לואי תאמץ איתי גזר!
בנות אני משקיעה את הנשמה שלי ואין לי הרבה קוראים! פעם היו לי 7-6 קוראים (אבל בסיפור אחר) ועכשיו רק שתיים זה מעליב.. -,-

המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 18

בנות אני משקיעה את הנשמה שלי ואין לי הרבה קוראים! פעם היו לי 7-6 קוראים (אבל בסיפור אחר) ועכשיו רק שתיים זה מעליב.. -,-

פרק 18

פתחתי את העיניים היה כבר בוקר , מבחוץ שמעתי את הקול של אמא.
"אמא" אמרתי. "הנה היא התעוררה " היא אמרה ונכנסה לחדר. "בוקר טוב " היא אמרה ונשקה לי על המצח. "בוקר טוב " אמרתי בחיוך.
"היום אני עוזבת , נכון ? " שאלתי. "היית צריכה היום , הרופאים רוצים לבדוק אותך אז מחר תשתחררי , אני מקווה כמה שיותר מהר " היא אמרה. "כן , גם אני ". עניתי.
קמתי מהמיטה , התלבשתי וירדנו לארומה.
אני , אבא , אמא וקיילי. כ"כ רציתי שזאיין עכשיו יהיה פה. ישבנו לשתות ולאכול ארוחת בוקר בארומה.
"קיבלת הודעה" קיילי אמרה לי. הוצאתי את הפלאפון מהכיס וראיתי שזה זאיין. הוא כתב לי: "בוקר טוב למדהימה שלי , איך את מרגישה היום ? , כ"כ מתגעגע אלייך ".
סימסתי לו חזרה. "בוקר טוב למדהים שלי , אני מרגישה מצוין , איך אתה ? . כ"כ מתגעגעת לנשיקות שלך ".
הוא סימס לי עוד הודעה : " מתי אני יוכל לבוא ? " . עניתי לו : "וואי הייתי רוצה כמה שיותר מהר אבל ההורים שלי פה , אני אדבר איתך ".
"קימי די להסתמס , תתרכזי באוכל שלך , אני בטוח שלא אכלת כלום בחודש האחרון , תראי איך רזית " אבא העיר לי. "טוב , זה היה זאיין הוא רצה לדעת מה שלומי. ורזיתי בגלל הריצות , אני אוכלת מלא ". עניתי.
סיימנו לאכול ועלינו לחדר. ישבנו קצת ודיברנו הרופא בא ובדק אותי.
"מה שלום גברת קים ? " הוא שאל. "מצוין " עניתי וחייכתי. "יש לכם מזל גדול מאוד , זה היה יכול להיות הרבה יותר גרוע " הוא המשיך. אבא חייך.
"טוב מחר תשתחררי בשעה שתיים בצהריים " הרופא המשיך. "מעולה " אמרתי. אני כבר לא יכולה להיות פה יותר חשבתי.
"נוכל לצאת ? " זאיין שלח לי הודעה. "הלוואי , תבוא לחדר עוד שעה " סימסתי לו.
"אני הולכת עם זאיין עוד שעה " אמרתי. "לאן בדיוק ? " אבא שאל. "אין לי מושג " עניתי. "קימי , את יכולה להסתובב רק במתחם פה " אמא המשיכה. "בסדר " עניתי מעוצבנת טיפה.
אחרי כמה דק' נשמעו דפיקות בדלת.
"היכנס " אבא אמר. "שלום " אמר הבחור . "דני " אבא אמר. "מי זה ? " שאלתי. "היי , אני דני הבחור שפגע בך " הוא אמר והושיט לי יד. "היי ,נעים מאוד " הוא המשיך. הוא היה נראה בסביבות גיל ה – 42 ככה. היו איתו עוד אישה ונער שהיה בגילי. דני הגיש לי זר פרחים ובונבוניירה שוקולד לבן וחום. "תודה " אמרתי. "אני מאוד מאוד מצטער " הוא המשיך. "זה בסדר , זו הייתה אשמתי ". עניתי. ראיתי מהצד שאבא היה גאה בי על שהודתי בטעות שלי שקפצתי לכביש.
"אל תדאג דני , הכל טוב " אמא המשיכה ולחצה יד לאשתו ולבנו אני חושבת. "תכירו את לינדה וברונו , אשתי ובני , הם רצו לבוא להתנצל גם " הוא המשיך. "די די אל תדאג הכל טוב , באמת לא הייתם צריכים " אבא המשיך. "שטויות " הוא המשיך.
הם ישבו איתנו , דיברנו וצחקנו גיליתי שברונו בכלל בן 20 , הוא היה נראה בן 18 בגיל שלי. טוב אני עוד לא בת 18 אני אהיה בעוד שבועיים.
ברונו היה דיי חתיך , הוא היה הטעם שלי אבל לא הפסקתי לחשוב על זאיין.
אחרי חצי שעה מאז שהם באו הם הלכו. התיידדנו איתם . ברונו הביא לי את מס' הפלאפון שלו ואמר שאני אהיה בסביבה אני אתקשר אליו.
אמא אבא וקיילי הלכו איתם והשאירו אותי לבד בחדר , מתכוננת ליציאה עם זאיין.
אחרי כמה דק' שמעתי כמה דפיקות על הדלת. הייתי בטוחה שזה זאיין אבל זה היה ברונו.
"היי , שכחת משהו ? " שאלתי. "אממ… לא , חשבתי להישאר איתך , אם תרצי " הוא אמר. חשבתי קצת , מה יכול לקרות ? הרהרתי קצת ואז עניתי לו : "בטח , רק עוד חצי שעה אני צריכה ללכת ".
"זה בסדר " הוא אמר.
ישבנו ודיברנו. לא סיפרתי לו הרבה על המירוץ , לא יכולתי , אני עדיין לא מכירה אותו.
ישבנו והמשכנו לדבר ואז נשמעה דפיקה בדלת. "כןן " אמרתי. זה היה זאיין . מסרתי לו בעזרת העיניים לא לנשק אותי או משהו כזה , הוא קרץ לי והסתכל על ברונו במבט של אל תתחיל איתה היא הבחורה שלי. "טוב , אני חושב שאני אלך " ברונו אמר נתן לי חיבוק ויצא. "מי זה היה ? " הוא שאל מופתע לא נתן לי לענות והתנפל עליי בנשיקה ארוכה.
"התגעגעתי אלייך " אמרתי. "גם אני " הוא אמר ונישק אותי שוב. "מי זה היה ? " הוא חזר על השאלה. "הבן של דני , האיש שפגע בי " עניתי. "מה הוא עשה כאן ? " זאיין התחיל לחקור אותי. "סתם דיברנו , אל תדאג לא קרה כלום , לא הפסקתי לחשוב עלייך " עניתי ונתתי לו נשיקה.
"אני סומך עלייך " הוא ענה ונישק אותי. "נצא ? " שאלתי. "כן " הוא אמר ויצאנו מהחדר.

נקודת מבט של זאיין.
אחרי שיצאתי מהחדר שלה , חזרתי למלון שלנו. למרות שארזנו את כל החפצים לקחתי חדר לעוד לילה כי קים תשתחרר רק עוד יומיים.
הבוקר הגיע , רציתי ללכת אליה , לנשק אותה , לראות אותה , לשמוע את הקול שלה, אבל ההורים שלה אצלה הייתי בטוח . לא יכולתי להתאפק עוד ושלחתי לה הודעה , היא ממכרת אותי אליה , היא משגעת אותי אני לא יודע מה יש בה שגורם לי להיות מטורף מאהבה ככה.
"בוקר טוב למדהימה שלי , איך את מרגישה היום ? , כ"כ מתגעגע אלייך ".
היא סימסה לי חזרה. "בוקר טוב למדהים שלי , אני מרגישה מצוין , איך אתה ? . כ"כ מתגעגעת לנשיקות שלך ".
חייכתי שקראתי את השורה האחרונה , פעם שעברה היא אמרה שאני מנשק גרוע , חחח צחקתי וסימסתי לה: " מתי אני יוכל לבוא ? " . היא ענתה : "וואי הייתי רוצה כמה שיותר מהר אבל ההורים שלי פה , אני אדבר איתך ".
חיכיתי רק לשיחת פלאפון שלה.
עברה שעה בערך וראיתי שהיא לא מתקשרת אז החלטתי לשלוח לה הודעה.
"נוכל לצאת ? " . "הלוואי , תבוא לחדר עוד שעה " היא סימסה לי.
הייתי הבחור הכי מאושר , הרגשתי כאילו אני הולך להתחתן.
התארגנתי וישבתי על המחשב , כתבה אחת משכה את העיניים שי הכותרת שלה הייתה : תאונה במירוץ למיליון .
לחצתי על זה וראיתי תמונה של קים , תמונה שלי.
קראתי את הכתבה והיה רשום שם שהיא נדרסה ומצבה קל בבית החולים.
לא האמנתי שזה יתפרסם. ראיתי שכבר עברה שעה ויצאתי מהחדר.
הגעתי לבית החולים , עברתי כמה דלתות עד שהגעתי לחדר של האהובה שלי.
דפקתי בדלת ושמעתי אותה אומרת "כןן ". נכנסתי והיא מסרה לי בעיניים שלה לא להתקרב אליה בקטע רומנטי . קרצתי לה שהבנתי. לידה , אבל לא כ"כ קרוב אלייה ישב בחור מה שערער לי את הביטחון. הוא היה נראה טוב , אני לא אשקר מה שעוד יותר ערער לי את הביטחון. הסתכלתי עליו במבט של תתרחק. "טוב , אני חושב שאני אלך " ברונו אמר נתן לה חיבוק ויצא. "מי זה היה ? " שאלתי מופתע ומרוב שהתגעגעתי אליה פשוט התנפלתי עלייה בנשיקה ארוכה.
"התגעגעתי אלייך " היא אמרה. "גם אני " אמרתי ונישקתי אותה שוב. אני יכול להיות איתה יום שלם ורק לנשק אותה ולהסתכל עליה וזה יהיה היום הכי טוב בחיי. "מי זה היה ? " חזרתי על השאלה. "הבן של דני , האיש שפגע בי " היא ענתה. "מה הוא עשה כאן ? " המשכתי לשאול. "סתם דיברנו , אל תדאג לא קרה כלום , לא הפסקתי לחשוב עלייך " היא אמרה ונתנה לי נשיקה.
"אני סומך עלייך " אמרתי ונישקתי אותה. "נצא ? " היא שאלה. "כן " אמרתי ויצאנו מהחדר.


תגובות (5)

תמשיכי!!!

04/09/2013 04:53

את כותבת מדהים!!!!

04/09/2013 06:10

תמשיכי!!

04/09/2013 06:10

מהמממממממממתתתתתתתתתתת

07/09/2013 06:02

והסיפור מהמםםםםםם

07/09/2013 06:03
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך