moran-direction
אהבתן???

הקדמה לסיפור החדש על וואם די

moran-direction 27/02/2013 859 צפיות 8 תגובות
אהבתן???

הקדמה !

הדמויות שיהיו בסיפור :
מורן – בת הזוג של ליאם בת 18 רזה וגבוהה שיער חום כהה וממוצע עם תלתלים יפים צבע עור בהיר עיינים חומות וגדולות עם ריסים דקים, אוהבת איפור שונאת לק מטורפת על עקבים ושמלות מיני שנמראות את הרגליים הארוכות והרזות שלה :) לא אוהבת טיולים, אוהבת להתבטל בים או בבריכה ואוהבת אייפונים וכל מה שקשור בטכנולוגיה ;) אבל לא חנונית של למידה ואפילו שונאת ללמוד! טובה בבישול וחולה על קומדיות, חברה טובה שתהיה אוזן קשבת לכולם ויודעת לתת אהבה והרבה!

רום – בת הזוג של זאיין בת 17 שיער שטני וחלק עד הכתפיים עיינים כחולות רזה ובעלת גובהה ממוצע מנגנת בגיטרה ופסנתר ושרה
אוהבת לצחוק חברה טובה וקצת ילדותית ;)

אלה – בת הזוג של לואי בת 18 שיער חום כהה בעל אורך ממוצע עיינים ירוקות גבוהה רוקדת ברייק דאנס ומנגנת בכמה כלי נגינה אמיצה וטובת לב אוהבת כובעים ונעליים גבוהות לא אוהבת מוצרי טיפוח כגון לקים וכו׳ אוהבת גזר ביישנית.

קורל – בת הזוג של נייל בת 17 עיינים חומות ומלוכסנות שיער חום וגלי ארוך מאוד עם קצוות בלונדיניים נמוכה ורזה צוחקת מכל דבר ועקשנית רוקדת גולשת ומציירת.

לירון- בת הזוג של הארי שיער גינגי חלק ויש לה נמשים עיינים כחולות ועור בהיר אוהבת שופינג נחמדה ומצחיקה וגם עדינה בת 17.

אביה – אחות של זאיין בת 17 שיער שחור ארוך וחלק עם קצוות בלונדיניים גובהה ממוצע אוהבת לקים ועקבים ילדתית ושטותית אוהבת לבלות אוהבת בשמים של גברים ( חח זה נחמד ) מכורה לאייפון שלה מבשלת ומנגנת על גיטרה יש לה חבר שקוראים לו שרון הוא בלונדיני וגבוהה.

שירז-אחות של הארי בת 22 שיער חום גלי וארוך עיינים כמו של הארי רזה בעלת גובהה ממוצע חיוך נחמד וגומות רצינית וחכמה אבל גם מצחיקה אוהבת לצייר ולרקוד מנגנת על פסנתר
אלו הדמויות ואני כבר עכשיו אני אומרת יש לי עומס ביומים הקרובים ולכן יהיה איחור בהעלאת הסיפור!


תגובות (8)

מאוד!!!!!!!!!

27/02/2013 03:04

כןן,מאודד!!
אני מחככה;)

27/02/2013 03:49

בטח אהבנווו , תתחילי כבר נסיכה שלי ❤❤

27/02/2013 05:36

כן יאללה להמשיך
או יותר נכון להתחיל

27/02/2013 05:39

כן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
תתחילי ממש יפה אהבתי ♥ ♥
תמשיכי ומהר אני מחכה להמשך (:

27/02/2013 06:12

מהמםםם !!!
אבל יש מצב את עושה אותי בת 18 במקום 17 ?

27/02/2013 06:49

רונה אני ישנה ל 18 איך שתרצי ;)

27/02/2013 07:22

אני מעלה פרק 1

27/02/2013 08:41
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך