לא שונא את אלו ששונאים אותי ויש הרבה כאלו, אז למה לי לשנוא ילדים שאולי עכשיו יושבים ובוכים על כך שאני השגתי הרבה בחיים שלי והם בגלל השחצנות שלהם שהייתה להם מגיל קטן ולא עברה להם בגיל גדול, לא השיגו כלום ורק חולמים ליהיות בדרגה שאני נמצא בה היום" הוא ענה.
"ואתה לא חושב שאתה עכשיו משתחצן?" שאל זאין בפה מלא עוגיות.
"לא, אני עכשיו אומר את האמת. ואני כל יום בבוקר כשאני קם אני אומר לעצמי בלב:
"ליאם, לא להשתחצן, ליהיות עם הרגליים על הקרקע כי זה לא אתה זה שגורם להצלחה שלך, אלא בורא העולם שהוא נתן לך את כל הנתונים שבהם אתה נעזר כדי לשמח מעריצות ואפילו להציל את חלקן" הוא אמר.
"וואו, ליאם מה כל המשפטים החכמים האלו שהיום אתה אומר?" שאל הארי.
"אני כל יום אומר משפטים חכמים, רק היום אני עובר לי משהו טוב בלב אז הכל יוצא החוצה" הוא ענה וחייך.
ישבנו עוד כמה שעות, דיברנו, צפינו בטלוויזיה, אכלנו ואפילו שיחקנו אמת או חובה שבהם הארי נתן לזאין חובה לנשק את הבחורה שהכי מוצאת חן בעיניו במעגל והוא נישק אותי.
אלינור ולואי נכנסו לבית ואלינור קפצה עליי והראתה לי טבעת יהלומים מהממת שנראתה ממש יקרה.
"לואי הציעה לי נישואים" היא צעקה בכל הבית.
"ואת כנראה לא הסכמת" התבדח נייל.
"איך אפשר לא להסכים לו?" היא שאלה ונישקה את לואי.
"תספרי לי הכל היום בלילה" אמרתי והלכתי ללואי.
"אתה, תיהיה בעל מקסים" לחשתי לו לאוזן וחיבקתי אותו.
כל כך שמחתי בשביל אלינור שהרגשתי כאילו לי הציעו נישואים, נראה לי התרגשתי יותר ממנה.
בלילה אלינור סיפרה לי על הארוחה שלואי עשה לה בחוף הים ועל הזיקוקים שהדליקו כשהיא אמרה לו כן, ועל הכנרים שניגנו מהמם כל הארוחה.
דיברנו כל הלילה ורק כשהתחילה הזריחה נרדמנו ביחד במיטה של אלינור.
למרות שנרדמנו ממש מאוחר קמנו יחסית מוקדם כי הבנים היו צריכים ללכת לאולפן .
כשחזרו הסתבר שגם הם לא ישנו הכי טוב בלילה וגם הם אמרו שלואי סיפר להם על הכל לפני ההצעה ושכנראה השושבין בחתונה יהיה ליאם או נייל והשושבינה אלינור תחליט לבד.
הלכנו עם אלינור לחנות כי רציתי לקנות לעצמי כמה בגדים ואלינור רצתה לקנות בושם חדש.
בדרך היו הרבה מאוד צלמי פאפרצי ומשום מה החליטו שאני ונייל זוג.
למזלה של אלינור היא שמה הרבה מאוד טבעות באותו יום והטבעת נישואים לא בלטה ככה שחוץ מכמה מעריצות שיודעות על כל צעד שלואי הולך לעשות עוד לפני שהוא יודע על זה, אף אחד לא חשד בכלום והמעריצות שידעו את האמת סיכמו עם לואי שהוא מביא להן כרטיסים להופעה וכניסה אל מאחורי הקלעים בחינם אם הן שותקות. המעריצות לא הסתפקו בזה ואמרו שהן רוצות גם פגישה עם אלינור ולואי הסכים גם לזה.
שבוע, הצליחו לואי ואלינור להסתיר את ההצעה ושבוע בדיוק הצליחו דניאל וליאם להסתיר את הזוגיות שלהם עד שבאחת ההופעות ששודרה בשידור חי לכל המעריצות בכל העולם באותו יום ליאם שר שיר לבסוף השיר צעק:
"השיר מוקדש לדניאל בת זוגתי" והעלה אותה לבמה.
בסוף ההופעה כשכבר הבנים שרו את השיר האחרון לואי צעק במיקרופון:
"והשיר הזה מוקדש לכלתי המהממת: אלינור קנדלר".
כל המעריצות התחילו לצרוח חלק צעקו:
"אלינור ולואי לנצח".
וחלק צעקו:
"רוצים נשיקה, ורוצים הוכחה".
אלינור עלתה לבמה והציגה את הטבעת המרשימה שלה ואז לואי נישק אותה.
המעריצות התחילו לשיר את השיר שליאם ממש מתרגש ממנו: "רגעים" ונייל התחיל לבכות.
ליאם, גם הצטרף לנייל ובסוף, כשסיימו המעריצות לשיר הן צעקו:
"וואן דיירקשן, אנחנו אוהבים אותכם ואתם הלהקה הכי מושלמת בעולם".
"גם אנחנו אוהבים אותכם" צעקו הבנים , אלינור ודניאל למיקרופונים שלהם והם ירדו מהבמה.


תגובות (7)

סוריייייי אבל אין לי זמן לסיים את הסיפור הזה……
לינוש את יכולה לסיים במקומי?????

28/10/2013 09:27

ואיייי את מעלה מהר ואני לא מספיקה לקרוא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ותמשיכי כי זה…:
ממממממממממוווווווווווווששששששששששששללללללללללםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!

28/10/2013 09:27

*זאת רות, אני מהמשתמש השני שלי[:

28/10/2013 09:27

דבר ראשון תמשיכי!!!
דבר שני רות ידעתי שזה משתמש שלך פשוט ידעתי מהפעם הראשונה שראיתי את המשתמש הזה!!! ואיך ידעתי?!? כי אני גאונה. וגם היום החזירו לנו מבחן בגאוגרפיה וקיבלתי בו 97 בלי להתכונן!!!

28/10/2013 12:06

תמשיכי אמא! פרק מושלם גאד תמשיכי

28/10/2013 12:13

תשיגי כל הכבוד דידי!!!! :)

28/10/2013 13:11

טוב שכנעתן אותי אני אמשיך אבל אני רק אסיים את הסיפור אז זה עוד פרק או שניים[=

28/10/2013 13:50
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך