אני מקווה שזה מעניין אותכם ואני לא יודעת עד כמה הסיפור יהיה ארוך כי אין לי כל כך הרבה רעיונות בנתיים.

התכתבות עם מפורסם פרק 5

23/01/2014 925 צפיות 7 תגובות
אני מקווה שזה מעניין אותכם ואני לא יודעת עד כמה הסיפור יהיה ארוך כי אין לי כל כך הרבה רעיונות בנתיים.

"ג'ב טינה אני שמעתי את השיחה שלך כרגע ואיני רוצה שתסתירי ממני דבר. אני רוצה לדעת את כל האמת בקשר לליאם ואני רוצה שהוא יספר לי על זה במכתב" אמרה אמילי עם דמעות בעיניים. שוב היא הרגישה נבגדת, שוב היא הרגישה שלא רוצים לשתף אותה ושמסתירים ממנה פרטים קריטים.
"אני אמסור לו ואני גם מצטערת שגרמתי לו להסתיר ממך פרטים כלשהם פשוט רציתי שהכל התקדם בלי שתדעי איזה חיים משוגעים יש לו מעבר להתכתבות שלכם" אמרה ג'ב ינה וחיבקה את אמילי. היא ידעה כמה אמילי זקוקה לחיבוק הזה, כמה הוא חסר לה במיוחד בחצי שנה האחרונה כשהסוד שכל כך הרבה זמן הסתירה התגלה.
"אני לא רוצה שתסתירי ממני עוד פרטים בבקשה תספרי לי מה את מסתירה ממני ומליאם" בכתה אמילי.
"אני אספר לשניכם ביחד, בהזדמנות" אמרה ג'ב טינה ושוב חיבקה בחוזקה את אמילי הבוכה.
אמילי החליטה לא להכנס לשיעוא והלכה לשירותים שם היא שטפה פנים והתיישבה על מכסה האסלה.
"למה את לא נכנסת לשיעור?" שמעה את קולה של ג'זי חברתה לכיתה.
"אני צריכה קצת אוויר, לא טוב לי בכיתה" ענתה ודמעה החלה לזלוג מעיניה.
"אם תצטרכי משהו, אל תהססי לבקש ממני" אמר ג'זי ויצאה מדלת השירותים לכיוון המסדרון.
אמילי לא הייתה מהבנות שנזקקו תמיד לעזרה. היא הייתה הילדה השקטה שהסתדרה תמיד לבד ולכן לא רצתה לבקש מאף אחד עזרה.
בסוף היום כשחזרה לבית ראתה את אימה מכינה את ארוחת הצהריים וליד אימה עמד בחור נאה בן עשרים היה גילו בערך.
"שלום אמא ומישהו, חזרתי לבית" אמרה בקול ועלתה לחדרה מבלי להכנס למטבח.
"אמילי אחרי שתחליפי בגדים תרדי בבקשה לטה. המורה שלך טינה צריכה להגיע היום אלינו ולשוחח איתך ועם ליאם" צעקה אימה מלמטה.
אמילי שמעה את שמו של ליאם וירדה בריצה מהמדרגות. היא רצה אליו וחיבקה אותו בחוזקה.
"אתם כבר מכירים?" התפלאה אימה.
"אנחנו דיברנו קצת בינינו דרך מכתבים" חייכה אמילי.
"אוקיי, הבנתי. עכשיו תשבו שניכם לאכול ושהמורה תגיע היא תסביר לכם הכל" אמרה אימה והניחה צלחות עם מרק על השולחן.
דפיקה נשמעה בדלת ואל הבית נכנסה ג'ב טינה.
"שלום ליאם ואמילי, אני מבינה שכבר הכרתם" אמרה בעודה מסתכלת על ליאם ואמילי שישבו ביחד על הספה מחובקים.
"כן, הכרנו קצת ועכשיו אנחנו רוצים לדעת מה את הסתרת מאיתנו" אמר ליאם.
"זה לא נושא פשוט, זה קצת מסובך ואני לא רוצה שתכעסו על אף אחד, אני רוצה שתבינו שלמקרה הזה לא הייתה שום כוונה לפגוע בכם ואתם לא צריכים לקחת את זה אישית" התחילה ג'ב טינה.
"בסדר, אנחנו מחכים כבר לשמוע מה כל כך מסובך" אמרה אמילי.


תגובות (7)

זה מהמם תמשיכי בשבילי…..:)

23/01/2014 07:10

תמשיכיייייי מחושלמייי

23/01/2014 07:40

למה לעצור במתח רות?!? למה?!? תמשיכי!!!

23/01/2014 07:47

הסיפור ממש מעניין,תמשיכייי.
♥♥♥לין

23/01/2014 11:08

מהמם מהמם מהמם מהמם מהמם!!!! ♥
תמשיכיייי ♥♥♥♥♥♥

23/01/2014 11:17

מהמםםםםםםםם תמשיכייייייייייייייייייייייי

25/01/2014 11:01

אההה ואפשר לבקש בקשה? את יכולה בבקשה לעשות נקודות מבט ויותר מחשבות- זה רק יגרום לקוראות להתחבר יותר לדמויות :)
אבל רק אם את רוצה 3>

27/01/2014 12:23
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך