הנושמת
מצטערת על האיחור אמרתי לכם כבר שאני עסוקה ממש בזמן האחרון סורי ועוד משהו למרות שלפי התקופה שהסיפור מסופר הגילאים של הבנים שונים ממה שהם היו באותה תקופה (התקופה היא שהם הקליטו את האלבום הראשון למי שלא הבינה)
לואי - בן 20
זאין - 19 וחצי
ליאם - 19 וחצי
נייל - 19 וחצי
הארי - 19
זה ככה כדי שיסתדר עם הגילאים של הבנות. תהנו מהפרק אוהבת אתכן 3>
עוד משהו סורי שהפרק קצר את החלק השני אני יעלה (מקווה שיספיק) במוצ"ש .

השירים שלי פרק 3 חלק א

הנושמת 19/04/2013 789 צפיות 3 תגובות
מצטערת על האיחור אמרתי לכם כבר שאני עסוקה ממש בזמן האחרון סורי ועוד משהו למרות שלפי התקופה שהסיפור מסופר הגילאים של הבנים שונים ממה שהם היו באותה תקופה (התקופה היא שהם הקליטו את האלבום הראשון למי שלא הבינה)
לואי - בן 20
זאין - 19 וחצי
ליאם - 19 וחצי
נייל - 19 וחצי
הארי - 19
זה ככה כדי שיסתדר עם הגילאים של הבנות. תהנו מהפרק אוהבת אתכן 3>
עוד משהו סורי שהפרק קצר את החלק השני אני יעלה (מקווה שיספיק) במוצ"ש .

תרדו ל "רציתי להוסיף"

תיאור של דמויות שימשיכו כל הסיפור מהפרק:
אביה-
שם חיבה: אבי (עם נקודה בתוך ה-ב).
מראה: שיער שחור חלק וארוך בקצוות מחומצן לבלונדיני , עניים חומות , רזה , גובה ממוצע.
גיל : 18 ו11 חודשים.
אופי : מצחיקה , רגישה , נחמדה , ילדותית ושטותית בקטע החמוד , מכורה לאייפון , חולה על שופינג , מתה על לקים ועקבים.
עבודה: מלחינת שירים וגם מקליטה מנגינות על גיטרה אקוסטית באולפן שירים ששקד עובדת בו.
גרה: עם שקד ודני בפנטאוז בלוס אנג'לס אך במקור היא מישראל.
רקע: היא, שקד, אלה ודני עלו ביחד ללוס אנג'לס בגיל 18.

אלה-
שם חיבה: אלי.
מראה: שיער מתולתל בצבע חום בהיר שנראה לפעמים זהוב,עיניים בצבע חום דבש, שפתיים אדומות כדם וגומה בצד שמאל,לא שמנה ולא רזה ונמוכה.
גיל: 19.
אופי: מצחיקה, אוכלת הרבה אבל לא משמינה, עושה הרבה שטויות, ילדותית, לא אוהבת עקבים ושמלות.
עבודה: שחקנית מפורסמת אך מידי פעם מקליטה עם אבי – אביה – מנגינות על גיטרה.
גרה: עם בת דודתה בפנטאוז בלוס אנג'לס אך במקור היא מישראל.
רקע: עלתה עם שקד, אביה ודני ללוס אנג'לס בגיל 18 אך עברה לגור עם בת דודה אוליביה בת 18 וחצי וגרה בלוס אנגלס.

אוליביה-
שם חיבה: אוליב.
גיל: 18 וחצי.
מראה: גבוה אבל לא יותר מליאם, רזה אבל לא אנורקסית, שיער תכלת עם קצוות סגולים .
אופי: מפחדת מכפיות כי הרגו לה את האוגר עם כפיות, ילדותית אבל לא אוהבת לישתות, מצחיקה, כפית ואוהבת להשתולל.
עבודה: צלמת מקצועית בחברת צילום של דוגמנים אך גם לפעמים עוזרת לאלה ואביה ומקליטה איתן מנגינות כשהיא או מתופפת או מנגנת על פסנתר.
גרה: בלוס אנג'לס עם בת דודתה אביה.
רקע: נולדה בלוס אנג'לס והוריה קנו לה פנטאוז בלוס אנג'לס כשהגיע לגיל 18. כאשר אלה וחברותיה עלו ללוס אנג'לס אלה עברה לגור איתה וגם היא – אוליב – הפכה להיות חברה של שקד, אביה, דני ואלה (ברור!). פגשה את לינה -חברתה הטובה ביותר- בעבודתה.

לינה-
שם חיבה: לני
גיל: בת 17 וחצי (סורי אבל עם אני לא יכולה לעשות את זה 16 וחצי זה לא מסתדר עם הסיפור)
מראה: שיער מתולתל כהה ועיניים ירוקות.
אופי: זורמת, לחוצה, חמודה, עדינה, מעט ילדותית ולא שחצנית (הייתי חייבת להוסיף תכונות).
עבודה: דוגמנית מפורסמת.
גרה: גרה עם הוריה בבית פרטי בלוס אנג'לס.
רקע: הכירה את אוליב -חברתה הטובה ביותר- דרך עבודתה ודרכה הכירה את אביה, שקד, אלה ודני והפכה להיות חברה שלהם. הכי צעירה בחבורה. מאז שהיא נפרדה מהחבר שלה בגיל 16 וחצי לא יצאה עם אף אחד.

ולפרק:
"נו דני פליז פליז פליז פליז" התחננתי בפני דני שיצא איתנו בפעם האלף! מאז שהוא והלן נפרדו הוא שבור, הוא לא יוצא לשום מקום חוץ מעבודה, הוא מדוכא, הוא עצבני רוב היום והוא בקושי מחייך, הוא ממש אהב אותה. אני מבינה אותו, הרי זה מה שקרה לי כשאני ותובל נפרדו. ליבי נצבט מעט שהעלתי את מחשבה זו בראשי.
"טוב בסדר! אם זה מה שישתיק אותך" צעק ואת החלק האחרון מלמל בשקט והתקדם לכיוון חדרו להתארגן. אני כבר הייתי מוכנה, לקח לי שעה להתארגן וכבר הודעתי לכל חברותיי על המסיבה והזמנתי מונית. כשדיברתי עם חברותיי לא סיפרתי להן על הבנים, ידעתי שהן יחקרו אותי והכל וגם רציתי להפתיע אותן. הרבה זמן עבר מאז שהן יצאו עם בנים, זאת אומרת היו להן סטוצים פה ושם
-חוץ מלינה שלא מוכנה להכנס למערכת יחסים אינטימית בגלל הבן זונה האחרון שיצאה איתו- אך אני -כמו לינה- לא רציתי סטוצים בגלל מה שקרה עם תובל. ליבי נצבט בכאב בחזי כמו כל פעם שחשבתי על תובל בשנתיים האחרונות.
"מה את חושבת?" שאל דני כאשר התקדם מכיוון המסדרון לכיווני. הוא לבש חולצה מכופתרת עם דוגמת משבצות בצבעי כחול וירוק, ג'ינס רגילים, נעלי סופרה לבנות ושערו הזהוב היה פרוע כמו תמיד, בקיצור דוגמן על.
"חתיך כמו תמיד" נשמעה צעקה מאחורינו ואביה יצאה מחדרה גם היא, לבושה בשמלה אדומה שהגיעה מעט מעל הברך, עם כתפיות רחבות, בנוסף על רגליה היו נעלי עקב אדומות אשר התאימו לשמלתה.
"מה שהיא אמרה" ענתי לדני בחיוך. הוא גיחך ויכולתי לראות חיוך קטן בשפתיו והחיוך הזה, עשה לי את הערב.
"אבי את נראית מושלמת" צעקתי לעבר אביה וחיבקת אותה.
"תודה שקדי אבל את נראית יותר טוב, ואל תתוכחי איתי! דרך הגב למה הזמנת מונית אם הבנות באות לשם עם אוליב?" שאלה כשהבעה מבולבלת על פניה.
"את זה תדעי בדרך ואת נראית יותר טוב" אמרתי וחייכתי בניצחון.
"אפרופו מונית, היא למטה" אמר דני כשקרא את הודעת הטקסט שקיבל וכולנו ירדנו למונית.
כשאביה ודני נכנסו אני לחשתי לנהג שיסע לכתובת של המלון של הבנים מקווה שאביה לא שומעת אותי.


תגובות (3)

מדהים! אני מתה על הסיפור הזההה

21/04/2013 06:56

מושלםםםםםםםםםם תמשיכייייייי דחוווווף !!!!! ❤❤❤❤❤❤

21/04/2013 08:19

סיפור מושלם תמשיכייי

23/04/2013 13:29
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך