סורי שאני מעלה כל כך מאוחר פשוט אני ההיתי במחסום כתיבה ולא היה לי גם זמן להמשיך כי אתמול קיבלתי החלטה ואני מתחילה מפברואר לעבוד כדי להרוויח כסף לכרטיס טיסה לרוסיה בגלל שאני ממש מתגעגעת אל כולם שם ואני רוצה לפגוש אותם שוב.
אם יש הערות, הארות או כל דבר אחר שהוא... תגידו אל תפחדו(;
לאב יוו <3

התכתבות עם מפורסם פרק 4 (;

20/01/2014 857 צפיות 7 תגובות
סורי שאני מעלה כל כך מאוחר פשוט אני ההיתי במחסום כתיבה ולא היה לי גם זמן להמשיך כי אתמול קיבלתי החלטה ואני מתחילה מפברואר לעבוד כדי להרוויח כסף לכרטיס טיסה לרוסיה בגלל שאני ממש מתגעגעת אל כולם שם ואני רוצה לפגוש אותם שוב.
אם יש הערות, הארות או כל דבר אחר שהוא... תגידו אל תפחדו(;
לאב יוו <3

"היי ליאם!
רציתי לספר לך על משהו שמטריד אותי. המשפחה שלי בזמן האחרון התחילה להתנהג אליי מוזר, כאילו אני לא שייכת אליהם וזה גורם לי להרגיש נורא. הרבה פעמים אני חושבת על כך שאתחיל לחתוך ואז מגיעה למסכנה שזה מיותר ושאני מעדיפה שלא יהיו לי צלקות לכל החיים.
אם אתה רוצה שאספר לך כל דבר שעובר עליי גם אתה צריך לספר לי הכל!
אז נתחיל מזה שבת דודתו של ילד שאני מחבבת עברה לגור בלונדון מישראל והיא אמרה לי שהיא דיירקשנית. היא סיפרה לי הרבה על הלהקה הזאת אבל בנתיים לא שמעתי איך הם שרים.
רציתי גם לספר לך שבזמן האחרון (מאז שהתחלנו להתכתב) אני מרגישה עם יותר ביטחון משום מה. אני מתחילה לאהוב את עצמי, מה שמזמן לא היה לי. אני מתחילה להבין שהמראה זה לא הכי חשוב ושהאופי הרבה יותר חשוב.
אני יכולה לקרוא לך ליאמו? אם אנחנו כבר "אחים".
ועוד משהו אני דורשת שתספר לי כל מה שעובר עליך! לא להחסיר פרט שאני אדע עליך הרבה ככה יהיה לי יותר מעניין לדבר איתך.
אוהבת אותך אחי" סיימה לכתוב את המכתב אמילי וחייכה.
"למי את מחייכת?" שאלה לירון מופתעת.
"סתם, אני שמחה שמצאתי מישהו שאני יכולה לסמוך עליו כמו על אח" ענתה.
"יפה לך! גם אני רוצה אחד כזה" צחקקה לירון.
נשמע הצילצול ולירון ואמילי ביחד עם מאיר הלכו להראות ולהדריך את לירון לגבי בית הספר.
"אני לא אאבד בדבר הענק הזה?" שאלה לירון.
"אני לא חושבת, עם הזמן תתרגלי, כמוני וכמו מאיר" ענתה לה אמילי.
"טוב, לא כל כך יש לי ברירה" אמרה אמילי וחייכה.
בסוף השיעור אמילי החליטה להביא את המכתב למורה שתעביר אותו לליאם ולפני שנכנסה לחדר המורים שמעה שיחה שהתנהלה בין המורה למישהו בפלאפון:
"אני רוצה שהם יכירו אחד את השניה יותר טו" אמרה המורה.
"אני מבינה שזה יהיה קצת מסובך להסביר לשניהם אחר כך אבל אני מקווה שזה יקרה לא בזמן הקרוב ושאני אוכל לרמוז להם לאט לאט.
כן, דיברתי עם ליאם והוא אמר שלבנתיים אמילי מאוד חמודה ושהוא לא רוצה להסתיר ממנה מה שביקשתי ממנו שיסתיר" ואז טינה הסתובבה וראתה את אמילי המופתעת.
"אני חייבת לסגור" אמרה במהירות לקו השני וניתקה את השיחה.


תגובות (7)

שום הערות מושלמיייי תמשיכי מהרררר

20/01/2014 12:44

אני ממש אהבתי את הפרק ומחכה להמשך,אני מקווה שתצליחי לחסוך כסף ולטוס לבקר את המשפחה שלך ברוסיה.
♥♥♥לין

20/01/2014 12:45

אם אני אטוס אז אני לא אבקר את המשפחה שלי אבל בכל מקרה תודה(;
אההה ואם מישהי רוצה להצטרף לקבוצה שרוני המושלמת פתחה שישלח לי או לה למייל את המספר שלו. (וואצאפ)….

20/01/2014 12:55

למה בשיאה מתח אבל?!
תמשיכי!!!

20/01/2014 14:20

בהצלחה עם החיסכווון >< חח
תמשייכיייייי
ממהההררר 3>

21/01/2014 00:05

אני מקווה שתחסכי מספיק כסף ותטוסי. ואני גם מקווה שתמשיכי. אז תמשיכי.

21/01/2014 04:32

תמשיכיייי

21/01/2014 12:49
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך