מאי תלתלים סטיילס
טוב... זה הסיפור הראשון שאני כותבת ואני לא בטוחה שהוא טוב...
אז בבקשה תכתבו תגובות כדי שאני יידע אם להמשיך ואם אתם יכולות תציעו שמות לסיפור כי ביינתיים חשבתי על שמות ואני לא מוצאת...
אוהבת 3>

הסיפור הראשון שלי :) (עם וואן די)

טוב... זה הסיפור הראשון שאני כותבת ואני לא בטוחה שהוא טוב...
אז בבקשה תכתבו תגובות כדי שאני יידע אם להמשיך ואם אתם יכולות תציעו שמות לסיפור כי ביינתיים חשבתי על שמות ואני לא מוצאת...
אוהבת 3>

שלום לכולם :)
זה הסיפור הראשון שאני כותבת אז אני מקווה שייצא טוב…
ומישהו יכול לתת לי רעיון לשם ?? אחרי שתקראו את ההקדמה חח כי אני לא כל כך טובה בשמות…

~הקדמה~

שלום, קוראים לי ג'יין ואני בת 19.
יש לי BFF שקוראים לה אמנדה יש לה שיער חום גלי ועיינים כחולות, היא די גבוהה. ויש לי עוד חברה טובה שקוראים לה מאיה ויש לה שיער שחור קרה (זה התסרוקת הזאת עד הכתפיים..) ועיינים חומות.
ויש לי ידיד ממש טוב שקוראים לו דיוויד, הוא די חתיך וגבוה ויש לו שיער חום ותסרוקת כזאת עם השיער באמצע הראש וגלח מסביב (נווו כמו של הערסים ? התסרוקת הזאת של התרנגולת ? טוב מי שהבין הבין) ויש לו עיניים כחולות מעלפות.
יש לי שיער שטני חלק וארוך עם פוני לצד, עיניים ירוקות בהירות ושפתיים קטנות ותפוחות בצורת לב. אני די גבוהה אבל לא ממש…
אני לא ממש אוהבת איך שאני נראית אבל חברים שלי כל הזמן אומרים לי שאני יפה ומהממת אבל אני לא חושבת ככה, אני כבר חשבתי כמה פעמים על להתאבד בגלל החיים החרא שיש לי וניסיתי פעם אחת אבל אמנדה עצרה אותי. מאז היא דואגת לי יותר משמישהו אי פעם דאג לי ושומרת על כל דבר קטן שאני עושה, אני אוהבת שהיא דואגת לי ככה אבל זה טיפה מציק לפעמים…
~מנקודת מבטה של ג'יין~
חזרתי הביתה וראיתי את ההורים שלי רבים, שוב. נאנחתי ועליתי לחדרי, נעלתי את הדלת ושמתי מוזיקה על הווליום הכי חזק שיכולתי כדי לא לשמוע את הצרחות. זה כבר יותר מחודש ככה ואני לא יכולה לסבול את זה יותר !! למה הם לא יכולים להסתדר ?!
אחרי כמה זמן שמחשבות התרוצצו בראשי בלי מנוחה נרדמתי.
"ג'יין קומי את צריכה ללכת לבית ספר !" התעוררתי לקולה של אמי צורחת, אוף ! אין לי כוח ללכת לבית ספר אחרי מה שקרה אתמול…


תגובות (3)

אין לי רעיון לשם. תמשיכי!!!

28/12/2013 01:12

ברוך הבא? את מוזמנת לקרוא את הסיפור שלי (כנסי לפרופיל שלי^·^)
תמשיכיייי

28/12/2013 01:33

זה ממש יפה! ולדברי אחותי הקטינה (אהמ כיתה ד') וחברות שלה קוראים לתספורת הזאות חמוס *~*

28/12/2013 15:01
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך