המירוץ לאהבה או למיליון? פרק-8

פרק 8
במעטפה היה כתוב:
"מתמודדים יקרים , סעו לבית המלון הבא , הזוג שיגיע ראשון יצא ראשון הזוג השני יצא שני אחרי רבע שעה מיציאתם של הזוג הראשן וכך הלאה "
היה מצורף בית מלון. "אני מכיר אותו " זאיין אמר. "קדימה בואי " הוא צעק לעברי תוך כדי שהוא רץ למכונית שלנו. התחלתי לרוץ. זאיין נהג וכל שנייה לא נעים לומר נתקענו. "נו זאיין מהר " צעקתי עליו.
"רגע הרכב הזה מטומטם " הוא השיב. "נו קדימה " זירזתי אותו. "בואי תנהגי את " הוא התעצבן וירד מההגה. עליתי על ההגה והוא התחיל לכוון אותי. "ימינה " הוא אמר במבטא שלו שפשוט שיגע אותי.
אחרי חצי שעה נסיעה. "זאיין , אתה בטוח לאן אנחנו נוסעים ?! " אמרתי לו. "קים , כן תסמכי עליי , הבית מלון הזה רחוק." הוא השיב. המשכנו לנסוע עד שראיתי בניין גבוה , זה היה הבית מלון. "תחני פה " הוא אמר. החנתי וירדנו , פשוט התחלנו לרוץ כמו משוגעים.
נכנסו לבית מלון וראינו את קרול על השטיח .
"זאיין , קימברלי , אתם הזוג שהגיע במקום.. "
נו כבר חשבתי לעצמי.
"אתם הזוג שהגיע במקום הרביעי " הוא ענה.
קצת התבאסתי אבל מקום רביעי זה מעולה יחסית.
עלינו לחדר הורדנו את הדברים כבר היה שבע בערב , הייתי ממש עייפה , נכנסתי להתקלח ובינתיים זאיין היה על המחשב , הוא דיבר בסקייפ עם המשפחה שלו. פתחתי את הברז מים התקלחתי ואז בדיוק שסגרתי את הברז מים ושמעתי את זאיין "היא ממש מדהימה , היא מושלמת " את המושלמת הוא אמר בשקט , אני חושבת שהוא הבין שסגרתי את הברז ואני יכולה לשמוע, פתחתי את הברז של המים שוב והתקרבתי לדלת ניסיתי לשמוע אבל לא הצלחתי. חשבתי על מי הוא מדבר ועם מי כי אין מצב שהוא ידבר עם אבא שלו על בחורה , זה מוזר.
יצאתי והתנהגתי כאילו הכל רגיל. "לפי הזמן שהיית שם אני חושב שגמרת לי את המים החמים " הוא אמר. "חח , אל תדאג " השבתי. הוא נכנס וישבתי על הסקייפ , דיברתי עם ג'ז. "ג'ז " אמרתי שמחה. "קיממי " היא אמרה. "וואי את לא מבינה איזה חתיך הוא " אמרתי לה. "מי ? " היא שאלה. "זאיין " עניתי לה . "זה ברוור " היא אמרה. המשכנו לדבר וסיפרתי לה על היום שעברתי.
אחרי זה דיברתי עם ההורים ואמרתי להם שאני נהנית וכיף לי ואני מאושרת ובסדר.
זאיין יצא מהמקלחת , הוא היה בלי חולצה רק עם מכנס פ'יגמה , הסתכלתי על הקוביות שלו זה היה מדהים ! .
זה היה ככה : http://www.google.co.il/imgres?q=zain+malik&um=1&hl=iw&sa=N&gbv=2&rlz=1R2ADSA_enIL446&tbm=isch&tbnid=nNIswiIb7wx8BM:&imgrefurl=http://www.shirtless.tk/2011/08/zayn-malik.html&docid=GEU_F-AdrndoOM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-XulqYChN72Y/Tjsn9hrj9DI/AAAAAAAABOg/svGRoWY93lU/s1600/Zayn-Malik-shirtless-5.jpg&w=550&h=1059&ei=hna1TsG6NbHT4QTlrJ3fAw&zoom=1&biw=1366&bih=587&iact=rc&dur=218&sig=103342244519257405268&page=1&tbnh=121&tbnw=72&start=0&ndsp=28&ved=1t:429,r:27,s:0&tx=42&ty=110
"הכל בסדר קים ? " הוא שאל. הזזתי את הראש " כן , כן בטח " אמרתי באדישות כזו.
"טוב , אני הולך לישון , לילה טוב " הוא אמר. "לילה טוב " עניתי וחייכתי.
הייתי קצת על המחשב ואז עליתי למיטה , הסתכלתי על זאיין הוא היה מושלם , חתיך אבל עדיין התבאסתי שאני איתו במירוץ.
קמנו בבוקר בשעה שבע , שמנו שעון מעורר. הזוג הראשון שהגיע היה לואי ובת זוגתו מישל.
הם יצאו בשעה שמונה , אחרי רבע שעה יצא הזוג השני , אחרי חצי שעה מאז יצאו לואי ומישל יצאו הזוג השלישי ואחריהם ברבע שעה יצאנו אני וזאיין.
"קדימה קים " הוא צעק. רצתי קראנו מה שהיה כתוב במעטפה.
"מתמודדים יקרים , עליכם לנסוע לקרקס שמופיע מידי שבוע בניו יורק , עליכם לבצע מופע כפי שעולה על דעתכם , במשך ההופעה אתם תלבשו בגדים ומסכות כך שקהל הילדים שיבחן אותכן לא יזהה אתכם." .
נסענו הפעם זאיין נהג והשתדלתי לא להעיר לו הערות. נסענו לקרקס בדרך חשבנו על כל מיני הופעות שאפשר להעלות. " בואי נספר בדיחות " הוא אמר. "לא , צריך משהו שירתק אותם " עניתי.
"כמו מה ? " הוא אמר. "יש לי רעיון , בוא נרקוד היפ הופ ! " אמרתי בהתלהבות. "זה ירתק אותם ? " הוא השיב בזלזול. "כן , נמציא ריקוד מצחיק " עניתי לו . הייתי בהתלהבות כולי. הגענו לקרקס , ירדנו מהמכונית והתחלתי לחשוב על ריקוד היפ הופ מצחיק.
"אווקי זאיין בוא " אמרתי. לימדתי אותו ריקוד מצחיק , הריקוד היה על השיר שלהם WMUB.
העמדנו פנים כאילו אני הגבר והוא האישה , זה היה מצחיק הלבישו אותנו בבגדי ליצן ואפים אדומים , צילמנו את עצמנו , לא היו יכולים לזהות אותנו בכלל. אחרי כמה דק' יצאו לואי ומישל. "איזה קהל קשה " לואי אמר. "כן , איך אתה רוצה אם דיברתה איתם רק על גזר ?! " מישל ענתה לו. "חחח " ציחקקנו אני וזאיין , הגיע תורנו נכנסו והתחלנו לרקוד , זאיין הייה אישה מושלמת חח הוא העיף את השיער שלו בצורה מדהימה חחח. הילדים התלהבו ואפשרו לנו לעבור , זה היה הרגע הכי מרגש שהיה יכול להיות , חשבתי לעצמי. שיצאנו אמרתי לו " רואה , תקשיב לי מידי פעם , זה אף פעם לא מזיק ".
"תראו תראו את השחצנית הזו " הוא אמר במבטא שלו שפשוט מיום ליום שיגע אותי יותר ויותר.
"חחח " צחקנו. התקרבתי כדי לחבק אותו , באתי לנשק אותו על הלחי והוא הזיז את הפנים ואז הרגשתי את השפתיים הרכות שלו על שלי.
נקודת מבט של זאיין.
במעטפה היה כתוב:
"מתמודדים יקרים , סעו לבית המלון הבא , הזוג שיגיע ראשון יצא ראשון הזוג השני יצא שני אחרי רבע שעה מיצאתם של הזוג הראשן וכך הלאה "
היה מצורף בית מלון. "אני מכיר אותו " אמרתי ונזכרתי שהיינו שם החבר'ה שהייתה לנו הופעה. "קדימה בואי " צעקתי לעבר קים ורצתי לכיוון המכונית שלנו. היא התחילה לרוץ. אני נהגתי וכל שנייה קים העירה לי "נו זאיין מהר " . "רגע הרכב הזה מטומטם " השבתי לכיוונה. "נו קדימה " היא ניסת שוב לזרז אותי. "בואי תנהגי את " אמרתי לה , התעצבתי עליה וירדתי מההגה. היא עלתה על ההגה וכיוונתי אותה לכיון המלון.
אחרי חצי שעה נסיעה. "זאיין , אתה בטוח לאן אנחנו נוסעים ?! " היא שאלה. "קים , כן תסמכי עליי , הבית מלון הזה רחוק." השבתי. המשכנו לנסוע עד שהגענו. "תחני פה " אמרתי והצבעתי על מקום חנייה. היא החנתה וירדנו , התחלנו לרוץ כמו שני משוגעים.
נכנסו לבית מלון וראינו את קרול על השטיח .
"זאיין , קימברלי , אתם הזוג שהגיע במקום …"
חשבתי שנגיע לאיזה מקום שישי או שביעי ואז.
"אתם הזוג שהגיע במקום הרביעי " הוא ענה.
שמחתי , זה יותר טוב ממה שציפתי.
עלינו לחדר הורדנו את הדברים כבר היה שבע בערב קים נכנסה להתקלח ודיברתי עם המשפחה שלי . אמרתי להם שאני שמח להיות פה ואני מרגיש מעולה וקים ממש חמודה. אחר כך דיברתי עם ליאם ונייל שלא השתתפו במירוץ . "היא ממש מדהימה " אמרתי בקול רם ואז שמעתי רת ברז המים נסגר והמשכתי בקול שקט יותר "היא מושלמת " , המשכנו לדבר עוד קצת וניתקנו.
קים יצאה מהקלחת ונראתה חמודה בפיג'מה שלה.. "לפי הזמן שהיית שם אני חושב שגמרת לי את המים החמים " אמרתי. "חח , אל תדאג " היא השיבה.נכנסתי והיא הייתה על הסקייפ גם זיברה עם ההורים שלה אני חושב.
יצאתי מהמקלחת לבשתי רק את המכנס פיג'מה שלי והבחנתי שקים בוהה בי.
"הכל בסדר קים ? " שאלתי אותה. היא הזיזה את הראש ואמרה באדישות. " כן , כן בטח " .
"טוב , אני הולך לישון , לילה טוב " אמרתי , הייתי כבר סחוט. "לילה טוב " היא ענתה וחייכה.
קמנו בבוקר בשעה שבע , שמנו שעון מעורר. הזוג הראשון שהגיע היה לואי ובת זוגתו מישל.
הם יצאו בשעה שמונה , אחרי רבע שעה יצא הזוג השני , אחרי חצי שעה מאז יצאו לואי ומישל יצאו הזוג השלישי ואחריהם ברבע שעה יצאנו אני וקים.
"קדימה קים " צעקתי . רצתי קראנו מה שהיה כתוב במעטפה.
"מתמודדים יקרים , עליכם לנסוע לקרקס שמופיע מידי שבוע בניו יורק , עליכם לבצע מופע כפי שעולה על דעתכם , במשך ההופעה אתם תלבשו בגדים ומסכות כך שקהל הילדים שיבחן אותכן לא יזהה אתכם." .
נסענו הפעם אני נהגתי והיא אמרה פה ושם הערות אבל זה היה יותר טוב מאתמול. נסענו לקרקס בדרך חשבנו על כל מיני הופעות שאפשר להעלות. " בואי נספר בדיחות " אמרתי. "לא , צריך משהו שירתק אותם " היא השיבה.
"כמו מה ? " אמרתי , לפעמים אני חושב שהיא מרגישה כאילו היא יודעת הכל. "יש לי רעיון , בוא נרקוד היפ הופ ! " היא אמרה. "זה ירתק אותם ? " אמרתי בזלזול בכוונה. "כן , נמציא ריקוד מצחיק " היא ענתה וכולה הייתה בהתלהבות. הגענו לקרקס , ירדנו מהמכונית וקים התחילה לחשוב על ריקוד היפ הופ מצחיק.
"אווקי זאיין בוא " היא אמרה וילדה אותי את הריקוד. זה היה על השיר של הלהקה .
העמדנו פנים כאילו אני האישה והיא ההגבר , זה היה מצחיק הלבישו אותנו בבגדי ליצן ואפים אדומים , צילמנו את עצמנו , לא היו יכולים לזהות אותנו בכלל. אחרי כמה דק' יצאו לואי ומישל. "איזה קהל קשה " לואי אמר. "כן , איך אתה רוצה אם דיברתה איתם רק על גזר ?! " מישל ענתה לו. "חחח " ציחקקנו אני וקים, הגיע תורנו נכנסו והתחלנו לרקוד , כשקים רקדה היא הייתה פשוט יותר ממדהימה , היא נתנה את כל ליבה. הילדים התלהבו ואפשרו לנו לעבור , זה היה רגע ממש כיף. שיצאנו היא אמרה " רואה , תקשיב לי מידי פעם , זה אף פעם לא מזיק ".
"תראו תראו את השחצנית הזו " אמרתי.
"חחח " צחקנו. היא התקרבה כדי לחבק אותי , היא נתנה לי נשיקה על הלחי ותוך כדי סובבתי את הפנים הרגשתי את השפתיים שלה וטעם השפתון שלה.


תגובות (4)

תמשיכי!!!

03/09/2013 13:26

אוווווו תמשיכי:)

03/09/2013 13:30
^^

תמשיכיייייייייייי

03/09/2013 13:31

שובב הבחורצ'יק……
הסיפור כל כך יפה!!!

03/09/2013 14:20
15 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך