stories
תודה על כל התמיכה והאבה
ארתור
(מס' בנות דואגות שהם לא נכנסות - כל הבנות רשומות אצלי)

המלאכיות של וואן דיירקשן – פרק 7

stories 03/12/2013 1247 צפיות 6 תגובות
תודה על כל התמיכה והאבה
ארתור
(מס' בנות דואגות שהם לא נכנסות - כל הבנות רשומות אצלי)

בעודו נייל ישב על הספה של ביתו, חשב על המשפט של לירון – היא כבר ניגשה אל המלאכה.
לירון החלה לבשל ולבשל – ניחוחות וריחות יצאו מהסיר והתבשיל ומילאו את כלל ביתו של נייל, שאפילו אחותו – נטלי יצאה.
"יאאא!" היא צעקה ברוגע "מי מכין אוכל? אה – אה?".
"לא אני, " ענה נייל.
"אני," צעקה לירון מעבר למטבח ובאה לפגוש בנטלי,
"שלום," אמרה לירון "קוראים לי לירון, אני.." והיא נקטעה באמצע.
"לא משנה לי הפרטים עלייך." אמרה נטלי תוך חצי חיוך "העיקר שאת חברה של נייל!"
"לא חברה!" ענתה לירון. נייל נרגע.
"בת זוג!" צעקה לירון שוב ולנייל שנמאס לקח אותה שנייה החוצה לגינה וסגר את נטלי בבית בעודה רואה גלי.
"לירון, אני לא מבין.. מה את רוצה?" שאל נייל.
ללירון שנמאס, התקרבה אל נייל, התקרבה עוד עוד ועוד, הסתכלה אל תוך עיניו…

***

"שון!!" צעק הארי כאשר נכנס אל חדרה של שון במחלקה בה היא שכבה. שון נפצעה חזק,
שון הזילה דמעה, "הארי," היא אמרה "ג..גי..ל..לו ע..ללל..יי..נו" ענתה בגמגום בכוונה למשפט "גילו עלינו".
"אני יודע.." ענה וליטף את שערה החום הדק…
"אתה הארי סטיילס? נכון?" שאלה האחות… "כן," ענה הארי בזלזול "רוצה חתימה?".
"לא.." ציחקקה לעצמה האחות "טיפשון…"
"אז למה שאלת?" דאג הארי, "רק רציתי לדעת אם אתה קשור אליה, ואני זוכרת שראיתי תמונות שלכם ביחד הבוקר…". "מה את רוצה??" התעצבן הארי וגם על רגליו, עד עכשיו הוא היה כפוף ליד מיטתה של שון. "כל מה שאני רוצה," המשיכה האחות "זה להסביר לך מה קרה לה – היא הלכה עם ידיים בכיסים וירד גשם, אז היא דרכה על שלולית ואבן והחליקה על הפנים…" והארי נשך את שפתיו מרוב חמלה ורחמים לשון שהזדהה עם הכאב שלה….

***

"ליאם, בוא תרד" צעק אמו של ליאם לעברו…
"מה את רוצה?" שאל ליאם
"אתה לא תאמין מי הגיעה.." נשמעה אמו מתרגשת
"נו…" ירד ליאם במדרגות
"אויי לא…."


תגובות (6)

תמשיךךךך =]

03/12/2013 02:00

מר ארתור, תמשיך הרגע!!!!!!

03/12/2013 02:14

תמשיך! :)

03/12/2013 02:14

תמשיך
וווואו זה מדהים איך אתה מצליח לכתוב כל כך יפה?!?

03/12/2013 02:17

תמשיךךךך מדהיםםםםם

03/12/2013 03:14

וואו יפה תמשיך

03/12/2013 03:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך