נוני love
איך יצא פרק 2??
זה וואנשוט ארוך.
אני יתחיל בקרוב מאוד סיפור, אז מי שרוצה להיות עם- ליאם, זאין נייל ולואי שתגיד לי, להארי כבר יש לי מישהי ;)
וממש סורי על הפרק הקצר והמשעמם!!!
love u!

וואן שווט/סיפור ארוך לאביה :) אביה & לואי = ♥ פרק 2 חלק א'.

נוני love 01/03/2013 777 צפיות 12 תגובות
איך יצא פרק 2??
זה וואנשוט ארוך.
אני יתחיל בקרוב מאוד סיפור, אז מי שרוצה להיות עם- ליאם, זאין נייל ולואי שתגיד לי, להארי כבר יש לי מישהי ;)
וממש סורי על הפרק הקצר והמשעמם!!!
love u!

חזרנו למלון עם דני והחברה שלו קלרה.
"באו אמת או חובה!" אמר פתאום דני, "טוב," אמרו ביחד לואי, רון וקלרה.
"אוי ובאוי." אמרתי והלכתי להביא בקבוק ריק.
התחלנו ולואי סובב, יצא שקלרה שואלת אותי, "אביה אמת או חובה?" היא שאלה, "אמת." הסתכנתי,
"אמת, עם היית צריכה לבחור מישהו אחר לצאת איתו מ1D , את מי היית בוחרת?" אפילו בלי לחשוב עניתי, "זאין." אמרתי ולואי בהה בי, "מה?" שאלתי אותו והוא העביר את מבטו אל המשחק.
סובבתי את הבקבוק ויצא שלואי שואל את דני, "דני, אמת או חובה?" לואי שאל בערמומיות, "חובה." הוא ענה. "אכלת אותה !" אמרתי וצחקתי, "חובה עליך להקיף את המלון 5 פעמים, כשאתה צורח בכל הכוח 'אני חולה על התחת של וואן דיירקשן!' ". הוא צחק, וכולנו צחקנו חוץ מדני שהיה המום, "אמרתי לך!" החזקתי את ביטני שכבר כאבה מרוב צחוק !
"טוב…" הוא אמר ויצא למטה, שמענו אותו צורח 5 פעמים 'אני חולה על התחת של ווא ןדיירקשן!' וראינו אותו רץ את חמשת הסיבובים, ואז הוא עלה למלה ואמר, 'היו כמה בנות שבאו נגיד, הצטרפו עלי…" ונפל על הספה הקרובה ביותר. "תזכירו לי אף פעם לא לשחק עם הבחור הזה אמת או חובה ! הוא מרושע!"
"הוא לא מרושע!" יצאתי להגנתו, "יש לו פשוט חוש הומור מפותח מאוד !!" אמרתי וחיבקתי את לואי מהצד, והוא חיבק אותי. "אתם כאלה חמודים!" אמרה קלרה, "היא יותר חמודה !" הוא אמר ונשק לראשי,
"טוב…יש לנו צהרים+אחרי הצהרים+ערב להעביר, אז באו נעסה משהו !" אמר רון לפתע, "הוא צודק." אמר לואי, "אני חושב שאני ולקרה נחזור למלון שלנו, אני מותש!!" דני אמר והוא וקלרה הלכו.
"בפעם הבאה תעשה משהו טיפה פחות מתיש." אמרתי ללואי, "טוב, אני הולך לטיל." אמר רון והלך, "אז נשארנו לבד." אמרתי וחייכתי, "רוצה ללכת לים?" "לא. יותר מדי מעריצות יראו אותנו…."
"טוב, רוצה לראות סרט?" "כן!" עניתי והלכנו למיטה הזוגית שלנו. "איזה?" הוא שאל, "אממ, אתה בוחר!"
"אז בובספוג." הוא אמר והדליק את הטלויזיה, וראינו בובספוג. אחרי שהסרט נגמר (יש לו הרי סרט מי שזוכר.) "טוב עכשיו משעמם לי!" אמרתי אחרי שהסרט נגמר.
"אז, רוצה תחרות שירה?" הוא שאל, "אתה תנצח ! אתה זמר." אמרתי ושילבתי ידיים.
הוא צחק וחיבק אותי חיבוק מוחץ. "אני אוהבת אותך," אמרתי ונישקתי אותו נשיקה על הלחי, "מה זה היה?!" הוא שאל, "מה מה זה היה?! ?" שאלתי מבולבלת, "למה רק על הלחי? מה יש עלי איסור נשיקות או משהו? אני נראה רע? יש לי משהו בין השיניים? נו תגיד לי כבר!" הוא ילל , צחקתי, "לא, לא, ולא ! מי שהו אמר שאסור לי לתת לך נשיקות על הלחי?" "כן!" "מי?" "אני!" הוא אמר ונשיק אותי נשיקה ממכרת. "באוי נלך לקנות גלידה." הוא אמר, קפ ושם כובע ומשקפי שמש כדי שלא יזהו אותו.
"טוב…" אמרתי ושמתי את נעלי העקב שלי, וסידרתי קצת את השיער, תיקנתי טיפה את האיפור והחלפתי בגדים. "אני מוכנה." אמרתי ולואי הסתכל עלי וצעק, "את לא יוצאת ככה!" "חמה? "אמרתי מבוישת, "כי זה קצר מדי!" "טוב אמא." אמרתי ולקחתי את המעיל שלו ולבשתי אותו.
"יותר טוב." הוא אמר, והחזקנו ידיים ויצאנו.
הלכנו לדוכן הגלידה ולואי קנה לשתינו גלידה, "אעאע! זה לואי טומלינסון!" ציצו 3 בנות בנות 10 ו11, "אפשר חתימה?" הן שאלו ולואי חייך וחתם להן,
"מה קורה מותק?" הסתובבתי וראיתי 5 בנים חתיכים, "רוצה להסתובב איתנו קצת?" שאל אחר, "לא." ענה לואי במקומי והחזיק בידי הפנויה, "עם יש לך חבר היית אומרת לפני שכמעט נישקתי אותך!" אחד אחר אמר והם הלכו.
"מה?!" מלמלתי לעצמי, "מה זה היה?" שאל לואי בתקיפות, "מאיפה לי?! אני הסתכלתי עליך חותם עד שהם אמרו לי 'מה קורה מותק?' !" אמרתי, ולואי רק דפק לי מבט מעוצבן וגלגלתי את עיני, המשכנו ללכת עד שמצאנו ספסל בעזור שקט בפארק.


תגובות (12)

מעללף!%#
תשמרי לי את זאיין!#@

01/03/2013 08:18

תמשיכי זה מושלמי אני מאוהבת 'בסיפור' הזה !!!!!!!!!!!
חחחחח
ואיזה סיפור תמשיכי?
שלך?
אה נכון…
אם את מתחילה חדש אני רוצה את הארי ♥

01/03/2013 08:28

הארי תפוס בסיפור >_< סורי!!
ובטח !
אני ישמור את התיאור שלך !
וקורל עם את רוצה את זאין אז תני לי בבקשה תיאור שלך טוב?
אבל שירז יש ככה זה אומר את לואי וליאם

01/03/2013 09:18

אני רוצה את לואי …. חחחחחחח
מושלםםםםםםםםםםם מווושלםםםםם חולה על הוואן שוטט הזההה !!!

01/03/2013 11:25

אז אני רוצה את ליאמו!!!!!!!!!!

01/03/2013 11:26

אפשר עם זאיין אם כן אז תיאור : שיער חום ארוך עיניים חומות דבש רוקדת סטרייט דאנס ושרה . היא מן באד גירל כזאתי וקוראים לה טיילור :)

01/03/2013 23:57

סורי שיר….
זאין כבר תפוס.
ואביה אנ צכירה תיאור וגם ממך שירז.

02/03/2013 00:19

שם: שירז
גיל: מה שצריך
תיאור חיצוני: שיער חום גלי וארוך, עניים ירוקות, חיוך מתוק עם גומות, רזה ויחסית גבוה
תיאור פנימי: מצחיקה, ביישנית, אחראית, אוהבת לעשות שטויות
תחביבים: לצייר, לשיר, לרקוד, לנגן על פסנתר
מקווה שתוסיפי אותי (:
ואפשר וואן שוט עם הארי?
פליז!!

02/03/2013 00:28

._. הוונשוט שאני כותב ת היה אמור להיות למאי… שהרגע הפך לסיפור !
חחחח
אבל תיקחו בחשבון שרק בפרק 12 או 11 מדברים עליכן….
אבל אני ינסה לעשות משהו קצר ולא ארוך מדי >_< ראית מה קרה לי עם הוושנוט של אביה !

02/03/2013 00:33

שם : אביה
גיל : כמו כולם / מה שמתאים
תיאור חיצוני : שיער שחור ארוך וחלק בקצוות צבוע לבלונדיני , עניים חומות , גובה ממוצע , רזה , חיוך יפה , חולה על עקבים ולקים , נעלי סופרה גבוהות …
אופי : ילדותית ושטותית בקטע החמוד , מצחיקה , אוהבת לצחוק , מחייכת המון , רגישה אבל לא מראה את זה , חופשיה ולא תלויה באף אחד , מנגנת על גיטרה אקוסטית , פסנתר , מכורה לאייפון ….
זהו ניראלי חחחחחחחחחחחחחח ❤❤❤❤❤

02/03/2013 01:23

תודה בנות!
רק שקורל תיתן לי את התאור כי כתבתי כבר 51 עמודים מה שאומר 11 פרקים במחברת >_<
ואז אני יכול להעתיק מהמחבר ולהעלות לאתר …
באסה ! אני לא משהו בכיתה עיוורת… טוב ! אימון! של 51 עמודים !
חחחח

02/03/2013 07:18

הינה התיאור שלי:
קורל,עיניים חומות קצת מלוכסנות עם הרבה ריסים,אף סולד ושפתיים מלאות.
רזה ודי נמוכה(1.60)..
רוקדת וגולשת.
עקשנית ומצחיקה;)

04/03/2013 12:17
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך