הלכת ושחכתי,חזרת ונזכרתי..למה? 3 ~מפחידדדד טיפה אבל אז מושלםם~ להגיבב אהובות ♥

Justin My Life Saver 21/12/2013 499 צפיות אין תגובות

פרק קודם:
הרכנתי את הראש שלי אליו,
הוא עשה כמוני,
הרכין את הראש שלו אליי..
'אני..אני כן התגעגתי אלייך..אני מפגרת' אמרתי לו..
ונישקתי אותו.

פרק 3:
ג'סטין נשאר עם עיניים עצומות..הוא לא ידע איך להגיב,,עמדנו באותה התנוחה,שאני נוגעת לו בבטן,והוא מחזיק לי את המותניים..ולא זזנו..
'אני עדיין אוהב אותך,תני לי הזדמנות ואני יראה לך..' הוא אמרץלא הגבתי..
'אני מבין..' הוא אמר כועס,לקח את הדברים שלו ויצא..למה לא הגבתי?למה אני מפגרת יותר מכולםםם????
הלכתי הבייתה עם רגשות אשמה וייסורי מצפון..למה אני כזאת?
אני כל כך צריכה אותו באגעים האלו..הגעתי הבייתה ונכנסתי לחדר שלי,ראיתי את..לא..אין מצב!!
'מה זה?' אמרתי לג'סי וג'ייס..שהיו בפאקינג אמצע נשיקה!!
'אנ..אני מצטער מנד..באמת שאני מצטער אבל מנד תביני אותי אני אוהב אותה כבר הרבה זמן!!' ג'ייס אמר לי..
'זה בסדר.. התנקשתי היום עם ג'סטין' אמרתי לו,אני יודעת שהוא שונא את ג'סטין,הוא לא מרשה לי להתקרב אליו.. 'מה עשיתתתת???' הוא שאל בעצבים.. 'התנשקתי איתו..אם אתה מנשק את חברה שלי מותר לי גם לנשק אותו' אמרתי עם חיוך מנצח..הוא שתק,לא היה לו מה להגיד..
'אני אוהבת את ג'סטין,ואפחד מכם לא ינסה אפילו לעצור אותי!!
אמרתי ויצאתי מהדלת..עכשיו,אין לי מה לעשות!!מה לעשות..מה לעשות?מה לעשות?
מועדון!!
התארגנתי למועדון ולבשתי את זה http://www.polyvore.com/cgi/set?id=107699922 ויצאתי בלי שהזוג החדש ייראה אותי,ובלי להגיד כלום.

~נקודת מבט של ג'סטין~
אני אידיוט..באמת שאני אידיוט..עכשיו איך אני אמור להוציא את הכעס הזה?? קלטתם אותי..מועדון.
אני ניהיתי באד בוי חבל על הזמן..לא אמרתי לאפחד על היציאה למועדון..שמתי גופייה לבנה מעור,משקפי שמש,כובע שחור הפוך ומכנס עור כזה..ונעלי סופרה צהובות ויצאתי.
אני לא מאמין שזאת באמת מנדי שלי..היא גדלה,והיא ניראת אחרת ויפה..אני פשוט מאושר לראות אותה אבל אני אידיוט!!
הגעתי למועדון,למזלי בלי אף פאפארצי שייראה אותי.
נכנסתי למועדון,טיפה לחוץ,חשבתי שיישנאו אותי אבל היה לי כיף..שתיתי,רקדתי..עד שראיתי אותה שם,רוקדת עם מישהו ממש צמוד..יותר מידי צמוד,ראיתי שהוא לוקח אותה לעמלה,לחלק אפה ש..אין מצב שהוא הולך לעשות לה את זה,שמעתי פליטות של כאב..ידעתי שזאת היא,ופחדתי עליה.
אין לי מושג מה עושים לה עכשיו..פתחתי את הדלת וראיתי ש..

~נקודת מבט של מנדי~
נכנסתי למועדון,ראיתי שם המון אנשים..לא ידעתי מאיפה להתחיל!!
הלכתי לבר והברמן..הוא כל כך חתיך!!! 'אממ..אפשר משהו קל?' ביקשתי בנדיבות..
'בשביל יפה כמוך הכל' הוא אמר וקרץ לי,ומזג לי לשתות..לא יודעת מה זה היה..אבל זה היה חריף..

~נקודת מבט של (תמציאו שםםםם)~(חד פעמייי)
'אחי קלוט את זאת שם ליד הבר' אמרתי לחבר שלי..
'מי את עם השמלה השחורה ורודה?' הוא שאל..
'כן' עניתי לו..
'נו למה אתה מחכה י'נחש?יש לך את הסם אונס,קח אותו ותשכיב אותה' הוא אמר לי..זה מה שאני הולך לעשות.

~נקודת מבט של מנדי~
בא אליי בחור נחמד..
;היי בובה,מה יפה כמוך עושה כאן?' הוא שאל..
'חחח..דרך ישנה להתחיל עם בנות,דרך אחרת נו..' אמרתי לו..
'טוב..רוצה לשתות משהו?' הוא שאל,מי אני שתסרב??
'קחי' הוא אמר והביא לי כוס קטנה עם וודקה..הייתי ממש שיכורה..בחיים לא הייתי שיכורה כמו שהייתי אז!! הרגשתי פתאום לא טוב,האיש הזה לקח אותי לאחד החדרים לעמלה,והוריד לי את השמלה,נשארתי רק עם חזייה ותחתון.. 'מה אתה עושה לי?' שאלתי כאילו הוא סימם אותי.. 'משכיב אותך' הוא אמר עם חיוך זדוני..
הוא דחף אותי למיטה והוריד את הבגדים שלו..
'לא אל תעשה לי את זה' אמרתי בעדינות..
'אני חייב בייבי' הוא אמר..ועשה לי את זה,אחרי 2 מאז שהוא התחיל ג'סטין פתח את הדלת וראה אותי,אז? אני לא יכולתי לזוז,הוא עשה בי מה שהוא רצה.ידעתי שהוא סימם אותי..הייתי כמו בובה שלא זזה..והוא פשוט עושה מה שהוא עושה..
'תעזוב אותה עכשיוווו' ג'סטין צעק עליו והעיף אותו מימני.
'חחח ג'סטין ביבר מה אתה עושה כאן??' הוא שאל… האיש קם מימני והלך לכיוון ג'סטין,אני לא יכלתי לזוז בקושי..
'אני חבר שלה,ואם עוד פעם אחת אתה תגע בחברה שלי אני נודר לך שאתה תסתבך איתי,פעם יצא לך להסתבך עם מפורסם?' הוא שאל אותו,והאיש התלבש מהר והלך..ג'סטין עמד בכניסה לדלת ולא זז מימנה,הוא היה בשוק מאיך אני ניראת,הזעתי כולי והשיער שלי היה מבולגן,האיפור נמרח לי הוייתי ניראת כמו גופה,ועזבו גם שהייתי ערומה..
'בואי הנה' ג'סטין לחש ונתן לי מהר חיבוק..לא יכולתי לזוז..
הוא הכניס לשירותים שהיו בחדר הזה,הוא השיב אותי בתוך המקלחת והפעיל את המים,שמתי את הראש בצד,ועצמתי את העיניים…

'שאנל?' ג'סטין שאל..
'מ..מה?' אמרתי וקמתי,ראיתי אותו עדיין מקלח אותי.. 'ג'סטיןןןןןןן' צרחתי עליו והוא רק צחק.. 'תרגעי אני לא יספר לאפחד שראיתי אותך ערומה נו..ראיתי אותך כבר פעם אחת ששכבנו..סתמי ותני לי להמשיך לקלח אותך' הוא אמר,ונתתי לו להמשיך לקלח אותי..
אחרי כמה דקות הוא ראה שמשההו מציק לי.
'מה יש?' הוא שאל אותי..אחרי כמה דקות שאלתי אותו
'למה עזבת אותי כשהייתי צריכה אותך?'..
'אין לי תשובה,הייתי אידיוט ולא יכולתי להתמודד עם ההשלכות של המעשים שלי' הוא אמר.אחרי כמה דקות של שתיקה אמרתי
'אתה יודע שאני הייתי בהריון ממך נכון?' והסתכלתי עליו..ראיתי שהיה לו מבט מאושר ומופתע על בהפנים.
'מה??היה לי ילד ואני לא ידעתי על זה?' הוא שאל.
'אין כבר..' אמרתי לו.
'למה??איפה הוא???' הוא שאל..
'מסרתי אותו לאימוץ..' אמרתי לו.
'תמיד אפשר לעשות עוד אחד' הוא אמר והרכין את הראש שלו..
'תשתוק ותביא לי את הבגדים שלי..תודה' אמרתי לו וזה מה שהוא עשה.ראיתי שהטלפון שלו עדיין שם וראיתי שהוא קיבל הודעה..הסתכלתי וראיתי שהוא קיבל הודעה מראיין
'נו אחי.מה עם חברה שלך?אמרת לי שאתה רוצה להשיג אותה אבל היא כל הזמן דוחה אותך..ספר מה יש נו?'
עזבתי מהר את האייפון שלו והוא הביא לי את הבגדים..ראיתי שהוא מסתכל על האייפון ומגיב לראיין..
'אתה..אתה יכול להביא לי בקשה מים?' שאלתי אותו והוא עשה כדבריי..הוא שוב השאיר את האייפון שלו וקראתי את מה שהוא רשם..
'עזוב אחי,לא ניראה לי שבא לה עליי עוד..אני לא מאמיו שהבת **** נישקה אותי ובגלל זה אני הפסדתי את כל החיים שלי..אני אידיוט חבל על הזמן..אני לא יודע אם היא בכלל בעניין שלי..לא יודע מה לעשות נו..'
ועזבתי את הטלפון שלו..הוא בא לחדר והייתי כבר לבושה..'טוב אני סיימתי כאן..ביי' הוא אמר ובא לצאת מהחר..
'רגע ג'סטין' אמרתי ועצרתי אותו..
'מממ?' הוא שאל..
'אני לא דוחה אותך,אני מפחדת להתאכזב שוב זה הכל..אני רוצה אותך לכל החיים שלי ושלא תעזוב אותי לעולם!!אתה כל מה שחשוב לי בחיים וכל השנים האלו חייתי באשליות שאתה לא רוצה אותי!!אתה כל החיים שלי,ואתה לא אידיוט בכלל!! אני אידיוטית שלא האמנתי לך שהיא נישקה אותך!!ואני כן בעניין שלך!! ובמקום לשלוח לראיין אני לא יודע מה לעשות אחי,תשאל אותיי!!' אמרתי לו..הוא היה מופתע בהתחלה ואז הוא שאל
'מה אני צריך לעשות כדי להחזיר אליי את האהבה שלי?'
'לנשק אותה' אמרתי לו..הוא הסתכל עליי,הוריד את המשקפיי שמש שלו,ואת הכובע..סידר טיפה את השיער..ופשוט טרף אותי בנשיקה!!
'אני אוהבת אותך כל כך ביבס' אמרתי לו..
'אני אוהב אותך מנד…' הוא אמר ונישק אותי.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך