לין :)
מי שרוצה לקרוא את ההקדמה והפרק הראשון:
https://www.tale.co.il/profile/ruth16-5555.html

פרקים-1,2,3,4,5,6,7,8:

https://www.tale.co.il/profile/%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%94-%D7%A2%D7%9C-1d-5550.html

הכול התחיל מלארי שיפר-פרק 9/ ruth16

לין :) 26/10/2013 755 צפיות 8 תגובות
מי שרוצה לקרוא את ההקדמה והפרק הראשון:
https://www.tale.co.il/profile/ruth16-5555.html

פרקים-1,2,3,4,5,6,7,8:

https://www.tale.co.il/profile/%D7%90%D7%A0%D7%99-%D7%9E%D7%AA%D7%94-%D7%A2%D7%9C-1d-5550.html

בפרק הקודם:
"תודה זאין, אבל כרגע אני רוצה ליהיות קצת לבד" שיקרתי עליו, ממש רציתי באותו רגע לדבר איתו אבל לא ההיתי מסוגלת, פחדתי שלמרות הכל הוא לא יבין אותי.
"בסדר, אם את צריכה משהו תיקראי לי, אני כל הזמן בחדר שלי" ענה לי זאין ויצא מהחדר.
ישבתי קצת על המיטה והחלטתי ללכת לחדר של זאין ולדבר איתו.

פרק 9=
נכנסתי לחדר וראיתי שהוא יושב עם פנים עצובות ועיניו מלאות דמעות.
"זאין, באתי לדבר" אמרתי לו והתיישבתי על המיטה.
"אני מקשיב" הוא אמר וניגב את העיניים.
"אני רק לפני חודשיים נפרדתי מחבר שלי ועכשיו אני עוברת תקופה די קשה" התחלתי להגיד.
"למה נפרדתם?" זאין שאל אותי.
התחלתי לספר לזאין את כל הסיפור שסיפרתי לאלינור וראיתי שהסיפור גם אותו ציער.
"כן, אני מבין אותך, ואני מבין שקשה לך, אני לא אציק לך ותשכחי ממה שאמרתי לך באותו ערב בפארק" הוא אמר.
"למה?" שאלתי.
"כדי שזה לא יציק לך, אני חושב שזה רק מקשה על הידידות שלנו" הוא ענה.
"אבל, אני לא רוצה לשכוח את זה, אני להפך רוצה לזכור ואני גם אוהבת אותך" פתאום נפלט לי, בלי שאני אשים לב.
"אבל, את אמרת שאת לא מרגישה אליי כלום לפני כמה ימים" הוא אמר.
"אבל, עברו כמה ימים והכנות שלך והאהבה שלך אליי למרות כל האמת המרה שאמרתי לך גרמו לי להסתכל עליך אחרת, גרמו לי להבין מיהו זאין האמיתי קצת מחוץ לשטוטניק" אמרתי את כל מה שישב לי על הלב.
"וואו, אני חשבתי שאני אמות מהאבה" אמר זאין וצחק.
הוא חיבק אותי והוסיף:
"בנתיים, נישאר ידידים ממש טובים, עד שיעבור לך הקושי של הפרידה".
"אתה כל כך חמוד" אמרתי לו ושנינו הסמקנו.
"גם, את" הוא אמר ואני יצאתי מהחדר.
אלינור ראתה אותי פורחת מאושר והבינה מה קרה, היא שמחה בשבילי.
עזרתי לאלינור לבחור שמלה ורודה מהממת לערב הרומנטי של לואי, איפרתי אותה וליוויתי אותה עד האוטו של לואי שבו ישב לואי בחליפה מהממת, הוא חייך ויצא מהאוטו כדי ליהיות כמו ג'נטלמן ולפתוח לליידי אלינור את הדלת.
שמחתי בשביל אלינור שיש לה חבר כל כך חמוד ורומנטי. הם נסעו ואני נכנסתי לבית, הלכתי למטבח ועזרתי להארי להכין אוכל.
הארי הזמין סוף סוף את שירה כדי להכיר לי אותה כמו שהבטיח.
בזמן שלואי ואלינור היו בארוחת הערב הרומנטית שלהם, אנחנו ההינו בבית והכרנו את שירה.
שירה ילדה מאוד יפה יש לה עיניים בהירות ושיער ככה היא רזה ויש לה קעקוע אחד שכתוב בו:" נולדתי בטעות" היא לא נוהגת להראות אותו כי היא לא רוצה שידעו את העבר הקשה שלה.
כשהארי הלך לחדר שלו לכמה דקות שירה קצת סיפרה לי על עצמה, הבנתי שהיא לא מאמינה באהבה ממבט ראשון ושהיא ממש אהבה את הארי בתור זמר בלהקה ובתור אישיות אבל היא לא הכירה אותו כל כך טוב והיא רק חלמה לפגוש אותו פנים מול פנים ועכשיו היא אפילו החברה שלו.
הארי חזר לסלון ושאל:
"מה בנות, ריכלתן עליי?"
צחקנו איתו ואז הוא סיפר לי איך פעם אחת בארוחה שלהם, לפני שהם הכירו אותי, ליאם שם בטעות סוכר ולא מלח ובגלל שהוא חיכה להרבה אורחים זאת הייתה פאדיחה ממש גדולה, במיוחד כי הוא לא טעם לפני איך יצא והוא הגיש לאורחים את האוכל הממותק.
ליאם בידיוק נכנס לסלון עם דניאל יד ביד ושאל:
"מה האזה, סיפרה לאביגיל איך התהפכת במדרגות של המלון בסיבוב ההופעות האחרון שלנו?".
"לא, סיפרתי לבנות על האוכל הממותק שהכנת לאורחים המכובדים האלו שסיימון הזמין" ענה לו הארי.
"אל תזכיר לי את זה, אחר כך סיימון כמעט העיף אותי מהלהקה כי הם היו משקיעים ממש גדולים שסיימון רצה לערב אותם בביזנס שלו ובגלל שאני התאמצתי והכנתי לבד אוכל ולא הזמנו ממסעדה הם העריכו את זה ובסוף השקיעו בנו ובגלל זה אני עדין בלהקה" אמר ליאם והתחיל לצחוק.
"מעניין, איך אלינור ולואי, מה הם עושים עכשיו" נכנס גם נייל לסלון ואמר.
"מתנשקים, זה מה שהם עושים" ענה ליאם.
"מי מתנשק?" נכנס גם זאין לסלון.
"לא, אתה!" אמר הארי וחייך.


תגובות (8)

מושלםםםםם

26/10/2013 10:19

מושלםםםםם

26/10/2013 10:19

מושלםםםםם

26/10/2013 10:19

מושלםםםםם

26/10/2013 10:19

תמשיכי

26/10/2013 10:34

אני רוצה המשך!!! עכשיו!! אפילו שאני יודעת חצי מההמשך (חעחעחחעחעעעעע)

26/10/2013 10:36

חחחחח♥

26/10/2013 11:25

אעאעיאעאאעי תמשיכיי זה מושלםם

26/10/2013 14:45
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך