FollowYourDreams
נועם הורן חפירות בע"מ.
למרות שלא יצא לי כזה ארוך... חח

וואן דיירקשן חוגגים 3 שנים D:

FollowYourDreams 23/07/2013 1020 צפיות 6 תגובות
נועם הורן חפירות בע"מ.
למרות שלא יצא לי כזה ארוך... חח

בואו נתחיל בכך שמי שלא רוצה שלא יקרא כי אני עומדת לחפור פה.
אז הכל התחיל מזה שחברה שלי הכירה לי אותם, היא חפרה לי ולחברה שלי עליהם ובהתחלה לא ממש התחברתי אליהם, הכרתי רק כמה שירים שלהם. לאט לאט התחלתי להסתכל בסרטונים שלהם, תמונות,קבוצות,שירים,קליפים,עובדות.. הכל! בהתחלה לא קראתי לעצמי דיירקשנית אלא רק מעריצה… ככה זה הלך שבוע. לאחר השבוע הזה, חברה שלי שאלה אותי ואת חברה אחרת שלי אם אנחנו דיירקשניות אז בסוף אותו היום הודינו שכן. בהתחלה הפייב שלי היה הארי, אני מנחשת שככה זה הולך אצל הרוב.
הייתי חורשת על הוידיאו דייריז כמעט כל יום! הם היו פשוט עצמם, לא כמו שאר הלהקות שרוצות רק פרסום, הם פשוט התנהגו כמו בני אדם רגילים לגמרי (אם הטמטום שלהם נקרא רגיל ._.).
זאתי שהכירה לי אותם, גם הפייב שלה הוא הארי, ולפעמים היינו 'רבות' על זה (בצחוק).
פעם אחת היינו, אני ושתי חברות שלי (זאתי שהכירה לי אותם וזאתי שהפכה יחד איתי לדיירקשנית)
בגן שעשועים, זה היה בערך חודשיים שהייתי דיירקשנית. ושתיהן אמרו לי שאני מתאימה לניילר (אני עדיין לא ממש חושבת ככה אבל לא נורא חח [ניילר בעלי]), ואני הכחשתי. כל הערב הן ניסו לשכנע אותי עד שלמחרת הפייב שלי היה ניילר. אז כן הפייב שלי הוא ניילר, אבל אני מתה על כולם! כל אחד ואחד מהם! הם פשוט מדהימים!! הם יכולים לשמח אותי ברגע!! גם הפאני מומנס שכבר חרשתי עליהם עדיין מצחיקים אותי בטירוף! זה לא רק הקטע של השירים שלהם, זה אישיות, כל אחד ואחד מהם!! יש להם אישיות מדהימה!! הארי- הוא גם קאפקייק וגם דארק, זה פשוט משתנה וזה מושלם!! הוא יכול להתנהג כמו ילד קטן, ולהפך!! והוא כזה חמוד! אין דברים כמוהו!!
לואי- הוא כזה ילד קטן!! הוא פשוט אחד הדברים הכי מושלמים שראיתי!! הוא תמיד יודע להצחיק לא משנה מתי, ומצד שני הוא גם יכול להיות מנהיג ואולי *אולי* גם אחראי לפעמים.
זאין- בעצם גם זאין יכול להתנהג כמו ילד קטן!! זה אחד הדברים שאני אוהבת בהם!! לכולם יש צד שטותי וילדותי, אז זאין, הוא בנאדם מדהים!! הוא כישרוני בטירוף! ובתכלס הוא מצד אחד יכול להיות ביישן ומצד שני להיות בטוח בעצמו!
ניילר- הוא, כמו כולם, גם ילד קטן אבל אצלו זה כמעט תמיד!! והוא כל הזמן צוחק!! וגם יודע להצחיק! והצחוק שלו בכללי פשוט ממכר!!
ליאם- גם בו יש צד ילדותי, אבל אצלו זה יותר הצד האבהי שבולט. הוא כל הזמן דואג לבנים, בלעדיו הם היו בכלא ._. (חחחח עבריינים XD) והחיוך שלו כזה חמוד שזה הורג!!
בקיצור! אני מתה עליהם!! הם פשוט מדהימים כל אחד לחוד… וביחד זה משהו שאין לי מילים לתאר אותו!!
אז כן, אני דיירקשנית ואני יותר מגאה בזה!! עוד משהו שאני אוהבת בהם, שהם לא נגררים למריבות או לסמים או כל מיני, הם פשוט נשארים מי שהם. זאין עצמו מעשן אבל הוא היה בגמילה והוא עדיין מנסה, וזה לא רק בשביל עצמו! זה גם בשבילנו המעריצות!!
כל כך אכפת להם מאיתנו!! עוד אחד מאלפי הדברים שאני אוהבת בהם!!
הם פאקינג 3 שנים להקה!! וואו פשוט וואו. אני לא יכולה להגיד שהייתי איתם מההתחלה אבל זה מרגיש לי ככה רק בגלל כל הוידיאו דייריז והפאני מומנטס!! הם גורמים לי לשמוח עם כל המילים בשירים שלהם, השירים שלהם כאלה מלאי משמעות שאין לתאר בכלל!!
אזזז… וואן דיירשן,
מזל טוב!!


תגובות (6)

אני מזה כמוך חוץ מהחלק עם החברה אני החלטתי לראות קטעים מצחיקים שלהם ואז פשוט התאהבתי וגם את לואי אהבתי מתי שידעתי רק שיר אחד שלהם חחחחח

23/07/2013 15:08

מרגש :'c
אוף באלי לבכותתת!!

23/07/2013 15:38

חעעלעחחעלע הם יהיו בכלא >< לא זוכרת או אד או סיימון אמר את זה נראתי אד
חחחח חמודים שלי אהבות שלי אני מאוהבת בהם !

23/07/2013 23:09

אד אמר את זה חחחח LOL אם הם יהיו בכלא בואו נגיד שאני אמצא עבודה בתור סוהר…. XD

24/07/2013 02:06

חחחחחח אני באה איתך ;)

04/08/2013 23:09

אני בדיוק כמוך רק שלי הפייב היה נייל ואז לואי ועכשיו נייל ולואי. ואני בהתחלה הכרתי את השיר Kiss You ולא הכי התחברתי, ואז נזכרתי ששמעתי כמה שירים שלהם כמו WMBY וOne Thing ועוד והתחלתי להעריץ אותם. בהתחלה הייתי מטומטמת, אפילו לא ידעתי מה זה דיירקשיונרס אבל מהר מאוד גיליתי. ועכשיו אני דיירקשנית.

14/12/2013 14:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך