נטע די אנג'לו
קונטר סטרייק עם וואן דיירקשן וגיבורי האולימפוס! הייתי חייבת לעשות את זה...

וואן דיירקשן VS גיבורי האולימפוס

נטע די אנג'לו 07/12/2013 1203 צפיות 23 תגובות
קונטר סטרייק עם וואן דיירקשן וגיבורי האולימפוס! הייתי חייבת לעשות את זה...

קונטר סטרייק של שנת 2014!

פרסי, אנבת', ניקו, קלאריס, קונור, טראוויס, ליאו, ג'ייסון, פייפר, הייזל ופרנק עמדו עם אקדחים שלופים בנקודת ההתחלה. השעון הגדול שעל הקיר הגיע לאפס והקרב התחיל.
פרסי ואנבת' רצו קדימה. הם ראו את ליאם שולח עליהם שתי מעריצות וירו עליהן. הן קרסו ופרסי ירה על ליאם שהתחמק ורץ לזירה אחרת.
"בואי נזוז! אנחנו חייבים לחסל אותם!" צעק פרסי ושניהם המשיכו לרוץ.

הייזל, ליאו ופרנק היו תקפו קבוצה של מעריצות משוגעות שנייל שלח אליהם. ליאו שרף כמה מהם בלהביור, הייזל חנקה כמה מהם בעזרת זהב ופרנק הפך לפיל ומחץ את כל השאר. הייזל כלאה את נייל בתוך כלוב נחושת ופרנק דקר אותו עם החרב שלו.
"איתו גמרנו – " אמר ליאו.
"עוד ארבעה נשארו." אמרה הייזל.

קלאריס, קונור, טראוויס וניקו נלחמו מול זאיין, ליאם ועדר מעריצות. ניקו וקלאריס חיסלו את המעריצות בעוד שהאחים שוד שיגעו לזאיין וליאם את השכל עד שהתאבדו.
"מוות!" צעקה קלאריס.
"אוי לא, היא הפכה למאמן הדג'." אמר ניקו.

בינתיים ג'ייסון ופייפר נלחמו מול צבא המעריצות שנשאר, שעליו פיקד הארי. הארי יצא עוד ועוד מעריצות עד שכל השאר הגיעו. כולם נלחמו במעריצות וליאו נלחם מול הארי.
"אתה מת!" צעק ליאו. "יש רק מטומטם נמוך אחד כאן וזה אני!"
"אההההההה!" צעק הארי ותקף. ליאו שרף אותו בלי למצמץ.
כולם התקבצו סביב ליאו.
"אז מה נעשה עכשיו?" שאלה אנבת'.
"אני לא יודע. בואו נלך לחסל את גאיה." אמר ניקו.
"או-קיי." כולם אמרו. הם הלכו והגופות של חמשת המעצבנים הושלכו לטרטרוס.

סוף!


תגובות (23)

מה עם לואי?!? למרות שאני מעריצת 1D זה מצחיק!!!!!!!!!!!!!

07/12/2013 05:42

שחכתי ממנו… טוב, זה לא משנה. אני בקושי זוכרת איך קוראים להם.

07/12/2013 05:43

לא נורא!!!!!!!!!!! זה באמת מצחיק למרות שבאמת יש ל1D מעריצות ומעריצים שיכולות להרוג אנשים ולמזלי אני לא אחת מהן, וכמובן שזה לא כולם.

07/12/2013 05:44

חחחח אדיר ומצחיק רצח… היא הפכה למאמן הדג' חחחחחח עדית לי את היום נטע.

07/12/2013 05:45

בחיי שבא לי לרצוח אותך!!!
זה פשוט מגעיל!
אני גם דיירקשנית וגם חולה על גיבורי האולימפסו ופרסי ג'קסון
אבל זה פשוט מזוויע!
זה שאת לא אוהבת אותם זה לא אומר שאת צריכה לכתוב דברים כאלה
כי בדיוק באותה המידה דיירקשנית יכולה לכתוב לך כזה דבר
וזה מגעיל.
זוהי דעתי
תצאי עלי כמה שבא לך, תקללי, תשפילי ומה שאת רוצה
לא מזיז לי.

07/12/2013 05:46

היי הכול זה סתם בשביל הצחוק. אני לא ילדה כזאת שמקללת אותם ורוצה שימותו זה היה סתם קטע.

07/12/2013 05:48

קטע…..מה את מנסה להראות בזה?
שוואן דיירקשן זה חרא?
שזאת להקה גרועה ושצריך לרצוח ולהתנקש בהם כמה שיותר מהר?!
שצריך להעלים אותם מהעולם?!
תיזהרי במילים, הן פוגעות יותר מכל דבר אחר.

07/12/2013 05:52

זה בצחוק. באותה מידה היא יכלה לכתוב בסוף שוואן דירקשן חיסלו את החצויים XD
זה קטע גאוני! וקלאריס תמיד הייתה צמאה לדם, אפילו יותר מהמאמן הדג', לא?

07/12/2013 05:56

זה היה יכול להיות משעשע, אם לא היה ברור מי ינצחו. גם לא היו מספיק בדיחות מצחיקות לדעתי..
וגם זה יכול להעליב? כאילו כן צריך לקחת דברים בפרופורציה אבל לפעמים צריך להיזהר במה שאת כותבת כי פה, נראה שכלל לא חשבת על התוצאות וזלזלת, וזה קצת עצוב. אולי ככה הסיפור היה יותר טוב.
ניחא.

07/12/2013 05:57

חח מתתי
חפרו להם עד שהם התאבדו
הם תאומים שלי בסתר?
(אני דיירקשנית אבל זה קורע)

07/12/2013 05:59

הנה הסבר: כל הקטע של המשחק הזה הוא שיש שתי קבוצות שצריכות לחסל אחת את השנייה. באמת יכולתי לכתוב שהחצויים מתים וזה לא במטרה לפגוע אלא רק לצחוק.

07/12/2013 06:23

צבא של מעריצות…שמעתי את זה כבר פעם חחחחחח למרות שאני דיירקשנית זה היה אחד המקוריים והמצחיקים שקראתי

07/12/2013 06:25

לנוני love היקרה: יש הבדל גדול בין לעג לבין בדיחה.
אני משוכנע שהכוונה של נטע לא הייתה ללעוג למעריצות וואן דיירקשן, ולא ללעוג לכל מי שמקשיב למוזיקה שלהם.
אני חושב שאני יכול לדבר בשם נטע שהיא לא התכוונה לכך שצריכים "להרוג" את וואן דיירקשן, שהם "חרא" או שצריך להעלים אותם, אלא היא התכוונה לצחוק על דרכי החיסול של החצויים. היא בחרה במקרה את וואן דיירקשן, לא מתוך כוונה ללעוג להם, אלא מתוך כוונה אחרת.
כפי שאת יכולה לראות, את היחידה מבין כל הדיירקשניות שהגיבו שלא לוקחת את זה בהומור. מה הן עשו שאת לא? הן קראו את זה מתוך כוונה לצחוק, לא מתוך כוונה להיעלב. הן -בחרו- שלא להיפגע. מה את עשית? עשית את ההיפך, ועם כל הכבוד לך, את גם ביטאת את עצמך בצורה ילדותית: "בחיי שבא לי לרצוח אותך!"
מבן אדם תרבותי הייתי מצפה להתבטא בצורה נעימה יותר, ולא בצורה תוקפנית ותינוקית שכזאת.
משום שאת אוהבת את גיבורי האולימפוס, אפשר לומר לך שכנראה מדובר במשחק "תפוס את הדגל" רצחני יתר על המידה. למה צריכים להתבטא בכזאת חריפות? אני ממליץ לך בפעם הבאה לא לקרוא דברים שכאלו, אם זו התגובה שלך.

07/12/2013 06:34

זה גאוני! פשוט גאונות שורצת!
וכל הדיירקשניות שלא מבינות הומור, דבר ראשון זה הומור!!!! אני לא אוהבת את וואן די בכלל (אני אפילו לא אומר לכן איך אני קוראת להם) ובכל זאת למה אי אפשר להבין דברים בצחוק?
כאילו כבר אי אפשר להביע דעה בעולם הזה…אוי בעצם באמת אסור להביע אותה כי תמיד יהיה פאנט נגד הכל. "דעה של אדם חופשי שווה כשעה של אלפי פאנטים" מילות כחמה

07/12/2013 07:06

איזה רגישות! זו בדיחה! היא לא התכוונה שצריך להרוג את וואן דרקשיין!
בכל מקרה הצחקת אותי ( :
עכשיו תמשיכי את מחנה הטיטאנים וגבי תמשיכי את תחת כישוף כי אני רוצה לדעת מה קורה עם רובין!

07/12/2013 07:21

אהבתי את מה שליאו אמר לארי XD
חחח חזק נטע

07/12/2013 09:17

חחח הרגת אותי XD
אני מטורפת על ספרים ועל כל מה שקשור לפרסי ג'קסון (חנונים שליטה!) אבל באותה המידה על וואן דירקשיין (אני יודעת שאני מוזרה) ומתתי מצחוק!!!!! גאוני!!!! יואו צריך לעשות אותו דבר רק בקרב פיטבול! כשכולם לובשים תחתונים מפרוות האריה מנימאה! עזבי אני לא שפויה אני מגיבה לך בשלוש וחצי בלילה ומחר יש לימודים. הלכתי להתפגר. ביי.

07/12/2013 18:26

אור, דבר ראשון, כשאני עצבנית את מדברת בצורה אחרת
ודבר שני, כמשהו פוגע בי, רוב הסיכויים שאני אתקוף
אז אני מצטערת מאוד שאני לא כמו כולם
ושאני שונה ולא אוהבת לצחוק על דברים כאלה
באמת שאני כל כך מצטערת על זה שאני לא מושלמת.
ושאותי זה העליב ופגע בי
מצטערת מכל הלב, נוני.

08/12/2013 04:39

אהבתי ונראה לי שגם אני אעשה אחד כזה

08/12/2013 11:28

וואו, כל מי שלא מבין את ההומור פה כנראה מפגר.
זה אחד האדירים, אני קוראת את זה פעמיים כבר וזה עדיין מצחיק.

09/12/2013 09:37

חרב עולמי!
את גורמת לכתיבת סיפור להיראות כל כך קלה…

10/12/2013 13:35

אדירה!!!

12/01/2014 23:50

חחחחח ממש אהבתי!!!! (כבר נגמרים לי הדברים להגיד..)

13/01/2014 00:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך