לא הצלחתי להעלות את הסיפור כבר 4 ימים
עברתי 3 מחשבים
ו-ל-א ה-צ-ל-ח-ת-י
אז פתחתי משתמש חדש
אז תמשיכו לקרוא המלאכיות של וואן דיירקשן
ותעקבו אחרי הסיפורים
שלכם,
ארתור
LOVE YOU

המלאכיות של וואן דיירקשן – פרק 12 + הודעה חשובה!

לא הצלחתי להעלות את הסיפור כבר 4 ימים
עברתי 3 מחשבים
ו-ל-א ה-צ-ל-ח-ת-י
אז פתחתי משתמש חדש
אז תמשיכו לקרוא המלאכיות של וואן דיירקשן
ותעקבו אחרי הסיפורים
שלכם,
ארתור
LOVE YOU

הארי, נייל, זאין, לואי, שון ולירון יצאו מהמסעדה שמחים ובעיקר, שבעים.
"וואו," נדהמה לירון מהכמות שאכלה "זו הייתה ארוחה פלוס העבודה הכי טובה שהייהת לי".
"מה זה מבצע?" שאל אותה נייל.
"למה לא, רק דברים טובים קרו הערב, הכרתי את הלהקה, פגשתי בשון החמודה, עבדתי והרווחתי הרבה ואכלתי דברים טעמים ביחד איתכם, ואל תשכחו את הצחוקים שהיו" אמרה בשמחה.
אילולא ידעה לירון כי אחותו של זאין, אמבר, תקועה בביתה שנשדד כעת בידי בריונים היא לא הייתה אומרת זאת…
"ואיי," נזכרה שון "היה כיף אם הייתי קוראת ללולה אך מאז שרבנו, כי היא לא הגנה עליי, אבל היא הייתה עושה צחוקים, ביינתים אני מנותקת מהמשפחה, מאז הנפילה והפציעה שלי לא סיפרתי לאף אחד ולא דיברתי איתם".
"אל תדאגי," אמר לואי בצחוק "אם הם יגלו שאת יוצאת עם סלב, ועוד עם הארי סטיילס.." לא סיים לדבר ושון פרצה לדבריו "זו בדיוק הבעיה – הם יודעים וכועסים כי עכשיו אנחנו 'כוכבי עיתונים', לא עוזבים אותנו בשקט אז מזל שביינתים הסיפור נרגע.."
הפלאפון של נייל צלצל
על המסך היה כתוב 'נטע' שזה היה קיצורו לשמה של אחותו, נטלי.
"זו אחותי, אני שם על רמקול" הצהיר נייל.
"הלו?" שאל אותה נייל ונמעו ברקע כל הצחקוקים של שאר חברי הלהקה, שון וגם לירון.
"נייל, זו לא בדיחה פרצו לה הביתה לאמבר אחות של זאין הם יודעים שהיא מתחבאת והיא שאלה מי זה והיא בתוך ארון ו…" דיברה נטלי מהר והחבורה לא הצליחה להבי על מה מדובר..
"לאט-לאט" הודיע נייל בכעס
"פרצו לזאין הביתה וגילו שאמב שם, עכשיו היא מסתתרת והם גם שודדים וגם מחפשי אותה…"
לשתי שניות דממה שררה
כולם ראו בראש סרט מתח פעולה, בו הנערה עומדת בארון, מציצה דרך החריץ, ואחר כך נתפסת ובלשים יוצאים לחפש אותה…
שתי שניות עברו
הבהלה הכי גדולה הייתה של זאין, אחיה של אמבר.
בין-רגע הוא חטף מידיו של נייל את הפלאפון
"הלו!" צעק "נט, יש לי שודדים בבית? הם חטפו את אמבר??" נבהל מאוד זאין.
"לא היית אמור לשמוע.." התאכזבה נטלי והמשיכה "נייל שם על רמקול?"
"כן" ענה זאין בעצבנות "וטוב שככה, איך אתם שומרים ממני כאלה סודות, אני אח שלה ואני קרוב אליה יותר מכל אחד אחר!!" צרח.
נטלי התאכזבה,
כל המבצע
כל התיכנונים,
הכל –
נהרס!

***

"מה עשית?" שאלה בכעס שקד
"הכל נהרס!" הוסיפה ג'ני.
"בסדר" כעסה על הבנות נטלי "לא אשמתי שהאח המפגר שלי שם על רמקול"
"יכול להיות שעכשיו זאין יהיה בבית ואני לא יודעת אני גם לא רוצה לחשוב.." כתבה נוי.

***

זאין יצא מהמכונית, וישר נכנס הביתה.
בין רגע הוא פתח את המכונית בלי פחד…
רהיטים היו שבורים
מנפצים על הרצפה
לכלוך בוצי מנעליים נראה על הרצפה שנוקתה לפני שיצא,
אך לא השודדים
ולא אמבר
כבר לא היו בבית…


תגובות (2)

יואוו ארתור זה כול כך סיפור מושלםםם תמשיךך

10/12/2013 09:36

מממששש אהבתיי!
תמשיך!
^_^

10/12/2013 13:47
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך