נועוש
היי פרק טיפה שונה מהרגיל מקווה שאהבתם.
תגובות וממשיכה..
מעכשיו אני ינסה לעלות פרק כול יום אבל בגלל שיש לי הרבה מבחנים. אני לא בטוחה שאני יספיק אבל אני מבטיחה לעלות לפחות פעמיים בשבוע (מראשון עד חמישי)
ולפחות 2 או 3 פרקים בשישי שבת. כי אז אני לא לומדת ויש לי הרבה זמן.
אז תגובות וממשיכה מיד!!.

הסיפור הראשון שלי עם וואן די פרק ארבע עשרה

נועוש 24/01/2014 905 צפיות 3 תגובות
היי פרק טיפה שונה מהרגיל מקווה שאהבתם.
תגובות וממשיכה..
מעכשיו אני ינסה לעלות פרק כול יום אבל בגלל שיש לי הרבה מבחנים. אני לא בטוחה שאני יספיק אבל אני מבטיחה לעלות לפחות פעמיים בשבוע (מראשון עד חמישי)
ולפחות 2 או 3 פרקים בשישי שבת. כי אז אני לא לומדת ויש לי הרבה זמן.
אז תגובות וממשיכה מיד!!.

נ.מ זאין
יצאנו מהבריכה אחרי כמה שעות טובות כולם מאוד נהנו, אבל היה נראה לי כאילו משהו הפריע להארי. אני ונעה מאוד נהנו. יצאנו החוצה לאכול ואחר כך הבנות הלכו הביתה. עדיין הייתי מוטרד מהארי אבל הייתי בטוח שזה יסתדר אז הלכנו לישון. לילה טוב.

נ.מ נעה
-בוקר-
קמתי בבוקר וראיתי הודעה ממאיה (מי שלא זוכרת זה אשתו של אבנר. אחי. היא בהריון) בהודעה הייה כתוב " תתקשרי אליי שאת יכולה"
נלחצתי וישר התקשרתי אלייה
אני: "הכול בסדר? רק עכשיו ראיתי את ההודעה"
מאיה:" כן הכול בסדר. סורי אם הלחצתי אותך.. תקשיבי אני אמורה ללדת מחר ואני יכולה להכניס איתי 2 אנשים אז רציתי שאת תבואי איתי ועם אבנר. את יכולה?"
אני:" ברור. את זוכרת מהעריסה עד הקבר"
מאיה: " מהעריסה עד הקבר"
אני: " אז בבוקר אני יבוא אליכם"

לי ולמאיה יש עבר מאוד חזק. נולדנו בהפרש של יומיים אחת מהשנייה ומאז ומתמיד היינו החברות הכי טובות. אז מהעריסה עד הקבר. יש הרבה שחושבים שהיא התחתנה עם אבנר מוקדם מידי בגיל שמונה עשרה. אבל אני לא חושבת ככה הם באמת מתאימים אחד לשנייה! אמא של מאיה מתה בתאונת דרכים שהיינו בנות 16 כלומר בכיתה י' זאת הייתה תקופה ממש קשה למאיה אבל היא עברה את זה איתי ביחד.
כבר מהרגע שהיא נכנסה להריון היא אמרה לי שהיא רוצה שאני יהיה איתה בחדר לידה. ואני הולכת לקיים את ההבטחה שלי.

-ערב של אותו היום-
קיבלתי טלפון שהיה רשום על הצג "האהבה שלי"
אני:" היי מה קורה?"
זאין:" רוצה לצאת למסעדה?"
אני:" בטח . אז מתי אתה אוסף אותי?"
זאין:" אולי תפתחי את הדלת?"
ניתקתי ורצתי לדלת. שנייה לפני שפתחתי אותה קלטתי שאני עם בייבי דול עליי. לא נורא זה זאין זה החבר שלך אמרתי לעצמי. ופתחתי את הדלת.
"וואו וואו קבלי ביטול אני מעדיף להישאר איתך פה בבגדים האלה."
"מאוד נחמד אבל אני חושבת שאני ילך על המסעדה. חכה שנייה אני מתלבשת ויורדת"
"אוף. טוב אני מחכה. או שאולי את צריכה שם עזרה?"
"לא אני מסתדרת. "
יצאנו למסעדה ואכלנו שם, באמצע הארוחה קיבלתי טלפון ממאיה.
"שנייה אני עונה טוב?!"
"אין בעיה" זאין אני בהתחשבות
"היי מאיה קרה משהו?" שמעתי אותה בוכה מהצד השני
"כן.. נעה יש סיבוכים אני באמבולנס" שמעתי את המשפט הזה וכול עולמי התהפך!!

לחץ כאן כדי השב או העבר
‏0.09 GB (0%) מתוך 15 GB נמצאים בשימוש
נהל
‎©2014 Google – תנאים ופרטיות
פעילות אחרונה בחשבון: לפני 9 דקות
פרטים


תגובות (3)

מהמם תמשיכי

24/01/2014 08:46

תמשיכי זה הורס…..

24/01/2014 11:00

תמשיכייי

25/01/2014 11:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך