נועוש
היי אני יודעת שיצא לי פרק משעמם אבל פשוט רציתי להראות מי מרגיש אל מי ומה .
אני יעלה מהיום כול יום פרק בשעה שלוש בצהריים בתנאי שיהיה לפחות תגובה אחת....
אני מאוד אשמח אם תתנו לי ראיונות לשם. מקווה שתהנו נעה.

הסיפור הראשון שלי עם וואן די פרק שש

נועוש 12/01/2014 857 צפיות 3 תגובות
היי אני יודעת שיצא לי פרק משעמם אבל פשוט רציתי להראות מי מרגיש אל מי ומה .
אני יעלה מהיום כול יום פרק בשעה שלוש בצהריים בתנאי שיהיה לפחות תגובה אחת....
אני מאוד אשמח אם תתנו לי ראיונות לשם. מקווה שתהנו נעה.

נקודת מבט זאין
ראיתי את נעה ושתי חברותיה מתקרבות אלינו החברות שלה ממש יפות אבל אף אחת לא מתקרבת ליופי של נעה היא פשוט הייתה מהממת. הם נכנסו נעה הכירה לי את שתי החברות שלה. והכרתי אותם לבנים. פתאום הארי שאל את הבנות עם מתחת לבגדים יש להם בגד ים לא הבנתי את הקשר ואז הארי הסתכל עלינו במבט שרק אנחנו מכירים והבנתי שהוא רוצה שנזרוק את הבנות לבריכה ישר הרמנו אותם ועוד לפני הם שמו לב הם היו איתנו בתוך המים.

נקודת מבט נייל
הבנות שזיין דיבר עליהם הגיעו הם היו פשוט יפיפיות. שמתי עין על מי שעמדה מימין היא הייתה פשוט יפיפיה. זאין בה והציג אותן קראו לה מיכל. ממש קויותי שיקרה בינינו משהו אבל אני די ביישן.

נקודת מבט הארי
הבנות הגיעו האמצעית הייתה פשוט יפיפיה, אני הארי סטיילס מלך הבנות הרגשתי משהו מיוחד כאילו אני רואה מישהי מיוחדת מישהי שבאמת יכול להיות לי עתיד איתה. קיוותי שזאת לא נעה שזאין דיבר איתה כי ידעתי שאם זו היא אני לא יוכל לעשות כלום. לצערי הרב זאת כן הייתה היא אבל ניסיתי להסתיר את זה כאילו לא קרה כלום.

נקודת מבט לואי
זאין אמר לכולם בבוקר שהוא פגש מישהי אתמול והוא הזמין אותה היום לבריכה, כשהם נכנסו אלינו הנערה שעמדה משמאל הייתה פשוט מהממת! עם כול זה שזה ממש קלישאה הרגשתי שאני מתאהב ממבט ראשון. שזאין הציג אותן הוא אמר שקוראים לה עפרי (דאם אני חייב להשיג אותה)

נקודת מבט ליאם
בבוקר זאין בא לי לחדר ושאל אותי אם כדאי לו להזמין פה למסיבת בריכה מישהי שהוא פגש אתמול עם שתי חברות שלה. אמרתי לו שברור שכדאי ואני יזמין את אלי (אלינור) גם למסיבה.

נקודת מבט כללית
כולנו היינו בתוך הבריכה אחרי שהבנים העיפו את הבנות.
נעה: " יואו מפגרים מה אני אלבש עכשיו?"
זאין :" אל תדאגי יפה אני יביא לך.."
מיכל:"אווו רגע מרגש אבל מה איתי?"
נייל:"אל תדאגי אני יביא לך."
עפרי" ממש מרגש אבל מה אני יעשה?"
לואי: " אני יביא לך מאמי"

השתוללנו בבריכה ושיחקנו הטבענו אחד את השני ולקראת הערב יצאנו מהבריכה ממש עייפים ורעבים . הבנים נתנו לנו בגדים וישבנו וראינו סרט עד שהאוכל הגיע. בסוף הסרט אמרנו שאנחנו הולכות הביתה ושנחזיר להם את הבגדים בהזדמות אחרת…
נכנסנו לאוטו והתחלנו לנסוע


תגובות (3)

ממש יפה הסיפור הזה,
הוא מוצא חן בעייני….
חחחחחחחח
איזה כיף לנעה גם זאיין וגם הארי מאוהבים בה…..
בטח היא מושלמת!!!!
גם אני רוצה :( :( :(

12/01/2014 09:57

מהממוש תמשיכיי ונועה הכתיבה שלך מושלמת וסורי שלא הגבתי לפרק הקודם פשוט עשיתי שיעורי בית שבדרך כלל אין לי ( עוד לא סיימתי אבל חברה שלי אמורה לחזור אלי באיזה משימה שלא הבנתי אותה) טוב אני יפסיק לחפור חחחחחח ונועה תמשיכיייייי!!!!!!

12/01/2014 10:09

100מם על מה את מדברת?! משעמם?!
וחוץ מזה לאחותי הקטנה קוראים מיכל!!!

24/02/2014 08:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך