השראה של דודו אהרון וזה פשוט נראה כל כך מתאים להארי השמקס שלנו!!! 3>
להמשיך או לפרושש מהקטע???
אוהבת מלא 3>

'הרווק'-הארי סטיילס

12/06/2013 1392 צפיות 11 תגובות
השראה של דודו אהרון וזה פשוט נראה כל כך מתאים להארי השמקס שלנו!!! 3>
להמשיך או לפרושש מהקטע???
אוהבת מלא 3>

"ברוכים הבאים לתוכנית הרווק" אמרה המנחה ואני עמדתי בצד משחק באצבעותיי, לא הקשבתי לדבריה עד שהיא קראה בשמי "קבלו את הרווק שלנו-הארי סטיילס" קראה וחייכה חיוך שמסמן לי לבוא אלייה "שלום הארי,מתרגש?" שאלה המנחה עם חיוך רחב על פניה "אני אשקר לך עם אני אגיד שלא.." אמרתי, עם חיוך רחב על פניי וגומה עמוקה נגלית על הלחי החלקה שלי "עוד כמספר דקות ייכנסו לבית הרווק 15 בנות יפיפיות, מוכשרות, מדהימות וכל אחת מיוחדת במינה!" קראה והסתובבה לעברי "אתה מוכן?" שאלה אותי וחייכה "אני מוכן" חייכתי והיא המשיכה לפסוע על המדרגות שמכוסות בשטיח אדום עדין.. שתי דקות חלפו והגיעה הלימוזינה הראשונה, מתוכה ייצאה בחורה בלונדינית עם שיער קצר, לבשה שמלה שחורה מתנופפת,לא חשופה מידי ולא צנועה מידי,פשוט כמו שאני אוהב..כשהיא פסעה במדרגות עם עקבייה השחורים והמבריקים הבחנתי בעינייה אשר היו כחולות כמו הים "שלום,אני בריטני" אמרה וחייכה חיוך רחב שחשף שיניים ישרות ולבנות "הארי" קראתי ונשקתי לידה הרכה והקרירה "אני מקווה שיהיה לנו כיף ביחד" חייכה שוב וליטפה את ידי עם אגודלה..פלרטטנית.."גם אני מקווה" חייכתי בחיוך שרמנטי והיא חייכה אחריי "ביי.." אמרה בקול עדין שמשאיר טעם של עוד וצעדה במדרגות לעבר הוילה הגדולה.. דקה בדיוק אחריי שבריטני נכנסה לבית יצאה עוד בחורה,הפעם ברונטית היא לבשה שמלה צמודה בצבע כחול כהה עם עקב שחור וארוך מאוד, היא צעדה באלגנטיות לכל אורך המדרגות עד שנעמדה מולי "ג'סי,ג'סיקה" חייכה בחיוך פלרטטני והסיטה את שיער לצד השני "הארי,הארולד" אמרתי בפלרטטנות והרמתי את ידה,נישקתי את יידה באלגנטיות וקול הנשיקה הרטיט את אוזניי, בנתיים.. אף אחת לא גרמה לי לפרפרים .. "אתה מרגיש לי הגבר הנכון.." אמרה בקול פלרטטני, זה מה שהוריד לי ממנה…בנות יהירות זה סיוט! חייכתי באלגנטיות "מקווה שנתראה" חייכה ונשקה לי בלחי.. לא הרחתי עלייה בושם..קצת מוזר..קצת אחרי שהיא נכנסה לבית יצאה מהאוטו אישה מתולתלת וברונטית, שישר נתפס בעיניי, היא לבשה שמלה אדומה שחשפה את רגליה הדקות, ולרגלייה נעלה נעלי עקב שחורות, לא גבוהות ולא נמוכות..עינייה היו ירוקות כמו שלי..היא הייתה כל כך יפה ומיוחדת! היא צעדה במדרגות והתקדמה לעברי, ראשה היה מורכן ותלתלייה קפצו בכל פעם שהיא עלתה מדרגה זה היה די מצחיק..הבושם שלה חדר לאפי, בושם מתקתק "אליסיה" קראה והושיטה את ידה "הארי" אמרתי ונשקתי לידה בשרמנטיות "את מקסימה!" קראתי והנחתי את ידי על הזרוע הרכה שלה "תודב לאב" אמרה וחייכה חיוך רחב "נתראה" אמרהה בשרמנטיות והמשיכה לצעוד במדרגות שהבושם רודף אחרייה ומשאיר ריח מדהים מאחורייה …


תגובות (11)

אויייייייייייייי ממש אהבתי את הרעיון!!! חחח באמת מתאים להארי סדרה כמו הרווק :D
תמשיייכייי :)

12/06/2013 14:06

רעיון מדהים :)
תמשיכי מהר !!!

12/06/2013 23:46

אעכעאעטעטעט זו אמנדה סטיילס מהאייפון של נועה הורן.. אפשר להצטרף???

13/06/2013 00:01

חחחחחחחחחחחחח אני שמחה שאתם אוהבות ❤❤ אממ אתם יכולות להצטרף עם בא לכן אבל חשוב מאוד שממש תפרטו עם האופי והכול ..(: אני אמשיך שיהיו לי עוד קצת תגובות אוהבת מלא ותודה על הכל❤

13/06/2013 00:27

מושלםםםםםםםם מממש אהבתיייי !!
ואני אשמח להשתתף למרות שברור לח שאני לא יזכה ברווק חחחחחחחחח (אבל אולי באחד החברים של הרווק חחח)
אז הינה תיאור שלי :
שם: אביה
גיל: מה שמתאים / כמו כולם
תיאור חיצוני : שיער שחור פחם חלק ארוך המגיע עד הגב התחתון , עניים חומות מבריקות , עור די שזוף , שפתיים יפות בצבע אדמדם , רזה , גובה ממוצע
אופי : ילדותית ושטותית בקטע החמוד , מצחיקה , רגישה , חמודה , נחמדה לכולן , אם יש מישהי שלא תבוא לא טוב בעין היא תתעלם ממנה כאילו היא לא קיימת , חולה על ריחות של בשמים , מנגנת על גיטרה אקוסטית , אוהבת להתלבש תמיד מסודר עקבים והכול , חולה על שופינג , מכורה לאייפון , נשית מאוד ! , אוהבת לבשל , שונאת לנקות אבל בכול זאת אם יבקשו ממנה היא תעשה את זה בצורה הכי טובה שאפשר , לא פראיירית , לא וותרנית , דבןקה במטרה , לא תוותר אף פעם על משהו שחשוב לה …
לא רכלנית , חברה טובה , אוהבת לישון הרבה …

אני חושבת שזאת מספיק , אם תצטרכי עוד תמצאי , אבל לא לעשות אותי רעה חחחח
מחכה להמשך ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

13/06/2013 01:38

אביקוש נשבעת חיכיתי לתגובה שלך!! 3>
נתת לי רעיון עם החברים של הרווק ^-^ אני ייצרף אותך ואל תדאגי את לא תהיי רעה ❤

13/06/2013 01:41

חוחוחו אני יכולה להצטרף? ולא באלי להיות רעה… כאילו קצת ביצ'ית אבל לא מרשעת חוחוחו

13/06/2013 03:47

כתבתי לך שאת יכולה להצטרף נסיכה , רק תכתבי תאור ואת לא תהיי מרשעת אל תדאגי :)

13/06/2013 03:50

חחחח הנה תיאור:
מראה: שיער חום ארוך גלי בצורה עדינה כזו ובקצוות צבעוני כזה.. (זה מזה מגניב!) D: עם פוני צד, עיניים כחולות עמוקות, גבוהה ורזה וגומות!!
2 אליקס באוזן שמאל ו3 חורים באוזן ימין, קעקוע של רקדנית על החלק העליון גב מצד ימין (מקווה שהבנת) ועל המפרק של יד שמאל כיתוב של: BEAUTIFUL
ובצד שמאל של הבטן (כאילו לא על הבטן.. בצד-בצד) לב קטן
אופי: מטופחת, מכורה ללקים, שופינג, בגדים ואייפון *~* עקשנית וביצ'ית מאוד!! לא מפחדת מכלום ומאפחד, שחקנית מוכשרת, בעלת ביטחון עצמי גבוהה, ולא חסרים לה אקסים, והרבה בנים מתחילים איתה. אבל בנוסף לזה היא יכולה חברה טובה שיודעת להקשיב, והיא גם עדינה ורגישה אבל היא לא מראה את הצד הזה, אלה רק למי שהיא סומכת עליו.
רוקדת מגיל 5 לא אכפת לה מאפחד (קיצר שמה אצבע שלישית על העולם) ישירה (אומרת לכל אחד מה שהיא חושבת עליו בפרצוף), ישלה כמה שפוטות והיא מקבלת כל מה שהיא רוצה מתי שהיא רוצה ;) פלרטטנית, תעשה כל מה שאסור לה, אוהבת מסיבות
מדגמנת מגיל דיי צעיר בעיקר ביקיני
שם: אמבר
ואם את צריכה עוד משו תוסיפי :)
♥♥♥
ועוד משו ששכחתי להוסיף:
ישלה כלבה קטנה http://all-puppies.com/6-cute-white-pomeranian-puppies.html/white-pomeranian-puppy (הדבר הזה זה הדבר הכי חמוד בעולםםםם!!!!)
המשפחה שלה והכלבה הקטנה שלה (פרינסס(נסיכה)) והחבר הזמני שלה,
הם הדברים הכי חשובים לה. :)

13/06/2013 04:01

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני אוסיף אותך אבל בלי החבר כי היא נכנסה לתוכנית הרווק D:
ואני גם יוסיף את הכלבה (; מקווה שתאהבו אני עודמעט כותבת פרק חדש D:

13/06/2013 04:05

חחחחחח גאאאד יגאונהההההההה תמשיכייייייייי

14/06/2013 05:22
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך