הקדמה – אין לי עדיין שם תנו לי רעיונות+ הודעה

ABIGAIL SCHMIDT 15/09/2013 690 צפיות 9 תגובות

אני אביגיל
אני שירה
אני קת'רין
אני מורן
ואני רות
ואנחנו….
וואן דיירקשן!!!!!
אה לא .
ביי

אף אחד לא יודע על קיומו של השני,
אף אחד לא מכיר אחד את השני,
כלום נפגשו….באקס פקטור,
הם מאחרים להופעה,
נתקעים במעלית,
אהבות מתגלות,
סודות נחשפים.

ועכשיו להודעה:
לפני כמה שבועות קיבלנו אישור מהזוג המושלם במלכה הבריטית שהם התארסו אבל כנראה שהזוג לא מסתפק באירוסים והוא רוצה להתחתן כמה שיותר מהר בגלל הסיבה שהם מפחדים מתקופות ארוכות שהם לא ביחד,
שמועות רבות צצות שהחתונה תתקיים כנראה בחג המולד הקרוב אבל היום הזוג אישר הוא מתכנן להתחתן לקראת יוני 2014.
כאשר הזוג נמצא בחופשות מבלים את הזמן ביחד ובמידה ואחד מבני הזוג בחופשה הוא טס לבקר את השני במדינה שהוא נמצא אבל למרות הכל זה קשה בגלל ששתי הלהקות הם להקות מאוד גדולות בעולם והם מאוד עסוקים בחיי היום-יום.
זאיין מדבר על החתונה ואומר שהוא ישמח להתחתן בין אוקטובר למאי וכמה שיותר מוקדם ובמקום כמו חוף ים או כל מקום אקזוטי אחר בנוסף הוא מבטיח שהחתונה תיהיה חתונת השנה והתקציב שלה הוא כ-1.2 מיליון לישט שזה מעל 69 מיליון שקלים ויזמנו בין כ-500 אנשים מתוכם 150 סלב וכל השאר משפחה וחברים והוא רוצה לשכור את השף רמזי גורדון.
צער לנו לבשר לכם אבל ליטל מיקס או וואן דיירקשן לא הולכים להופיע בחתונה,ולמקרה שלא ידעתם פרי כבר החלה במדידות לשמלה והיא עולה כ-120 אלף פאונד שזה יותר מ-70 אלף שקל.
מקורבים לזוג אומרים שיש להם הרבה עומס בארגון והם נרגשים והם בחיפוש אחר מקום חלומים ויש להם כמה אפשרויות ושזאיין לא יתפשר והוא יעשה את זה היום הכי טוב בחיי של פרי וגם שהתכנונים שלהם מעולים וזאיין לא רוצה שהבנים יופיעו מכיון שהוא רוצה שחבריו יהנו ולא יהיו תחת לחץ ופרי זאתי שמארגנת את רשימות האורחים ואת עיצוב הזמנה וסיכוים רבים שהחתונה הולכת להיות חתונה מוסלמית כי פרי רוצה לכבד את משפחתו של זאיין.
אתם בעד או נגד החתונה של זרי? איך אתם מדמיינים את החתונה? :)


תגובות (9)

מעל 69 מיליון שקלים…. ~גבותגבות~
חחחחח סתם אבלאבל שחכת עוד משהו: נייל יהיה השושבינן! ס'ה! אני כבר מחכה לראות את זאין בחליפת החתן שלו…. אוייש הוא גדל מהר מידי מה זה?! ותמשיכי\ תתחילי!

15/09/2013 00:29

וואי באלי שכבר תיהיה הם חתונה עכשיו;!!!
זרי ♥♥♥♥♥
ונראלי שיהיו להם יותר מ500 אורחים כי להורים שלי באו יותר מ500 אורחים לחתונה…….

15/09/2013 00:38

חחחחח שיי מושלמים שלי אני חולה עליהם…!!!
באלי לראות את השימלה של פרי כבר….!!!

15/09/2013 00:50

מעניין אם יראו את החתונה בטלוויזיה ,היא בטוח תהיה מדהימה בלי קשר לתקציב פשוט כי אלה זאין ופרי…..
ויש סיכוי שתוכלי להכניס גם אותי לסיפור שלך אולי בתור אחות או חברה ?
ותמשיכיייי

15/09/2013 01:08

מצטערת… אני לא יכולה להוסיף אף אחת…

15/09/2013 01:14

את לא יכולה בסוף לצרף אותי עם נייל?

15/09/2013 03:58

לא.. אני מצטערת.. איחרת

15/09/2013 04:12

חחח קראתי את זה בפעם המאה אתמול:)

15/09/2013 07:09

חחחחחחחחחחח XD

15/09/2013 07:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך