FollowYourDreams
http://www.polyvore.com/swag/set?id=87351310
עדן, מקווה שאהבת!! 3> 3> 3>

וואןשוט עדן&זאין

FollowYourDreams 28/07/2013 1029 צפיות 13 תגובות
http://www.polyvore.com/swag/set?id=87351310
עדן, מקווה שאהבת!! 3> 3> 3>

"עדן! בואי למטה" אמא קראה לי, ירדתי במהירות במדרגות ביתי.
"כן?" שאלתי בחיוך ונכנסתי למטבח, אמי הכינה אוכל. "אנחנו יוצאים לחברים בערב, מישהי שהכרתי בעבודה" היא חייכה והסתובבה אליי, "אוקיי, אני אלך להתארגן" אמרתי ועליתי לחדרי. חלון ענק משקיף על נופה של לונדון, מעל המיטה הלבנה שלי. אני אוהבת להביט מהחלון הזה כשאני עצובה, למרות שאני אופטימית רוב הזמן. אני מסתובבת רוב הזמן עם חיוך על הפנים, אבל הדבר שאני הכי אוהבת, הוא לרקוד, כבר 7 שנים שאני רוקדת. בחרתי בגדים (קישור ב-רציתי להוסיף), והנחתי אותם על מיטתי. הבטתי בהמוני הפסוטרים שהיו תלויים על הקירות, של 1D, הלהקה שאני מעריצה. החלטתי להתארגן, אז לבשתי את הבגדים במהירות, קלעתי את שיער החום כהה לצמה והנחתי אותה על הכתף הימנית, מעליה את הכובע שבחרתי . קצת צללית מעל עיניי החומות וגם קצת שפתון לא בולט מדי, מעט מסקרה ואייליינר. מוכן. נעלתי את הנעליים שבחרתי כבר קודם וירדתי למטה. "שלום לך, אנחנו עוד מעט יוצאים" אמא שלי אמרה ואבא שלי ישב וראה טלוויזיה בסלון. התעסקתי קצת בפלאפון, שומעת שירים ומזמזמת אותם. "עדן" אבי ניער אותי "יוצאים" אמר וכיביתי את המוזיקה, יצאנו מהבית ונכנסנו למכונית.
הבטתי בנוף המתחלף של לונדון- הנוף המוכר. נסענו בערך חצי שעה ועצרנו ליד בית ענק.
ענק זו לא מילה, הוא פשוט עצום! התקדמנו אל עבר הכניסה 'מאליק' היה רשום על הדלת. קפאתי במקומי- פשוטו כמשמעו. פשוט קפאתי. אני בטח מדמיינת. חייבים להיות עוד 'מאליק' בלונדון. זה חלום. אני מקווה שזה לא חלום. אמי צלצלה בפעמון שהדהד בחוזקה, נשמעו צעדים והדלת נפתחה, "שלום אני טרישה" היא חייכה, מציגה את עצמה בפניי ובפני אבא שלי, היא הכניסה אותנו. אוקיי!! זה לא חלום. זאת טרישה. והדמיון ביניהם! אני פשוט לא מאמינה. "אני ג'ון" אמר אבי והציג את עצמו, "אני עדן" חייכתי ועוד קול צעדים נשמע. נערה שנראית גדולה ממני ועוד שתי בנות שקטנות ממני. האחיות שלו. הוא בטח לא פה. אני בבית של זאין מאליק!!
"היי" הן חייכו ולחצו את ידיהם של הוריי, הן ניגשו לחבק אותי.
"שנלך לאכול?" שאלה טרישה ונכנסו, "היי אני יאסר" אמר הגבר שבישל. "שלום" אמרו אבי ואימי ואני עמדתי במבוכה.
ישבנו לאכול, "עדן, בת כמה את?" שאלה טרישה "19" עניתי, "אה אז את כמעט בגיל של זאין" היא חייכה והמשכנו לאכול. "איפה הוא?" שאל יאסר, "אני לא יודעת.. אמרתי לו על הארוחה" טרישה מלמלה וחייכה אליי. קול סגירת דלת נשמע לפתע. לא הספקתי להסתובב וכבר שמעתי את קולו, "מצטער, היו חזרות עד מאוחר" אמר והתיישב בכיסא לידי. "היי אני זאין" הוא אמר והגיש את ידו ללחיצה, "אני יודעת" אמרתי כמו מטומטמת, אני לא מאמינה! אני כזאת פאדחנית. לחצתי את ידו, מקווה שהוא לא שם לב שהיד שלי מעט רועדת. "את מעריצה?" הוא שאל, "כן" השפלתי מבט, "טוב לדעת" צחק וטרישה הגישה לו אוכל.
יצאנו החוצה לאחר הארוחה, ישבנו בגינה. "את יודעת לשחק כדורגל?" שאל זאין והחזיק כדור בידו, "אני יודעת דברים בסיסיים" אמרתי וחייכתי, "יותר בקטע של ריקוד" הוספתי. "רקדנית? יפה" הוא אמר ונעמד בשער, "נסי להבקיע" אמר בחיוך. בעטתי כמה פעמים, רובם היו מחוץ לשער ואת השאר זאין הצליח לעצור. נאנחתי נשכבת על הדשא, בלי ששמנו לב- החשיך וכולם כנראה נכנסו לבית כי היינו היחידים בחוץ. זאין התיישב לידי, "מוותרת?" שאל "כן" נאנחתי והבטתי בכוכבים שהתחילו להציץ בשמיים. הוא נשען אחורה ככה שהראשים שלנו היו אחד ליד השני. סובבתי את ראשי אליו, והוא את שלו אליי "יש לך עיניים יפות" הוא אמר, "הן רגילות" צחקתי. "לא, הן לא, הן מיוחדות" הוא התעקש, "אם אתה אומר" חייכתי, שוכחת שאני מדברת עם זאין מאליק! "גם שלך לא רעות" אמרתי והמשכתי להביט בעיניו, "תודה, נראה לי" הוא צחק וחזר להביט בכוכבים, שמילאו את כל השמיים. "את מוצאת חן בעיניי עדן" הוא אמר וחזר להביט בי שוב, לבי החסיר פעימה. "תודה…" אמרתי וחייכתי חיוך נבוך. "באמת, את ממש חמודה" הוא אמר וקירב את ראשו.
הבטתי בעיניו, מהופנטת והוא המשיך להתקרב ולהקטין את המרחק בינינו. ככה שהמצח שלו נגע בשלי ואפינו התחכחו. לבי התחיל לפעום במהירות, כמה שהייתי רוצה להקפיא את הרגע הזה!
אבל הרגע הזה נגמר. כי זאין הניח את שפתיו על שלי.


תגובות (13)

מהמם חחח אה ושכחתי הוא גם מושלם חח

28/07/2013 21:23

איזה יפה ! ותמיד השם יאסר קצת הלחיץ אותי …
חחח תעשי עוד וואן שוטים הם יוצאים ממש יפים !

28/07/2013 22:50

גאד איזה וואנשוט מהמם ! אני רצינית… ממש אהבתי :)
את כותבת מדהים ! מחכה לוואנשוט הבא שלך… ❤❤❤

28/07/2013 23:53

אצג באמת שזה מושלם ! ממש אבל ממש אהבתי !!!!!!! גם הכל נראה ממש אמין כאילו לא כזה משו שהוא לא הגיוני
זה מהמם נשבעת לך כמעט בכיתי !! חוחו >< נזכרתי במשו ..
אפשר גם וואנשוט עם זאיין ?
שם : אור
גיל : 19-18
שיער חום , גלי ממש טיפונת בסוף כמו בייביליס , בקצוות הוא בלונדיני , רזה , שזופה אך לא יותר מדי , עם עיניים חומות
ממש אהבתי את הוואנשוט הזה !

29/07/2013 01:44

כןן חח אני אעשה לך אחרי רות וזלינה הן ביקשו :) תודה מושלמןת שלי!! 3> 3> 3>

29/07/2013 04:31

נסיכה שלי תעשי לי גם עם זאיין סבבה?

29/07/2013 08:53

ברור תני תיאור חח :)

29/07/2013 10:01

שם : שיראל
גיל : מה שבאלך אבל מקסימום 19
שיער חום שחור עיניים חום דבש שיער גלי אה ובהירה (שצריכה שיזוף דחווף אבל אל תכתבי את זה)

29/07/2013 14:32

אמגגגגגגג איזה מושלםםםםםםםםםםםםםםםם ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש אהבתיייייייייייייייי דמיינתי אתזה וזה כזההההה חמווווווווווד ~רגע מביך~ פשוט מושלם! את כותבת מושלם! אה והוספתי אותך לסיפור שלי אם את מעוניינת טוב חפרתי ~עוד רגע מביך~ אני חייבת להפסיק עם הרגעים המביכים האלה *נקודה למחשבה* טוב עכשיו באמת חפרתי בי

29/07/2013 16:36

יובל את כזאת חמודההה!! 3> 3> 3>
ממש תודה שהוספת אותי מושלמתתת!! D:
ממש שמחה שאהתתת!!!
בכללי כולכן נסיכותתת אאעאע אני ממש שמחה שאהבתןןן!!! 3> 3> 3> 3>

31/07/2013 13:03

אה ונועם אהבה שלי המשכתי גם אני <3

01/08/2013 09:56

אעאעאעאעאעאעאעעעעאאעאעאע !! זה מווושלללםםם !!! *~*
את כווותבת מדהייים ♥
ממש ממש תוודה (:
וסלייחה שראייתיי רק עכשייו .. חחח ^^

07/08/2013 07:32

אויי מיי גזר מווושלם!! :)

07/08/2013 11:25
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך