הנושמת
אז מקווה שאהבתן את הפרק.
אז מי זה הדמות המסתורית ומה היא מכננת?
מה היא כבר עשתה ללינה?
מה יקרה עם לואי?
מה עם שקד ודני?
מי הולך להיות העורך המוזיקאלי החדש?
ומה יקרה לאבא של דני ושקד?
הכל בפרקים הבאים!
לאב יו ותגיבו 3>

השירים שלי פרק 11

הנושמת 02/05/2013 839 צפיות 4 תגובות
אז מקווה שאהבתן את הפרק.
אז מי זה הדמות המסתורית ומה היא מכננת?
מה היא כבר עשתה ללינה?
מה יקרה עם לואי?
מה עם שקד ודני?
מי הולך להיות העורך המוזיקאלי החדש?
ומה יקרה לאבא של דני ושקד?
הכל בפרקים הבאים!
לאב יו ותגיבו 3>

נקודת המבט של לואי:

כמו כל בוקר הבנים ואני התעוררנו והלכנו לאכול.
כולם דיברו על הבנות ועל כמה שהם אוהבים אותן וכל זה.
אני רק ישבתי בשקט משחק באוכל מנסה להדחיק את הכאב והמחשבות על שקד, ללא הצלחה.
נאנחתי בלי קול. נמאס לי כבר מהכאב הזה שלא עוזב אותי במנוחה, נמאס לי מזה שאני ושקד כבר לא מדברים, נמאס לי מהשגרה הזאת, פשוט… נמאס לי!
לפתע סיימון הגיע, כנראה כדי לדבר על ענייני עבודה או משהו כזה.
"טוב בנים היום יש לכם יום חופשי שקד ודני התפטרו אז הם בינתיים מחפשים מחליף ולכן ככל הנראה הם לא יעבדו במשך 4-3 ימים אז תנצלו את זה בשביל להסתובב בעיר או משהו" אמר והשאיר את כולנו המומים. שקד…התפטרה? אני כבר לא אוכל לשמוע את קולה? אני כבר לא אוכל לראות אותה? הכאב בליבי התחזק והרגשתי אותו מתפשט בכל גופי.
קמתי מהשולחן בתירוץ של 'אני לא רעב' והלכתי משם לכיוון כניסת המלון.
ישבתי שם מספר דקות עד שהמונית שהזמתי הגיעה.
אמרתי לו שיסיע אותי לבר שאליו אני הולך כבר כל ערב במשך השבוע הזה.
נכנסתי לתוך הבר מתעלם מהמבט המופתע שהברמן -מייק שלח אליי.
"פשוט תן לי את הדבר הכי חזק שלך" אמרתי כשקולי אדיש מסתיר כל רגש שאני חש כעת בגופי.
"זה לא בריא לך לואי, אתה באמת רוצה להשתכר ישר על הבוקר?" שאל בקול דואג, אך לי לא היה זמן לדאגה. רק רציתי שהכאב הזה יחלוף אפילו עם הוא לא חולף לגמרי רק רציתי להפסיק את הכאב.
"כן, תביא לי את הדבר הכי חזק שלך,בבקבוק" עניתי והוא פער את עיניו בתדהמה אך בכל זאת הביא לי את מבוקשי.
ולפני ששתיתי את הלגימה הראשונה מבקבוק מחשבה חלפה בראשי 'האם שקד התפטרה..בגללי?' ומיד אחרי מחשבה זאת שתיתי מהבקבוק בגמיעה, מנסה להפסיק את הכאב שתקף את ליבי ולא עוזב כבר שבוע.

נקודת מבט חיצוני:
הוא ישב בחדרו והסתכל על תמונות ישנות, לאט לאט הוא הגיע לתמונות שלו איתה.
הוא ישב שם מתבונן בתמונות מספר דקות, ראשו ריק ממחשבות וליבו מתכווץ בחזו.
הוא היה אובססיבי כלפיה אך זה לא מנע ממנו לעשות את מה שעשה, הוא עדיין כעס עליה, על שנטשה אותו, על שנפרדה ממנו – זרקה אותו בלי שום היסוס.
הוא החליט להפסיק להתבונן בתמונות שלה ולהיכנס לחדשות.
לא היה כל כך הרבה דברים מעניינים – ההפסד של וואן דיירקשן בגמר האקס פקטור, השיר החדש של מארון 5 הופך ללהיט עולמי ועוד כל מיני שטויות כאלה.
לפתע כתבה אחת לכדה את תשומת ליבו – "לינה ריד הדוגמנית המפורסמת יוצאת עם לא אחר מאשר הארי סטיילס מוואן דיירקשן, אך איך…." .
עיניו חשכו וליבי התכווץ בחזו.
הוא לא האמין שהיא המשיכה הלאה.
הוא החל לקלל את הארי במיליון קללות בראשו.
'את תחזרי אליי לינה. בין אם את רוצה או לא' חשב כשהחל לתכנן תוכנית לכך שהיא תחזור אל זרועותיו מהר ככל האפשר.
'את תהיי שלי'


תגובות (4)

וואו!!! פשוט מדהים!!!!

02/05/2013 11:40

המשךךךךל

02/05/2013 12:01

תודה אבל אני אמשיך או מחר (לא בטוח בכלל אני תמיד מסיימת ממש מאוחר) או מוצ"ש אבל אם אני לא אספיק לכתוב מחר פרק אולי אני ייתן ספויילר

02/05/2013 12:23

ואווו מושלםםם כתיבההה מדהימההה תמשיכייי דחוף אני במתח !!!

03/05/2013 05:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך