המירוץ לאהבה או למיליון? פרק 4

פרק 4
הגיע היום של הפגישה.
קמתי בבוקר ונורא התרגשתי , אולי אני אלך למירוץ למיליון ווואוו חשבתי לעצמי.
התלבשתי. לבשתי את זה : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=38997381
אבא היה מוכן ויצאנו , אמא וקיילי גם באו.
"קימוש , זה לא יהיה נורא אם לא תלכי " אמא אמרה. "אממאא " רטנתי.
"בסדר, בסדר הבנתי " היא אמרה.
הגענו לכתובת זה היה בניין גבוה מאוד , מאוד !
עלינו במעלית והתרגשתי , הלב שלי פעם מהר ומהר ומהר , זה היה מפחיד בחיים לא הרגשתי ככה.
הגענו , הפקידה זיהתה אותנו ואמרה חדר מס' 3 .
"תודה " אמר אבא.
נכנסו לחדר וזה היה משרד רגיל. ג'ייסון ישב שם. "הייי חברים " הוא אמר. "היי" קיילי אמרה וחייכה.
"שלום " אבא אמר. התיישבנו שם. "אתם רוצים משהו לשתות או לאכול ? " ג'ייסון שאל.
כולנו ענינו כמעט ביחד לא , תודה . זה היה דיי מצחיק.
"אווקי , בואו ניגש לעניינים " אבא אמר. "אווקי " ג'ייסון אמר.
הוא לקח נשימה ארוכה והתחיל לדבר "אז זה המירוץ למיליון עם נערים ונערות מפורסמים ונערים ונערות אנונימיים , כל מפורסם מקבל בן זוג אנונימי"
"ואם היא לא תהייה מרוצה מהבן זוג ? " שאל אבא. "אין מה לעשות , אני מצטער " ג'ייסון אמר.
"אתה יכול לומר בבקשה מי המפורסמים ? " קיילי שאלה. "אתם חייבים לשמור על זה בסוד תחתמו פה " ג'ייסון אמר ונתן לנו חוזה סודיות. חתמנו. "אווקי אז המפורסמים הם : מיילי סיירוס , סלינה גומז , דמי לובאטו , הארי סטיילס , זאיין מאליק , לואי טומלינסון , דין ליידון (המצאה תזרמו ) , שיין ראל (המצאה תזרמו ) , אנני רייסון (המצאה תזרמו ) , אשלי מייל (המצאה תזרמו ) ." ג'ייסון סיים.
"למה ליאם פיין ונייל הורן לא משתתפים ? " קיילי שאלה. "הם לא רצו להצטרף לתוכנית " ג'ייסון אמר. "אווף , אני הכי אוהבת את ליאם " קיילי המשיכה. "חח קייל מה זה משנה לך ?! " אמרתי.
"איך זה הולך יש בטיחות או משהו ? " אבא אמר. "כן ברור , יש לנו צוותי טיפול בכל מקום שאליו הולכים המתמודדים , כפי שמת לב כל המתמודדים בתווך הגילאים בין 18- 20 אז אנחנו משתמשים בזהירות במשימות שונות " ג'ייסון אמר.
"נבחרו בינתיים עוד נערים ונערות ? " אבא המשיך. "יש לנו 9 וחסר לנו האחרון או האחרונה ואני חושב שקים תהיה מושלמת לזה " ג'ייסון אמר. חייכתי.
"טוב , אנחנו נדבר על זה פה בחוץ ונחזיר לך תשובה " אבא אמר. "מעולה " ג'ייסון ענה.
יצאנו בחוץ. "קימוש את בטוחה שאת רוצה את זה ? " אמא שאלה. "כן אמא , אני מוכנה , למה לא!? זו תהיה חוויה בשבילי " אמרתי. "קים את מבינה מה את לוקחת על עצמך , נכון ? " אבא שאל.
"כן , כן אני מוכנה ! מצידי להתחיל כבר עכשיו" עניתי. המשכנו לדבר על זה ולדון בעניין ואז הגענו להחלטה.
נכנסו לחדר של ג'ייסון. "החלטתם ? " הוא שאל. "כן " עניתי. "מעולה " הוא הוסיף.
"אווקי קימוש מוכנה לעשות את זה ואנחנו נתמוך בה " אבא אמר גאה.
"מ- ע – ו – ל – ה – ! " ג'ייסון צעק מרוב התרגשות. "חחח " צחקתי.
חתמנו על טפסים שונים וג'ייסון הסביר לנו עוד על החוקים והכל.
יצאנו משם והרגשתי מדהים. זה היה פשוט כייף ! .
דיברתי עם ג'ז בפלאפון. " ג'ז את לא מאמינה ! " , "נו את הולכת ?! " היא שאלה. "כן , כן ! " עניתי.
רציתי שהיא תהיה פה לצידי עכשיו , כדי לתמוך בי ולחבק אותי חזק , אבל היא לא הייתה שם.
"קים הכל בסדר? " שמעתי מעבר לקו השני , התנערתי מהמחשבות ועניתי "כן " .
"וואי קימווש אני לא קולטת " שמעתי אותה. "כן גמאני " עניתי.
"מתי זה מתחיל ? " היא שאלה. "בעוד חודש " עניתי. "זה יעבור לך מהר , את תראי " היא ענתה.
"אני מקווה שזה ישודר בישראל כדי שתוכלי לראות אותי " אמרתי לה.
"אל תדאגי קימוש אני אראה הכל ואני אעקוב הכל אני יעשה כדי לראות אותך " היא אמרה.
"וואי ג'ז את ממש חסרה לי פה " אמרתי ואפילו התחלתי לבכות מגעגועים.
"גם את קים , את חושבת שזה קל ללכת לבית ספר בלעדייך " היא אמרה.
"חח , אנחנו חייבות להיפגש לפני שאני נוסעת " אמרתי לה.
"ברווור , אני יבוא אלייך , מבטיחה ! " היא אמרה.
"את גם לא צריכה לישון אצל קרוב משפחה שלך , יש לנו חדר אורחים או שתישני איתי " אמרתי.
"חחחחחחחח , ברוור " היא אמרה.


תגובות (3)

תמשיכי!!!

03/09/2013 10:29
^^

סלינוששש ♥♥ אהבת חיייי (:
חחח תמשיכיייייייייי

03/09/2013 11:22

יואו לואי במירוץ!!! חיימשלי לואי!

03/09/2013 14:01
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך