אני לא מעלה הרבה זמן כי לימודים, מחסום כתיבה, עבודה ואחים קטנים..
סוו סורי(;

התכתבות עם מפורסם פרק 8

11/02/2014 1000 צפיות 6 תגובות
אני לא מעלה הרבה זמן כי לימודים, מחסום כתיבה, עבודה ואחים קטנים..
סוו סורי(;

בפרק הקודם:
נייל לא הבין את המתרחש אך החליט להקשיב לליאם וחזר לביתו.
בביתו נייל ראה פתק שכתב היד היה נראה כאילו נכתב במהירות. בקושי רב נייל הצליח לקרוא את הכתוב:
פרק 8:
"אני מצטער אבל לא הייתה לי ברירה. אני אוהב את כולכם ואם יקרה לי משהו אני מבקש מכם שתמסרו למשפחה שלי שאהבתי אותם והם והלהקה הדבר הכי חשוב שקרה לי בחיים. אני אשמור עליכם מלמעלה ואני לא רוצה שהלהקה תתפרק! בבקשה בשבילי, לזכרוני אל תתפרקו אוהב אותם מאוד ~לואי~".
דמעות פרצו מעניו של נייל. הוא ולואי היו חברים כל כך טובים. הם תמיד אכלו ביחד והתעללו בחברי הלהקה ביחד. לואי היה בשביל נייל כמו האח השני שלו.
אחרי חצי שעה של בכי נייל החליט להתקשר להארי ולספר לו על הפתק ך הדבר היחיד שהבין הארי מהשיחה היה שלואי השאיר משהו. נייל לא יכל לדבר. דמעות הציפו את עיניו.
מוקדם בבוקר הארי הגיע אל נייל והוא סיפר על הפתק. הארי גם התחיל לבכות. גם לואי והארי היו חברים כל כך טובים שאפילו שמועות רצו שהם בני זוג. הם ניסו לחהבין מה פשר המכתב. למה לואי החליט לשים קץ לחייו ולמה הוא לא סיפר אף פעם על הבעיות שלו ותמיד הראה שהכל בסדר. תמיד חייך ותמיד עשה בעיות להנהלה.
זאין וליאם גם הצטרפו אל נייל והארי מאוחר יותר במהלך הבוקר וליאם סיפר כי מצבו של לואי כל כך קשה שאולי הוא אפילו לא ישרוד. "הרופאים אמרו שהם עושים את מיטב יכולתם כדי להציל את לואי אבל הסיכוי לא גבוה כי החתכים עמוקים מידי. הם גם אומרים שלא הגיוני שאדם בעצמו חתך כל כך עמוק וכל כך הרבה חתכים" אמר ליאם.
"אז אולי זה לא הוא?" שאל הארי בקול בכי.
"כנראה שךא. אבל מי יודע?!" ענה ליאם.
"אני מקווה שהכל יהיה בסדר" אמר זאין שעד עכשיו רק בכה.
"כולנו מקווים" אמר נייל.
כמה דקות ישבו הבנים בשקט ולדירה נכנסה אמילי. אמילי לא הכירה עדין את הבנים ובגלל זה היה לה מוזר להיות בסיטואציה כזו.
"שלום, אני אמילי. אחות של ליאם" היא אמרה עם חצי חיוך.
"שלום אני הארי, הבלונדיני זה נייל והשחור זה זאין" אמר הארי.
"ליאם, למה לא סיפרת שיש לך אחות?" התפלא זאין.
"כי לא היה לי זמן. רק אתמול גיליתי את זה וכשרציתי לספר לכם קרה המקרה עם לואי" הוא ענה.
"זהו אני נוסע לבית חולים" קפץ הארי מהספה וניגש לצאת מהבית.
"חכה לנו" אמר נייל וכולם קמו לכיוון כניסת הבית.
בדרך אמילי סיפרה על עצמה לבנים והבנים רק הקשיבו ושתקו.
כשהגיעו לבית החולים הרופא אמר להם שיחקו דקה והוא יגיד להם מה עם לואי כי בדיוק היו הבדיקות.
"מצבו התחיל להתייצב. אבל הוא עדין לא יכול להבין מה מתרחש מסביב והוא לא יכול לדבר" הסביר הרופא אחרי שיצא מחדרו של לאוי.
"מתי נוכל לראות אותו?" שאל הארי.
"אנחנו ניצור איתכם קשר כשמצבו יהיה מספיק טוב לקבלת קהל" ענה.
"אוקיי, אז נחכה בסבלנות מחוץ לחדר" אמר זאין.
"אני מציע לכם שתלכו לבית ואנחנו ניצור איתכם קשר. אנחנו לא יודעים אם היום הוא ירגיש יור טוב או אם בכלל עוד שבוע" אמר הרופא אך קולות נשמעו מחדרו של לואי:
"אני לא רוצה… היא חשובה לי… אני רוצה להשאר איתם ואתם לא תצליחו לפרק את הלהקה שלנו רק כדי ששלכם תצליח" צעק לואי.
הרופא רץ לחדרו כדי לבדוק מה פשר הצרכות וגילהשלואי חולם.
"אני חושב שכדאי שתחזרו לבית ונתקשר אלכם בערב" אמר הרופא כשעבר ליד הבנים ואמילי במטרה לקרוא לאחות.
אמילי והבנים הקשיבו לרופא והחליטו ללכת לבית קפה קטן בסביבה אך הפלאפון של אמילי צילצל והתקבלה שיחה מלירון חברתה:
"אמילי ראיתי בעמוד מעריצים תמונה שלך ושל ליאם מוואן דיירקשן ביחד ליד הבית שלו אתמול" היא צעקה.
"אמילי, אני עכשיו עסוקה ואני אסביר לך מאוחר יותר מה קרה. אני רק מבקשת שלא תספרי את זה לאף אחד" ענתה אמילי ודמעות החלו לזלוג מעיניה.
"בסדר, אני לא אספר" אמרה לירון וניתקה את השיחה.
"אמילי מה קרה?" שאל נייל וחיבק את אמילי.
"פשוט, אני לא מכירה עדין את לואי אבל אני רואה אצ כולכם עצובים ולא ראיתי שאף אחד מכם חייך היום ולפי מה שחברה שלי סיפרה אתם צוחקים הרבה ועושים שטויות וגם אני לא יכולה לראות אף אחד שיקר לי במצב שהוא רוצה לבכות. במיוחד לא את האדם שכרגע הכי קרוב אליי והכי חשוב לי" אמרה אמילי ופרצה בבכי.
"אל תדאגי הכל יהיה בסדר" אמר ליאם ונתן לאמילי נשיקה בלכי ורק אז שם לב שהצלמי פאפרצי חיכו לו מאחורי השיח ותיעדו את המתרחש.


תגובות (6)

תמשיכי מהרררר

11/02/2014 06:09

זה בסדר- זה עדיין סיפור מדהים חחחח
תמשיכיייייייייייייייייייייי

11/02/2014 06:12

תמשיכייייייייייייייייייייייייייי

11/02/2014 06:54

מושלםםםםם!!!!! המשך מידדד!!!! ♥

11/02/2014 07:27

לואי תינצל אתה חשוב לי מידי!!! רות אם לואי לא ינצל את לא תחיי יותר!!! ואוי לא!!! הצלמי פאפרצי (ככה כותבים?!?) צילמו את הנשיקה שנתן ליאם לאמילי בלחי ויריצו שמועות שהם זוג!!! קיצר תמשיכי!!!

11/02/2014 09:36

תמשיכי אין מילים זה פשוט מושלם!!!

12/02/2014 12:07
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך