הכל התחיל למעלה-פרישה!!! (מצטערת)

shira1 19/07/2014 572 צפיות 4 תגובות

היי בנות,
שלום לכל הקוראות היקרות שלי.
אני רוצה להגיד לכם קודם כל שאני לא פורשת לגמרי,אלא רק מאחד הסיפורים שלי-הכל התחיל למעלה.
אז ככה,החלטתי לפרוש מהסיפור הזה ולהפסיק להעלות פרקים שלו.אני לא רוצה להפסיק סיפור באמצע וזו פעם ראשונה שאני עושה את זה אבל אני חושבת שזה הדבר הנכון לעשות.בכל הסיפורים שלי יש לי נקודות מסוימות שאני רוצה לכתוב,משהו שאני רוצה להגיע אליו ובסיפור הזה לא.אין לי איזשהו רעיון מקורי להמשך הסיפור(יש לי רעיונות אבל הם לא מיוחדים במיוחד)ואני לא מרגישה צורך להמשיך אותו כמו את שאר הסיפורים שלי.
אז אני מצטערת לכל הקוראות של הסיפור שאני קוטעת אותו באמצע.
חוץ מזה,יש לי המון רעיונות לסיפורים ואני מעדיפה לכתוב אותם ולהשקיע בהם מאשר בסיפור הזה,אני מרגישה שזה הדבר שנכון לעשות.
אני בנתיים לא אתחיל סיפור חדש כי כבר יש לי 4 סיפורים שאני כותבת (חוץ מהכל התחיל למעלה שהוא הסיפור החמישי שלי) ואני לא רוצה להעמיס על עצמי וגם לא עליכן כקוראות.
אני אעשה סוף לסיפור ואסיים איתו ואמשיך לסיפורים האחרים שלי.
מצטערת אם אכזבתי אותכן בנות (או בנים)!
אני פשוט מרגישה שהסיפור די מיצא את עצמו ואני לא רוצה סתם למרוח אותו.


תגובות (4)

אל תרגישי רע עם עצמך זה באמת לחץ לכתוב 5 סיפורים את לא מאכזבת אף אחד את לא צריכה לעמוד בציפיות של אנשים את צריכה לעמוד בציפיות שלך ובמה שאת מרגישה

19/07/2014 23:17

חמישה סיפורים זה באמת המון לחץ. אל תחמירי עם עצמך.

19/07/2014 23:49

    אני שמחה תמיד לשמוע תגובות מבנות חדשות ואני מקווה שתמשיכי להגיב!

    20/07/2014 00:06

תודה בנות!
אין עליכן-תמיד יודעות להגיד את הדבר הנכון!

20/07/2014 00:04
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך