FollowYourDreams
http://www.polyvore.com/1d_concert/set?id=77599121 - מה שנועה לבשה להופעה :)
מקווה שאהבת נועה,מושלמת 3> 3> 3>
עדן- אני ממש מצטערת שלא כתבתי את שלך!! פשוט הבטחתי לה... אזזזז חכי שנייה ואני כותבת לך דמייני מושלמי עם זאי זאי!!
אחרי עדן- זלינה ואז רות :)

וואןשוט- ליאם&נועה

FollowYourDreams 28/07/2013 850 צפיות 6 תגובות
http://www.polyvore.com/1d_concert/set?id=77599121 - מה שנועה לבשה להופעה :)
מקווה שאהבת נועה,מושלמת 3> 3> 3>
עדן- אני ממש מצטערת שלא כתבתי את שלך!! פשוט הבטחתי לה... אזזזז חכי שנייה ואני כותבת לך דמייני מושלמי עם זאי זאי!!
אחרי עדן- זלינה ואז רות :)

עדן הוואןשוט שלך בדרךךך נסיכהה :*
נועה זה בשבילך 3>
~יום שלישי~
יומן יקר היי זאת נועה,אני מרגישה מטומטמת שאני מדברת ליומן. בכל מקרה, יומן יקר, אני חושבת שאתה יודע כמה אני מעריצה את וואן דיירקשן? טוב ברור שאתה יודע כולך זה רק מדבקות ותמונות שלהם- לפחות עד עכשיו. הם עומדים להגיע לארץ, ויום הולדתי מתקרב. אני כל כך רוצה ללכת, לפגוש שם את האיידולים שלי- וכמובן, את ליאם. אותו אני הכי אוהבת שם! אני אוהבת את כולם אבל ליאם הוא האהוב עליי! הוא כל כך מדהים!! אני ממש מקווה לפגוש אותם…
~יום רביעי~
אני לא מאמינה! גם אתה לא תאמין!! אמא שלי קנתה לי כרטיסים להופעה!! כולל מאחורי הקלעים!! אני כל כך מתרגשת, הלב שלי לא מפסיק לפעום בקצב כל כך מהיר! אני עומדת לפגוש אותם, את האיידולים שלי. את ליאם. אני עומדת לפגוש את ליאם. כמה הייתי רוצה שנהיה יחד! כרגיל עוד אחת מהפנטזיות שלי…. טוב ההופעה מחרתיים- אתה תקבל עידכון מיד אחריה אל תדאג יומן יקר!!
~יום ההופעה~
יומן יקר, אני כל כך מתרגשת, ההופעה לא יוצאת לי מהראש. אני אלך להתארגן ואחזור אלייך.

היי! גמרתי להתארגן, אני מקווה שזה מספיק יפה,כמה שהייתי רוצה שליאם ישים לב אליי בהופעה!
אני חייבת להפסיק לחשוב ולפתח ציפיות, זה לא יקרה. אין בי שום דבר מיוחד ממש- לפחות לדעתי, שיערי חום וחלק ועיניי כחולות. חברות אומרות לי שאני יפה, אני לא בטוחה ממש. אני עוד מעט יוצאת אל ההופעה! תאחל לי בהצלחה :)

~לאחר ההופעה~
את המילים האלה אני כותבת בידיים רועדות- רועדות מהתרגשות. יודע למה יומן יקר?? כי ליאם פיין, בכבודו ובעצמו, נתן לי את המספר שלו!! הוא אמר שאני ממש מצחיקה, אני לא מאמינה!! היה כל כך כיף- ואחרי ההופעה ניגשתי למאחורי הקלעים. שוחחתי שם עם כמה דיירקשניות והמון בנות נצמדו אל הבנים, ליאם התקרב אליי ובתפתחה שיחה בינינו. הוא אמר שהוא ישמח להכיר אותי יותר D: הנהנתי בהתרגשות והוא נתן לי את המספר שלו!!
אז אני מניחה שאני אתקשר! :)

~כעבור שנה~
יומן יקר, כמה התגעגעתי לכתוב בך! עברתי כל כך הרבה בשנה הזו… אני אספר לך קצת =)
*פלאשבאק*
"היי, נועה" ליאם אמר כשנכנסתי למסעדה בה קבענו את הדייט שלנו, לבשתי שמלה לבנה לגופי, נעלי עקב לא גבוהות מדי ושיער החום היה אסוף בתסרוקת יפה, התאפרתי קצת.
ליאם נשק לי בלחי והתיישבתי מולו, המלצר הגיע והזמנו כל אחד. למרות שלא היה לי תאבון מרוב ההתרגשות שאני בדייט עם ליאם.
כמה צחקנו! סיפרתי לו קצת עליי והוא על עצמו, לא שהיו דברים שלא ידעתי. בעצם, היו כמה. סיפרתי לו על כמה שאני אוהבת לרקוד וכמובן לשיר. הוא הזכיר כמה וכמה פעמים שאני ממש מצחיקה והסמקתי. "ממש מאוחר, כדאי שאני אחזור" אמרתי באכזבה, "אני אלווה אותך" ליאם אמר בחיוך והתחלנו ללכת לכיוון הבית שלי. "אף פעם לא היה לי כל כך כיף עם מישהי" הוא חייך אליי ותחב את ידיו בכיסיו, "תודה" גמגמתי וחייכתי אליו. הגענו לבית שלי. ליאם משך אותי לחיקו וחיבק אותי חיבוק ארוך, הוא התנתק ממני והתקרב אליי עד שאפינו נגעו אחד בשני. שפתינו נפגשו והתנתקנו, "אני… חושב שאני אוהב אותך" הוא אמר בכנות.
*סןף פלאשבאק*
אז אני וליאם ביחד :) ואני… שחקנית!! כמו שתמיד רציתי להיות D: אנחנו גרים יחד, הבנים מהלהקה הם החברים הכי טובים שלי! הם כאלה מצחיקים!! מחר זה יום השנה שלי ושל ליאמו אני כל כך מתרגשת!!

~כעבור שנתיים~
אז יומן יקר, אני שמחה ומתרגשת להודיע לך ש…. אני וליאם נשואים.
אני פשוט לא מאמינה! אני מבינה שאתה שמח לשמועעע
להתראות יומן- אני מקווה לכתוב בך בעתיד :)


תגובות (6)

חח תשני לנועה
אני יקרא אותו עכשיו חוחו

28/07/2013 17:34

WTF!? רשמתי נועה זה רשם נועם ._. אני אשנה חח

28/07/2013 17:36

טוב אני מהטאבלט אז זה בטח שינה לבד…

28/07/2013 17:36

וזה מושלם

28/07/2013 17:36

אומייגאדדדדדדדדד איזההההה מושלםםםםםםםם דייייייייייייייי את מוכשרת חיחיח ו…אמ…אני ישמח אם תעשי לי גם…עם ליאם אם אפשר רק אם את יכולה ובאלך תודה בכל זאת ♥♥

29/07/2013 04:13

ברור שאני יכולה! תני תיאור ^-^
אני ממש ממש שמחה שאהבתן D:!! :*

29/07/2013 04:31
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך