נועוש
היי יש לי פשווט תקופה ממש עמוסה בלימודים {מחצית} אז אני יעלה כמה שיותר מהר את הפרק החדש..
ויש לי שאלה אתם אוהבות שאני משלבת תוך כדי הפרק שירים שכדאי לשים ברקע או שירים שהם שומעים. בבקשה תענו לשאלה הזאת!!
אז תגובה וממשיכה...

הסיפור הראשון שלי עם וואן די פרק שתיים עשרה

נועוש 20/01/2014 853 צפיות תגובה אחת
היי יש לי פשווט תקופה ממש עמוסה בלימודים {מחצית} אז אני יעלה כמה שיותר מהר את הפרק החדש..
ויש לי שאלה אתם אוהבות שאני משלבת תוך כדי הפרק שירים שכדאי לשים ברקע או שירים שהם שומעים. בבקשה תענו לשאלה הזאת!!
אז תגובה וממשיכה...

הייי סורי שאני מעלה מאוחר…
אז כמה דברים לפני הפרק השם חיבה של נעה (סקיפי) זה השם חיבה האמיתי שלי..
ועכשיו שאני כותבת את הפרק אני שומעת שירים שאני מאוד מושפעת מהם אז עם יש בפרק חלקים שמחים וחלקים עצובים זה בגלל המוסיקה..

נ.מ נעה
ירדתי הביתה והבנות עזרו לי להתארגן ואז זאין בא לקחת אותי ונסענו לאולפנים ועשו לי תיקונים באיפור והייתי ממש בלחץ וזאין קלט את זה
"היי סקיפי למה את לחוצה?"
"כי מה יקרה עם כול המעריצות ישנאו אותי?"
"אל תדאגי פשוט תהיי את" הוא אמר ונתן לי נשיקה.

מראיינת:"אז זאין אני שמחה שבאת אלינו עם החברה שלך"
זאין:" יש לה שם קוראים לה נעה"
מראיינת:" אוקי אז נעה איך נפגשתם?"
אני:" לקחתי את אחותי להופעה שלהם ובסוף ההופעה שלוש נערים שיכורים העיפו אותי על הרצפה וזאין עזר לי לקום"
מראיינת:" אז אפשר לומר שבזכות אחותך את וזאין נפגשתם?"
זאין:" כן"
מראיינת:"אז תודה שהקדשתם לנו מזמנכם"
"בבקשה" שנינו אמרנו ביחד. ירדנו מהבמה
זאיו: "היית נהדרת"
אני: "גם אתה"
זאין:" יאללה בואי נלך לאכול"

מאוד מומלץ לשים ברקע את השיר the way i am- ingrid michaelson
נ.מ הארי (כמה ימים קודם לכן)
זאין ונעה ירדו מלמעלה ונעה הייתה בבגדים של זאין. הייתי בטוח שהם "עשו" את זה (המבין יבין)
הם אמרו לנו שזה לא קרה נאנחתי יואו איזה מזל!! אבל אז באה הפצצה הבאה! הם ביחד!!!!
לא האמנתי שזה קרה! זה לא אמור לקרות זה אמור להיות אני, אני צריך להיות איתה!.
החלטתי שאני הולך לדבר עם נייל (אליו אני הכי מחובר)
אני:" ניילר אתה יכול לבוא רגע?" לחשתי לו כדי שהאחרים לא ישמעו
נייל:" בטח" הוא אמר והלכנו לחדר שלי התישבנו..
נייל:" אה אחי מה קרה?"
אני:" תקשיב אני יודע שזה יהיה שוק מה שאני עומד לומר לך.. אבל יש לי בעיה, בעיה גדולה"
נייל:" דבר אחי מה קרה?"
אני:" נכון נעה?"
נייל:" החברה של זאין?"
אני:" כן תקשיב אני מאוהב בה.." החלטתי לומר לו את זה בלי יותר מדי הקדמות.
נייל :" מה איך זה קרה ומתי?!" הוא כמעט צעק עליי
אני: "תירגע ותחליש את הקול אני לא רוצה שכולם ידעו.!"
נייל:" טוב אבל תתחיל לשפוך הכול ומהתחלה"
אני:" אוקי.. אז ככה כבר ביום הראשון שהם הגיעו לבריכה ראיתי אותה והרגשתי משהו לא מוסבר כאילו יש לי איתה חיבור לא ברור כאילו אני מתאהב בה. הרגשות עם הזמן רק התחזקו ולא יכולתי להגיד לזאין. גם עכשיו אסור שהוא ידע! אתמול שהם אמרו לנו את זה הרגשתי שהשמיים נופלים עליי. "
נייל:" אוקי לאט לאט נראה מה עושים. כרגע אתה ואני לא מספרים כלום!" הוא אמר בשיא הרצינות!
אני:" ברור ברור!"
נייל:" ואח שלי אל תשכח"
אני:" מה?"
נייל:" יהיה בסדר!!"
אני:" תודה אחי"


תגובות (1)

תמשיכי אני מאוהבת בסיפור!!!!!

20/01/2014 14:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך