נועוש
היום יום שלישי אז העלתי פרק.. תגובה אחת וממשיכה ביום חמישי.

הסיפור הראשון שלי עם וואן די… פרק שבע עשרה

נועוש 28/01/2014 751 צפיות תגובה אחת
היום יום שלישי אז העלתי פרק.. תגובה אחת וממשיכה ביום חמישי.

נ.מ נעה
-בוקר-
קמתי בבוקר וראיתי שאני עדיין במיטה של זאין אבל עם הבגדים שלו. הראש שלי היה על הבטן שלו כך שמיד שניסיתי לקום הוא התעורר.
" היי יפה אחת"
"היי.. תגיד למה אני בבגדים שלך?"
"אהה פשוט נרדמת כל כך חזק שלא היה לי נעים להעיר אותך ולא רציתי שתישני עם גינס אז החלפתי לך מכנס וחולצה.. אבל לא היה לי נעים לגעת בחזייה שלך אז השארתי אותה עלייך.. אני מקווה שאת לא כועסת?" הוא שאל בחשש..
" לא אני לא כועסת, זה מקסים תודה"
קמתי צחצחתי שניים וירדנו לאכול בוקר.
"בוקר" אמרתי שנכנסנו למטבח.. והלכתי לתת לליאם נשיקה על הלחי הכי התחברתי עליו מהבנים..
"בוקר טוב" ליאם אמר לי.
"מה אני עז?! אני לא מקבל נשיקה?"
נייל שאל ועשה מבט עצוב.. הלכתי ונתתי לו נשיקה.
"בוקר טןב נייל" ןהדגשתי את המילה נייל. "בוקר טוב גם לך" הוא ענה ואז הלכתי לעבר לואי ונתתי לו נשיקה על הלחי. " בוקר טוב נועוש" הוא אמר לי. (ככה הוא קורא לי) "בוקר טוב לוללל"
(ככה אני קוראת לו).. הלכתי גם להארי ונתתי לו נשיקה על הלחי הייתה לי הרגשה מוזרה כאילו הוא "מסניף" אותי.. אתם מרגישות את ההרגשה הזאת?! לא רציתי להגיד כלום אז שתקתי.. "בוקר טוב הארי" אמרתי ועשיתי כאילו לא קרה כלום. "בוקר טוב" הוא ענה..
קיבלתי הודעה מהבנות 'איפה את?! יומיים לא ראינו אותך?! תפגשי אותנו בקניון במקום הקבוע בעוד שעה בדיוק'
סימסתי להם בחזרה 'אוקי' והלכתי לחדר של זאין לבשתי את הבגדים שלי בחזרה. "זאינוש, אתה יכול להקפיץ אותי לקניון?" שאלתי אותו..
"אין בעיה, תני לי חמש דקות אנחנו באוטו" באמת לקח חמש דקות והיינו באוטו. נסענו לקניון והוא הוא הוריד אותי. "אם את צריכה משהו תתקשרי אלי" הוא אמר
"כול מה שאני צריכה זה זה" אמרתי ורכנתי ונישקתי אותו.
"זה גם כול מה שאני צריך.." הןא אמר ואני יצאתי מהאוטו. הלכתי למקום המפגש הקבוע שלנו וחיכיתי להם.
" נונו את לא נורמאלית. יומיים לא ראינו אותך!!" הם צעקו וראיתי אותם מאחורי..
"עפריקי ומיכלוש. התגעגעתי אליכם.." אמרתי וחיבקתי אותם..
"גם אנחנו אלייך" הם ענו.
"יאללה בואו נאכל גלידה" מיכל אמרה והתקדמה לעבר חנות הגלידה..
"יאללה בואי" אמרתי לעפרי והתחלנו להתקדם לעבר מיכל.. אכלנו גלידה ובכללי נהנו אחרי חמש שעות בקניון התיישבנו על ספסל מותשות לגמרי כול אחת עם מלא שקיות של בגדים ונעליים.
"וואו זה היה מעייף" אמרתי מתנשפת כאילו רצתי מרתון.
"כן אה? " שתיהם ענו ביחד..


תגובות (1)

תמשיכי!!!

28/01/2014 09:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך