פרק די קצר , לא נורא לפחות זה פרק ! מקוות שתאהבו ! ותגיבו גם לרעה וגם לטובה (אחמאחמ לטובה אחמאחמ) ! שבת שלום ! מיני מאוס ומיקי מאוס !

הכל התחיל מננדוס – פרק 9 עם 1D

18/04/2014 708 צפיות 2 תגובות
פרק די קצר , לא נורא לפחות זה פרק ! מקוות שתאהבו ! ותגיבו גם לרעה וגם לטובה (אחמאחמ לטובה אחמאחמ) ! שבת שלום ! מיני מאוס ומיקי מאוס !

סורי סורי סורי שלא המשכנוו לא היה לנו מה להמשיך !!!!! וגם עכשיו אין משהו … זה לא כזה השתנה..

~פרק 9~

נסענו לסטראבקס והייתה דממה , ג'ייד הסתכלה מהחלון ואני התרכזתי בנהיגה , צלצול הטלפון שלי נשמע , ענית לטלפון רואה שזה ליאם ושם על רמקול כי בכל זאת אני בנהיגה. "הלו" עניתי "הלו , נייל ?" קולו של לואי נשמע "מה? וכן לואי אני יודע שזה אתה " עניתי "אה ! אז אתה יודע ! חכם.. טוב מה רציתי ? " לואי אמר , גילגלתי את עיניי שומע ברקע את קולו של לואי "אמ… אמ.." ואת ג'ייד מצחקקת , גיחכתי ואז לואי אמר "אה ! ראית את הטלפון שלי במקרה ?" הוא שאל "לא לואי היית איתו שאכלת בסלון לא ?" עניתי "כן אבל הוא נאבד אחר כך עליתי לשירותים והוא לא היה שם !" לואי אמר בקול 'עצוב' . "שאלת את הארי ? " שאלתי "לא ממש , למה ?" לואי שאל בזמן שהחנתי את המכונית , "כי זה בדרך כלל הוא.." אמרתי . "אה טוב הלתי לשאול אותו ביי " לואי אמר "האריייייייייי" שמעתי ואז לואי ניתק . ג'ייד צחקקה ויצאנו מהמכונית , "מצחיק איתנו אה ?" שאלתי את ג'ייד שהתקרבתי אליה "כן , אני מכירה אתכם מכל ה-funny moments שלכם וכל הדברים האלה אבל במציאות זה הרבה יותר מצחיק .." ג'ייד ענתה לי עם חיוך כובש על פניה. צחקקתי למשמע דבריה ואמרתי " כן כן אלה אנחנו !" והיא צחקקה " שניכנס ? " שאלתי בקול מזמין , "כן אדון הורן " ג'ייד ענתה לי והתנהגה לרגע כמו גברת. שנינו צחקנו ונכנסו לסטראבקס .

~ כעבור שעתיים~

"ג'ייד חרשנו כבר את כל הקניון (תדמיינו שהסטראבקס בקניון ) , לא בא לך הפסקה ?" אמרתי נאנח " נייל יש עוד קצת מה אתה מתייאש עכשיו ?" ג'ייד אמרה לי , "ג'ייד פליז פליז פליז " אמרתי בקול חמוד "בוא כבר יא עצלן !" ג'ייד ענתה . "אבל זה לא פייר " אמרתי בקול חמוד מוסיף פרצוף חמוד , "טוב, עוד חנות אחת וזהו . מבטיחה !" ג'ייד אמרה "ישש" אמרתי בקול . ג'ייד צחקקה והמשיכה לחנות הבאה שהיא גם האחרונה ! (סוף סוף) .
"נייל " ג'ייד צעקה לי "אני בא " אמרתי לה , "תגיד לי מה יותר יפה הבגד ים הזה או מה שאני ישים עכשיו ?" היא שאלה "טוב " עניתי לה בוחן את בגד הים שכל כך יפה לה , היא נכנסה לתא והחליפה את בגד הים . כעבור חמש דקות בערך היא יצאה עם אחד אחר שהוא היה לה עוד יותר יפה ! היא כל כך יפה ! "זה לא ?" אמרתי או בעצם שאלתי . "אני לוקחת את השני הוא נראה לי יותר יפה עליי" ג'ייד אמרה בסופו של דבר . "אז למה היית צריכה אותי ?" שאלתי "שתעזור לי !" ג'ייד ענתה לי ונכנסה לתא. אני לא מבין בנות !


תגובות (2)

המשך !

18/04/2014 18:58

מהמם תמשיכי!!!!!
מה עם הוואן שוט את ממשיכה בסוף? אם כן אז יש!!!!!
ואם לא אז אין לא אין מצב שאת לא ממשיכה!!!!!

22/04/2014 21:14
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך