פרק חמוד ! וקצר... תגיבוו !! אוהבותת נורא נורא מיני מאוס ומיקי מאוס !!

הכל התחיל מננדוס – פרק 8 עם 1D!!

10/04/2014 1178 צפיות 2 תגובות
פרק חמוד ! וקצר... תגיבוו !! אוהבותת נורא נורא מיני מאוס ומיקי מאוס !!

~ פרק 8 ~

~ נקודת מבט של דניאל ~
קמתי די מאוחר , אפילו יותר מידי , 14:58 . הלכתי לצחצח שיניים , אספתי את תלתלי החומים לקוקו לא גבוה ולא נמוך , באמצע וירדתי למטה . "בוקר !" אמרתי , "אף אחד לא קמה ?" שאלתי את עצמי , משכתי בכתפיי והלכתי להכין קפה .

~ כעבור 25 דקות ~
"סיס לאן זה ?" שאלתי את ג'ייד כשהיא ירדה במדרגות , "עם נייל …" היא אמרה "הלו ?! מזה היובש הזה ?" כמעט צעקתי "שלוש שתיים אחת " ג'ייד מלמלה , כנראה שהיא מכירה אותי טוב מידי "אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעאע" צעקתי בכל הבית . "כן כן הבנתי שאת רוצה שאני יקום !" ליאן צעקה מלמעלה . "אופסי?" שאלתי ממלמלת , "על מה הצעקה ?" ליאן שאלה משפשפת את עינייה , "ג'ייד יוצאת עם נייל !!!!!" צעקתיי . "איה ! האוזן !" ג'ייד וליאן צעקו , "אופסי ?" שאלתי מיד לפני שהטלפון של ג'ייד צלצל . "ביושש אחיות " היא אמרה לפני שחיבקה אותי ואת ליאן וענתה , לאחר מכן היא יצאה , כנראה לנייל . "בוקר סיס " אמרתי לליאן "יותר מידיי צעקני הבוקר הזה " ליאן אמרה צוחקת. "אופסי ?" שאלתי "פעם שלישית גלידה " ליאן אמרה , פתחה את המקפיא הוציאה גלידה עם כף ותקעה לי אותה בפרצוף ! "אופסי ?" ליאן שאלה "חכי חכי " אמרתי לה עולה להתקלח בינתיים שהיא צוחקת .

~ נקודת מבט של נייל ~

"שלום לך יפה " אמרתי שפתחתי לג'ייד את דלת המכונית "שלום גם לך " ג'ייד אמרה מצחקקת . נסענו לסטראבקס בדממה , הייתי חייב לעצור את הדממה אז שמתי רדיו , היה את השיר שלנו בדיוק , למרות שהוא באמצע זה לא היה אכפת לי , זה היה Best Song Ever , התחלתי לשיר אותו , גם היא . "מכירה אה ?" שאלתי "אז לא אני סתם שרה !" היא ענתה "אתם הכי מושלמים בעולםם !" היא אמרה לאחר מכן , חייכתי , "מה?" היא שאלה "סתם " עניתי , היא חייכה בחזרה , אני אוהב אותה !


תגובות (2)

סורי סורי וסורי שלא הגבתי ממזמן ,היה לי יותר מדי דברים .
תמשיכי במהרה

10/04/2014 22:35

תמשיכיי

11/04/2014 12:11
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך