סוף.

התאהבתי בך בגלל תמונה פרק 24 ואחרון

28/12/2012 803 צפיות אין תגובות
סוף.

"אנחנו נאחר!" צרחתי " עדן נו אנחנו נספיק יש עוד שעתיים תירגעי!" נייל צרח לי " אוקי " אמרתי למרות שלא הייתי רגועה אז ככה אנחנו בחתונה האחרונה של ליאם ודנה
אז ככה
עברה כמעט שנה שנה לקח לליאם הדפוק הזה להציע לדנה נישואין אבל הוא היבין מה נכון
רום וזאין? ניפרדו אבל חזרו היתחתנו מילפני חצי שנה בערך וכרגע מצפים לתינוקת רום בחודש השישי
אור ולואי? האמת לא היצליח בהתחלה בינהם הם ניפרדו וניפגשו שוב לאחר כמה חודשים היתחתנו
נייל ושחף?היתחתנו ליפני חודשיים הם קנו כבר דירה לבד ;)
אני והארי?! באותו יום של הארוחה שלי ושל הארי ושל נייל ושחף רום וזאין הבנים היצעו לנו נישאוים לכל אחת מאיתנו זה היה קצת מוזר אני ונייל היתחנתנו אחרי חודשיים
לבשתי את העגילים סידרתי את השימלה וירדתי למטה הארי חיכה לי בסלון שחכתי לספר על הדירה המשותפת שלנו "ואו " אתה תמיד מגזים " אמרתי הוא חייך בסך הכל לבשתי שמלה בצבע לבן קצרה כזאת החזקתי את השיער ואז עשיתי בייביליס שונה מהתלתלים הרגילים שלי שמתי אודם אדום ונעל עקב לבנה הארי לבש חליפה " אני באה עם דנה ואתה עם ליאם ?" כן" הארי הישיב לי "בוא נצא " אמרתי יצאנו הלכתי למלון שדנה שכרה בו חדר לה ולליאם לכמה ימים הארי הלך לליאם כל הבנות כבר היו מאורגנות ודנה?! עוד לא סיימה רום מאפרת אותה לאחר כמה דקות היא סיימה היא ניראתה מושלם!! שמלה לבנה בצבע שמנת ארוכה עד הריצפה מאחורה נעלי עקב לבנות עם אבנים כסופות בננה בשיער ואבנים פשוט ואו אנחנו אירגנו אותה לפי בקשתה " איך את ?! " שאלתי " מיתרגשת!" היא ענתה הרי ברור האדם שהיא אוהבת הולך ליחיות איתה וכניראה שלתמיד!
"אני מחכה בחוץ "אמרתי לבנות ויצאתי הם ניראו מדהים כמוני טוב אנחנו שושבינות עם אותו בגדים מושלמים הארי בידיוק היתקשר " איפה אתם?! " אנחנו כבר באולם מתי אתם באות?" עוד מעט יש עוד חצי שעה" אמרתי ואי חצי שעה?! שיט לא נספיק " טוב בי" אמרתי וניכנסתי מהר לחדר "חייבים לצאת הלימו בחוץ " אמרתי ויצאנו ירדנו ללימו ששכר ליאם לאחר עשר דקות של נסיעה של דיבורים על החתונה הגענו אני שתקתי " קרה משהו?" אור שאלה "לא אני בסדר רק קצת כואבת לי הבטן " אמרתי יצאנו מהלימו למראה האולם השעה הייתה רבע לשבע הארחים אמורים לבוא בשמונה אבל טוב לקדים במיוחד עם את השוביבנה יצאנו כולם ועזרנו לדנה עם השמלה וניכנסו כולם חיבקו את כולם לאחר חצי שעה טיפטו אורחים דנה נלחצה וגם ליאם לאחר כמה דקות החופה החלה כולנו היתכנסו לאחר דקה ליאם כבר נישק את דנה ואני לחשתי להארי שלידיי " אני בהריון" הוא חייך וחיבק אותי היה אפשר ליראות בעינו הנוצצות עד כמה הוא מאושר עד כמה הוא ציפה לזה אני בטוחה שהוא יהיה אבא נהדר!
אז זהו אבא אלו החיים שלי עד עכשיו אני ממש מקווה ליראות אותך אני לא יודעת למה הלכת או מה קרה אבל אני בטוחה שיש לך סיבה מוצדקת אתה מאמין שחמש שנים אני וכתבת לך מיכתבים ואתה לא עונה לי?! אני מספרת לך על החיים שלי ושל חברים שלי מנקודות מבט שאלות, איך הם חוייום תחיים המוזרים שלנו מילה במילה כמעט מוזר לי אולי שם בכלא לא נותנים לך לענות לי ? אין לך אומץ ? כיאלו פאקינג חמש שנים שאני שואלת את החברים שלי הכל על החיים מנקודות מבט ואתה לא עונה לי אני יודעת שאתה אוהב אותי אבל אבא לא קל לי תנסה להבין אותי ותענה לי כבר לבת שלך שעכשיו היא בהריון נשואה כבר עם בעל אוהב חברים תומכים אבל חסר לי אותך אתה פשוט עזבת אותי ואת אמא היא לא מוכנה לספר לי מה קרה אתה לא עונה לי רק תזכור שיש לי שאלות שלך יש את התשובות.

קראתי את הפתק האחרון שהיגע היום שוב מעדן היום אזרתי אומץ לענות לה
" ביתי היקרה אני כל כך אוהב אותך אני לא עזבתי בגללך אני מעריך את זה שיותר משנה את מספרת לי על חייך ושאת אוהבת אותי למרות מה שקרה אז ככה אמא היגשה נגדי תלונה שאני לא רוצה להיתגרש ממנה עברתי עיר מבלי להיתגרש ניקלעתי לסמים מהבאלגן אמא לא סיפרה לך רק לטובתך
היום הייתה וועדה אני מיתשחרר למעשה אני כבר כאן" הכנסתי את הפתק למעטפה היסתלכתי בכתובת שליחה של המיכתב האחרון ולשם הלכתי דפקתי בדלת בלחץ שחר לא תזהה אותי הרי עברו 8 שנים ורק בחמש שנים האחרונות היא כתבה לי הדלת ניפתחה נערה יפיפייה עמדה שם "מי אתה ? " שאלה "הבאתי לה את הפתק " תקראי" אמרתי היא פתחה את המעטפה וקראה דמעה זלגה בעיינה היא היסתכלה עלי והיבנה וחיבקה אותי "אבא ?! " זה בסדר מתוקה שלי " לחשתי לה בזמן החיבוק


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך