FollowYourDreams
אם מישהי רוצה וואןשוט שתיתן לי תיאור קצר שלה....:)
יש מצב ייקח לי זמן לכתוב אותם.. 3>

וואןשוט על הארי-מוקדש ל-'דיירקשנית פוראבר'

FollowYourDreams 23/07/2013 792 צפיות 6 תגובות
אם מישהי רוצה וואןשוט שתיתן לי תיאור קצר שלה....:)
יש מצב ייקח לי זמן לכתוב אותם.. 3>

רבת עם החברה הכי טובה שלך, ריב ממש מטופש אבל את יודעת שייקח זמן שמישהי מכן תבקש סליחה. את בבאסה, יום שלם שלא יצאת מהחדר שלך, תקועה ליד המחשב, או מחברת הציורים שלך כל דבר שיעסיק אותך. "ליאור? אולי תצאי קצת?" אמא שלך עמדה ליד דלת חדרך ושילבה את ידיה, "טוב" נאנחת וסגרת את המחברת שלך כשאת מניחה את העיפרון עליה. זרקת על עצמך בגדים מהארון, סירקת את שיערך והתאפרת קצת, הבטת במראה נעלת את נעלייך ויצאת. ראית שגשום בחוץ אז לקחת איתך מטרייה, יצאת ושמעת את הגשם המוטח על המטרייה, חורף די קשה בלונדון. הלכת כשאת שומעת שירים באוזניות שלך, אחד השירים של דמי לובאטו התנגן זמזמת יחד איתה כשראית מולך דמות רצה. 'מה הוא מפגר? הוא יחליק בגשם הזה' חשבת לעצמך והגברת את המוזיקה, הדמות התקרבה ונראתה מוכרת. הארי. הארי סטיילס. הפייב שלך, רץ מולך בלי מטרייה. הוא עובר על פנייך ואת מסתכלת אחורה, רואה שובל של מעריצות שרצות בצרחות. את מחליטה לרוץ אליו, לא בשביל חתימה או תמונה אלא בשביל לעזור לו פחות או יותר. טוב לפחות לנסות. את משיגה אותו "בוא" את אומרת, למרות שהוא אמור הוא לא מהסס ושניכם רצים את הריצה של החיים שלכם. כרגע את לא יכולה להתעסק בכך שהפייב שלך נמצא במרחק של פחות ממטר ממך, רק לא להירמס על ידי המעריצות. הגעתם לשכונה שלך, ראית מרחוק שהאוטו של ההורים שלך לא שם, הם בטח יצאו אז קפץ לך רעיון לראש. תפסת בידו של הארי ומשכת אותו במהירות לכיוון הבית שלך, נעלת את הדלת מאחורייך והבטת מהחלון. המעריצות המשיכו לקצה השכונה,כנראה לא שמו לב שנכנסתם. "תודה!!" הארי אמר בחיוך מתנשף, "כן.. בבקשה" אמרת מתנשפת גם את. התעלמת מהעובדה שהארי סטיילס עומד באמצע המטבח שלך,בבית שלך. "איך קוראים לך?" שאל בחיוך מושלם, "ליאור, ליאור סט…זאת אומרת ליאור" אמרת והאדמת, כמה מטוטמת את יכולה להיות?? "נעים מאוד ליאור סט-, אני הארי סטיילס" הארי קרץ לך ושלח את ידו ללחיצה. הסמקת והנהנת. "אני מצטער על החוסר נימוס אבל.. אני יכול להישאר פה קצת?" הוא שאל בפרצוף מתחנן. "ב….ברור" גמגמת ולא קלטת מה יש לך, ברור שאת לא מהבנות האלה שצורחות אבל את מתרגשת. ובצדק. "תודה! ממש תודה!" הוא אמר והעביר יד בשיערו, נשכת קצת את שפתך התחתונה. "את מעריצה?" שאל בתקווה, "נחש" אמרת והבטת על הצמיד הלבן והיחיד שהיה על ידך השמאלית. צמיד לבן שלהם. "כן" הוא ציחקק, "אני רק שואלת.. עד מתי אתה נשאר פה?" שאלת בהיסוס קל. "אני לא יודע… אני מנחש שאני אתקשר לפול" הוא אמר, "אוקיי" נאנחת בעצב והלכת להביא את הטלפון, "בעצם, יש גשם חזק בחוץ, אכפת לך?" שאל והביט בך עם עיניו הירוקות. "לא ברור שלא" אמרת ולא יכולת להסתיר את החיוך שהתפרש על פנייך. "בת כמה את?" הוא שאל כשהתיישבתם על הספה בסלון, "15" ענית קצרות. הדלקת את הטלוויזיה, העברתם יותר משעתיים בצחוקים שכאבה לשניכם הבטן. "אני רעב…" הוא מלמל מחניק צחוק, ואז הביט בך בפאפי פייס. "טוב שמן, נלך להכין אוכל" אמרת ושניכם פניתם למטבח. הכנתם פסטה ואז הגיע השלב בו הייתם צריכים את הרוטב. "לא יותר מדי מלח!!" לקחת להארי את המלח מהיד, והמלח נשפך על הרצפה. "יופי גאון!" אמרת ולקחת מטלית, "זאת לא אשמתי" אמר והרים ידיים. "טוב תשפוך את הרסק לסיר" אמרת בגלגול עיניים. עד שראית כמה טיפות של רסק עגבניות על הריצפה לידך. "מה אתה מוגבל?" שאלת והרמת את מבטך, ראית את הארי מחזיק כף מטפטפת של רוטב. "אולי" הוא חייך חיוך מלגלג, קמת עם המטלית ומרחת לו את זה על הפרצוף. "יפה לך ככה" אמרת ופרצת בצחוק, הוא לקח קצת מהפרצוף שלו ומרח על שלך. "גם לך" הוא צחק ואת באת למרוח לו עוד רוטב על הפרצוף, אבל הוא תפס את ידך. העיניים שלו היו נעוצות בשלך, והרגשת את הנשימות החמות שלו עלייך. הוא קירב אותך אליו ככה שהמצח שלך נגע בשלו. העיניים שלך לא זזו משלו. ובלי שום התרעה מוקדמת השפתיים שלכם נפגשו.


תגובות (6)

יש אני רוצה וואן שוט עם נייילללללללללללללללללל
אז שם לירון
גיל מה שצריך
תיאור עיניים חומות ושער חום ארוך
אופי אוהבת לבלות לקים ולצאת לשופינגגגג
מקווה שתעשי לי וואן שוט :P
לירון

23/07/2013 07:00

אני רוצההה עם הארי!!!
שם:איטה
גיל:מה שמתעים.
תיאור: בלונדינית, עיינים כחולות גדולות, רזה, גובהה ממוצא.
אופי: חברותית, מצחיקה, חייכנית, אוהבת אקססוריז איפור וכ'…
בבקשה תאשי גם לי

23/07/2013 07:03

אני עם לואי
שם : שירה
גיל : 18
תיאור : שיער חום עם גוונים של כחול מתולתל עיניים כחולות ירוקות אפורות
אופי : מצחיקה שובבה עקשנית (לא מכירה את וואן די המושלמים)
באד גירל לא מאמינה לאהבה ממבט ראשון
לא ניתנת להשגה בקלות
וזהו
לאב יו ♥

23/07/2013 07:18

חחחחחחח אני רוצה וואנשוט!
זה התיאור:
שם: הדר
גיל: לא יודעת תמציאי..
מראה: שער בצבע זהב (זה הצבע הטבעי שלה זהוב כזה) עיניים כחולות אפורות כמו צבע של ים סוער נמשים חומים על האף וטיפה על הלחיים, גבוהה רזה וצבע ער רגיל, ממוצע.
אופי: מצחיקה חמודה חברותית נפתחת מהר לאנשים חדשים חולת אופנה שופינג ומתה על הנייד שלה, היא טיפוס של כובעי גרב בצבעים ובגדים סוואגים כאלה, ניראה לי שזהו אבל אם את צריכה עוד משהו אשמח להוסיף…

מקווה שתעשי לי וואנשוט :)

23/07/2013 07:31

אוומייגאד זה מוושלםם !! ♥
את יכולה לעשות לי וואנשוט על זאיין?
אם כן התיאור :
קוראים לי עדן
אני אוהבת לשיר ולשמוע שירים
אני רוקדת כבר 7 שנים
הייתי שנתיים במגמת דרמה
אני דיירקשנית פוראבר ^^
אני יחסית נמוכה
אני לא שמנה ולא רזה – ממוצעת
יש לי צבע עור כהה כזה
יש לי שיער גלי בצבע חום כהה
ועיניים חומות
אני אווהבת שווקווללד ותה !!!
אני ילדה אופטימית רוב הזמן , אפילו כשקשה לי .. וזה קורה הרבה
אני אוהבת לצחוק הרבה
ואני ילדה מאוד רגישה
אם חסר משהו תגידי (:

23/07/2013 07:49

אפשר וואנשוט עם הארי?
שם: זלינה.
גיל: מה שצריך.
תיאור: שיער גלי,ארוך וחום, גבוהה, עיניים חומות,חייכנית, רגישה וקשה לי להיפתח לאנשים.
אם צריך עוד משהו תבקשי.
תודה. ^,^.

23/07/2013 10:07
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך