נועוש
היי בנות.. אתם מעדיפית שאני יעלה פרק פעם בשבוע שזה יהיה בימים חמישי-שישי-שבת והוא יהיה ארוך ומושקע כמו זה? או שאתם מעדיפות יום כן יום לא אני יעלה סיפור..?

הסיפןר הראשון שלי עם וואן די.. פרק 24

נועוש 14/03/2014 1116 צפיות 2 תגובות
היי בנות.. אתם מעדיפית שאני יעלה פרק פעם בשבוע שזה יהיה בימים חמישי-שישי-שבת והוא יהיה ארוך ומושקע כמו זה? או שאתם מעדיפות יום כן יום לא אני יעלה סיפור..?

נ.מ לואי
הגיע כבר שבע בערב עוד שעה הדייט עם עפרי ואני מאוד מתרגש.. אני חולם על הדייט הזה מהרגע הראשון שראיתי אותה אבל אם היא לא תאהב אותי?!
ירדתי למטה לנעה להתייעץ איתה כי אני ממש לחוץ.
"נועוש תקשיבי אני ממש לחוץ ומה יקרה עם היא לא תאהב אותי?! מה יקרה אז?"
יריתי את השאלות אחת אחרי השנייה.
"וואו וואו לו תירגע..
א: עפרי מחבבת אותך אז גם היא מאוד לחוצה .
ב: לך תתלבש כי עוד חצי שעה אתה צריך לאסוף אותה" נעה ענתה לי והבנתי שאני צריך להתעשט על עצמי.
"נועוש יש מצב את עוזרת לי לבחור מה ללבוש?" שאלתי מקווה לתשובה חיובית.
"בטח שאני יעזור לך. יאללה בוא שלא תאחר ותשאיר אחריה את הרושם הזה! יש?" היא אמרה
"כן המפקדת " אמרתי והצדעתי לה.. והיא צחקקה.
הגענו לחדר והיא הוציאה לי גינס שחור משופשף וחולצה לבנה מכופתרת.
"ובשום פנים ואופן אל תכניס את החולצה למכנס!" היא אמרה ואמרתי לעצמי בראש. 'לא להכניס את החולצה למכנס' נכנסתי למקלחת התקלחתי יצאתי התלבשתי וירדתי למטה. "וואו וואו אתה מהמם" נעה אמרה לי וחייכתי . נעה קלטה בזווית העין שזאין עושה פרצוף נעלב ומיד הוסיפה "חתיך אבל לא כמו זאין" אמרה ונתנה לו נשיקה ולי חיבוק.
"בהצלחה לו" היא אמרה
"בהצלחה גבר" זאין אמר ויצאתי. נסעתי באוטו בערך חמש דקות לכתובת שנעה נתנה לי. הגעתי ירדתי מהאוטו וצלצתי בדלת.
~דינג דונג~

נ.מ עפרי
הגיע שש בערב וישר צרחתי
"עאעאעאע " מיכל ישר רצה במדרגות בלחץ והביטה לכל עבר " מה קרה? מה קרה?" היא שאלה בלחץ..
"עוד שעתיים לואי בא לאסוף אותי ואין לי שום דבר ללבוש!!" אמרתי
"חחחח תירגעי .. תיכנסי למקלחת ושתצאי יהיה לך בגדים." מיכל אמרה לי רגועה.
נכנסתי להתקלח ויצאתי מהמקלחת עם חזייה ותחתון עליי נכנסתי לחדר ונעה חיכתה לי שם אני לא מתביישת שהיא רואה אותי ככה היא כבר ראתה אותי במצבים הרבה יותר גרועים.
הסתכלתי על המיטה וראיתי שמלה שחורה צמודה קלאסית עם נעלי עקב כחולות כמו שהשמיים בסערה זה היה מהמם ביחד! הסתכלתי בשעון וראיתי שכבר שבע. והתחלתי שוב עם הלחץ. מיכל ראתה אותי מתחילה להילחץ וישר אמרה לי "אוקי אנחנו לא מתחילות שוב עם הלחץ הזה. את תתלבשי עכשיו ואז אני יאפר אותך ויסדר לך את השיער יש?"
"יש! אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך" אמרתי וישר התלבשתי והתיישבתי על הכיסא מול המראה שתאפר אותי.
"תקשיבי אין לך מה לדאוג. לואי ימות עלייך ויתאהב בך ועם לא אז הוא יפסיד." מיכל אמרה לי.
"מי אמר שאני בכלל לחוצה?" אמרתי לה למרות שבאמת הייתי לחוצה.
"פריק אל תשכחי שאני מכירה אותך לא מעט זמן" מיכל אמרה לי. (פריק זה השם חיבה של עפרי גם במציאות) "תודה מיכס אני לא יודעת מה הייתי עושה בלעדייך" אמרתי לה (מיכס זה השם חיבה של מיכל גם במציאות) "לא היית. היית מתה בלעדיי" מיכל אמרה בביטחון. ושתינו צחקקנו.
"וזהו סיימנו" מיכל אמרה אחרי רבע שעה. "תודה זה מדהים" אמרתי וקפצתי עלייה בחיבוק הסתכלנו על השעון והשעה הייתה 19:58 מה שאומר שעוד שתי דקות לואי אמור להיות פה.
בדיוק שמעתי צלצול בדלת ~דינג דונג~ יואו זה לואי אני לא מאמינה חלמתי על הרגע הזה מהרגע שראיתי אותו.

נ.מ כללית
עפרי פתחה את הדלת ולואי היה המום מהיופי שלה והיא הייתה המומה מכמה הוא חתיך! "וואו את מדהימה!" לואי אמר
"תודה גם אתה נראה לא רע בכלל" עפרי ענתה לו.
הם נכנסו למכונית והתחילו לנסוע "אז לאן אנחנו נוסעים?" עפרי שאלה
"את תראי שנגיע" לואי ענה הם נסעו עוד 5 דקות ןהגיעו לואי יצא מהאוטו והלך לפתוח לעפרי את הדלת
הוא הוביל אותה לתוך מסעדה ריקה שכול הרצפה היה מפוזרת בוורדים. "זה מוגזם מדי?" לואי שאל ושפשף את עורפו.
"לא זה מדהים" עפרי אמרה המומה.
שתיהם התיישבו לאכול והאוכל היה מדהים! הם נהנו כל כך וצחקו והיה להם מדהים ביחד! בסופו של דבר לואי החזיר את עפרי לבית שלה.. הוא הגיע והחנה את האוטו.
"טוב.. אז… מאוד נהנתי איתך" לואי אמר
"גם אני מאוד נהנתי איתך היום" עפרי ענתה .
לאט לאט הם התקרבו והתנשקו נשיקה קטנה וקצרה ובמיוחד עדינה..
"אז מה זה אומר?" עפרי שאלה..
"זה אומר.. שאני אוהב אותך" לואי ענה וישר נישק אותה שוב. נשיקה קצרה שהפכה לארוכה נשיקה קטנה שהפכה לגדולה נשיקה עדינה שהפכה לכול כך אגרסיבית ותשוקתית! זה היה פשוט מדהים בשביל שניהם.. הפעם לואי שאל "אז .. מה זה אומר?"
"זה אומר שגם אני אוהבת אותך" עפרי אמרה נתנה לו נשיקה על הלחי ויצאה מהאוטו. שהיא נכנסה הביתה היא ראתה את מיכל ישנה על הספה מה שאומר שהיא חיכתה לפרטים. עפרי החליטה לא להעיר אותה והלכה לישון. אחרי שהחליפה לפיגמה ונכנסה למיטה היא קיבלה הודעה מלואי. 'היה לי מדהים! מחכה כבר לפגוש אותך שוב אהובתי.. 3> `
עפרי ולןאי נרדמו במחשבות טובות..

-לילה טוב-

נ.מ הארי
מהרגע הראשון שראיתי את נעה היו לי רגשות אליה אבל לא היה לי את האומץ להגיד את זה לה או לזאין.. ומה שהכי מעצבן שהרגשות האלה לא עוזבים אותי הם רק מתגברים.. וזה אני הארי סטיילס! זה אף פעם לא קורה לי… או לפחות קרה.. נעה היא מדהימה יפה חכמה ומדהימה היא מופיעה בחלומות שלי. היא הכול בשבילי אני מוכן למות בשבילה. אני כל כך מקנא בזאין.. (את כל זה חשבתי בזמן שבהיתי בנעה מחובקת בזרועות זאין)
"היי הארי הכול בסדר?" נעה שאלה והקול שלה הקסים אותי.. "כן כן הכול בסדר!" אמרתי וניערתי את הראש שלי.
אני מנסה כל הזמן להרחיק את הרגשות שלי. כי נעה לא שלי והיא לעולם לא תהיה.. אני מנסה להיות חבר טוב שלה ושל זאין אבל זה לא עובד! אני לא מצליח לשלוט ברגשות שלי.. מצאתי את עצמי שוב בוהה בנעה. "דמאט! הארי תתעשט על עצמך!" אמרתי לעצמי יותר נכון לחשתי. או זה מה שלפחות חשבתי שעשיתי.אני לא יודע מה קורה לי ! כל מה שאני יודע זה שאני מתרחק מנעה וזאין בניגוד לרצוני! כל מה ששולט על זה זה המוח שלי…

נ.מ נעה
-יושבת במיטה וכותבת ליומן הסודי שלה-
'יומני היקר.
היום עפרי ולואי יצאו לדייט אני ממש מתרגשת בשבילם שניהם ממש מחבבים אחד את השנייה!
קרה היום משהו ממש מוזר הארי איזה 2 דקות בהה בי ובזאין זה היה ממש מוזר! בפעם הראשונה שפגשתי אותו הוא היה נראה ממש נחמד והתנהג ממש נחמד! אבל אני לא יודעת מה קרה לו?! הוא מתנהג ממש מוזר!
אני חייבת לגלות מזה. למה הוא מתנהג אליי ככה אולי עשיתי לו משהו?! טוב מחר בבוקר אני ישאל את לו (לואי)
ועכשיו לדברים השמחים אני ממש מאושרת עם זאין! אני חושבת שהוא האחד למרות שאנחנו לא הרבה זמן ביחד .. אני מרגישה שזה הדבר האמיתי!
טוב תודה! אני כבר מרגישה הקלה!
בייי '

זמזמתי לעצמי את השיר keep brithing
The storm is coming  But I don't mind 
People are dying  I close my blinds.
all thet i know is im brithing…

בסופו של דבר נרדמתי.. הרגשתי את זאין נכנס לתוך המיטה מחבק אותי.. ונרדם ביחד איתי..
-לילה טוב-
נ.מ נייל
יש אישה אחת שאני חושב רק עלייה קוראים לה מיכל היא חברה של נעה.. הרגשות שלי עלייה מתחזקים מיום ליום ככה שאני כבר חושב רק עלייה. לואי חזר הביתה וסיפר לי הכול הוא ועפרי ביחד.. הם מדהימים ביחד ומאוד מאושרים! אני מקווה שזה יחזיק מעמד.. למרות שזה היום הגדול של לואי הוא גדול גם בשבילי! זה היום שהחלטתי שאני מזמין את מיכל לדייט על הבוקר! עכשיו מאוחר ולא בא לי להעיר אותה. אבל אני יעשה את דבר ראשון בבוקר!
נרדמתי במחשבות על מיכל…

נ.מ מיכל
עפרי ולואי יצאו לדייט.. ואני מפנטזת על נייל .. למה ביננו זה לא יכול להיוך ככה.. למה הוא לא הזמין אותי לצאת?! אני מאוהבת בבנאדם. ולא בגלל מי שהוא אלא מה שהוא. אני לא רוצה אותו כי אני רוצה להיות מפורסמת ולצאת עם מפורסם. אני רוצה אותו כי הוא נחמד מצחיק מדהים מתחשב וסבלני אליי. והוא בנוסף להכול הוא גם ממש חתיך!
עפרי חזרה ואני ישנתי.. אבל שהתעוררתי ראיתי אותה בחדר ולא יכולתי להתאפק והערתי אותה שתספר לי הכול.. והיא סיפרה לי הכול! כמה שלואי מדהים והם התנשקו והם ביחד! מצד אחד כל שמחתי בשבילה וקפצתי עלייה בחיבוקים ומצד שני כל כך קינאתי! טוב אבל יש משפט כזה הכול זה לטובה.. אז נקווה שזה ככה.
טוב אני מתה מעייפות אז לילה טוב.. נקווה שמחר יהיה יותר טוב..


תגובות (2)

מושלם!!!!!!! קראתי את כל הפרקים והתאהבתי בסיפור המושלם שלך!
אני ממש ממש אשמח עם תקראי את הסיפורים שלי ובמיוחד את הסיפור החדש שלי
על 1D לב ערפד
תמשיכי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (יש לך כישרון שחבל"ז = חבל על הזמן )

14/03/2014 15:57

זה מדהים כמו תמיד את כבר יודעת… ;-)
תמשיכי!!!!!!!!!!

15/03/2014 08:33
14 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך