תבחרו סיפור מבין שניהם ובגלל שלאף אחד אין לי שם אז תציעו שם והסיפור שיהיה לו הכי הרבה קולות אנחנו נכתוב אותו והשם מתוך הקולות שאנחנו הכי נאהב יתקבל .
בהצלחה..

הקדמות לבחירה..

25/12/2013 781 צפיות 7 תגובות
תבחרו סיפור מבין שניהם ובגלל שלאף אחד אין לי שם אז תציעו שם והסיפור שיהיה לו הכי הרבה קולות אנחנו נכתוב אותו והשם מתוך הקולות שאנחנו הכי נאהב יתקבל .
בהצלחה..

אוקיי אז ככה אנחנו לא יודעות על איזה סיפור לעשות תעזרו לנו הכל יהיה על 1D כאילו כל ההקדמות ותגיבו איזה הכי יפה ותקשיבו שתי ההקדמות יהיו על אותן הדמויות כי עשינו תיאורים לפני שעשינו הקדמות כי היה לנו משעמם ויצא לנו מושלם …

הקדמה א': הסיפור על שלוש בנות – החברות הכי טובות שלא ממש אוהבות את וואן די והן גרות בלונדון . פתאום כשהן בקניון הן נתקלות לגל מעריצות שמקיף אותן ביציאה מהקניון והן נצורות בקניון לאחר שקראו לכל הקונים לצאת והן היו בשירותים ולא שמעו הן נצורות בקניון עם לא אחרים מאשר 1D . וברור שהכל מסתבך ואתם כבר יודעים מה יקרה והסיפור הוא על לואי .

הקדמה ב': הסיפור על שלוש בנות – החברות הכי טובות לא מכירות את 1D ולא מודעות להם לאחר שהן נכנסות בטעות להופעה הלא נכונה ונכנסות למאחורי הקלעים בטעות בטעות הן מכירות את 1D וכמובן שיקרה להן משהו איתם .
הסיפור הוא על הארי.


תגובות (7)

סופסוף התחלת לכתוווב !!
לדעתי ההקדמה השנייה יותר מעניינת,
תתחילי בהקדם האפשריי !!
ואל תשכחי לעבור לקרוא את הסיפורים שלי מהמשתמש החדדש – STYLE GIRL ( כתבתי בסיפור האחרון את הפרטיים )

25/12/2013 12:32

חח אנחנו שתיים וכאילו אני קוראת את הסיפור ועכשיו ראיתי את המשתמש החדש

25/12/2013 13:02

אולי תעשו את הקדמה א' ואז את הקדמה ב'! לא משנה לי באיזו הקדמה תתחילו! אז תתחילו!

26/12/2013 10:00

אוקיי , תודה אני חושבת שנתחיל מחר אבל אין לנו שם לשום סיפור..
ותודההה !!!!
אוהבות 3>

26/12/2013 10:38

בנות בגלל שלא היה הרבה בקשות החלטנו לעשות את הקדמה א' הרחבנו את ההקדמה ועשינו תיאור דמויות אין לנו בנתיים שם אז חשבתי שתוכלו לעזור לנו עם השם
לאב יו 3>

27/12/2013 04:26

בנות בגלל שלא היה הרבה בקשות החלטנו לעשות את הקדמה א' הרחבנו את ההקדמה ועשינו תיאור דמויות אין לנו בנתיים שם אז חשבתי שתוכלו לעזור לנו עם השם
לאב יו 3>

27/12/2013 04:26

הקדמה א' היא יותר מעניינת נראת כזאת מותחת שהשם שלדעתי מתאים להקדמה הזאת זה "ניתקתי איתו"

27/12/2013 05:07
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך