gaya3112
מקווה שאהבת את זה
אם את רוצה אני אכין לך חדש

וואן שוט אביה&זאין

gaya3112 28/01/2013 1023 צפיות 7 תגובות
מקווה שאהבת את זה
אם את רוצה אני אכין לך חדש

"הלו??" שמעתי את הנקניק שקורא לעצמו מייק "היי, רק רציתי לומר לך, אתה אידיוט!!!! אף פעם לא הגיע לך להיות עם מישהי כמוני, אתה סתם נקניק" צרחתי באמצע הרחוב "על מה את מדברת??" הוא שאל "אהה, אז התכוונת לשלוח את התמונה שלך ושל איזה כלבה מתנשקים????" צעקתי "אהה, שלחתי את זה לך?? אביה, תקשיבי, אני מצטער…" הוא התחיל "שמה, שאתה התנשקת איתה או שתפסתי אותך???" שאלתי והייתה שתיקה "זה מה שחשבתי, אידיוט!!!" צעקתי וניתקתי את השיחה 'סליחה???' הוא שלח לי אבל התעלמתי, פתאום שמתי לב שאני הולכת כל השיחה לאני יודעת איפה בלי לשים לב לכלום "כדי שתזהרי יותר בפעם הבאה" שמעתי מישהו אומר בזמן שהוא מחזיק אותי, שנייה מלפול מהגשר, איזה חכמה אני, לא?? "תודה, איך קוראים לך" שאלתי והתנתקתי מהחיבוק שהוא השאיר אחרי ה'כמעט נפילה' שלי, הוא גרם לי להביט בו "נוו??" שאלתי "את לא מזהה אותי??" הוא שאל "אהה, רגע, נזכרתי, תמיד הכרתי מישהו עם שיער שחור שמורם למעלה, עם פס בלונדיני, זיפים, שנראה כמו באד בוי, ההפך הגמור ממני, שמחבק נשים בלי סיבה ברחוב" אמרתי בציניות וחייכתי אליו "את מוזרה, זאין, ואת??" הוא שאל "אתה כבר יודע, אני מוזרה" אמרתי והוא צחק "נו, השם שלך" הוא אמר לי "אהה, זה, אביה, אתה יודע שאתה הראשון שאיי פעם הצליח להוציא אותי מדיכי אחרי פרידה מנקניק??" אמרתי לו, נזכרת במה שקרה לפני כמה דקות "כן, ראיתי, ממתי לנקניקים יש טלפון, הם לא חיים במקרר??" הוא אמר וגרם לי לצחוק "ת'אמת, לא יודעת, אני גם אשמח אם תאכל לענות לי על איך נקניקים יכולים לבגוד באנשים שמההתחלה היו ברמה יותר גבוהה מהם" אמרתי "נו, זה דיי ברור שהוא ברמה יותר נמוכה ממך, הוא נקניק" הוא אמר לי ושנינו צחקנו "בא, בא ,בא לך, באלך ל..ל..לצ…לצאת מתישהוא?" הוא שאל אותי בלי להפסיק לגמגם, הבטתי את הרצפה מובכת, בדרך כלל לא אוהבים אותי, ועכשיו עוד מפורסם?? "ידעתי שאני לא צריך לשאול, סליחה שהטרדתי אותך" הוא אמר והתחיל ללכת "לא, לא זאין, אל תלך, שלא תעז ללכת בלי להביא לי את המספר שלך" אמרתי והוא חייך אליי "את כזאת שקופה" הוא אמר "מה??" שאלתי "את משקפת בדיוק את מה שאת, מישהי שאוהבת בשמים, לקים ועקבים, שהיא כל כך עדינה מבפנים, יכולה להיות ככה גם מבחוץ, את שקופה, רואים את כל התוכן שלך בלי להתאמץ" הוא אמר וגרם לי להסמיק "לא נתתי לך מחמאה" הוא אמר כשראה את לחיי האדומות "לא, אבל אם אני כל כך שקופה אתה צריך לראות מה אני מרגישה כלפייך" אמרתי, בלי להרים את ראשי "זה אומר שאת מרגישה אותו דבר כמוני??"הוא שאל והרים את ראשי מהסנטר "אם אתה אוהב אותי, אז כן" אמרתי והוא נישק אותי, נשיקה שהיא בו זמנים כל כך עדינה, אבל מלאה בתשוקה שגורמת לך להרגיש בעננים.


תגובות (7)

וואו. זה ממש יפה! את חייבת לעשות וונשוט לחברות שלי…
הלוואי שהיה לי כזה כישרון… : )

28/01/2013 12:48

סבבה אני אעשה להן אבל הן צריכות לבקש,יש להן חשבון באתר?

28/01/2013 13:00

וואווו זה פשוט מושלםםםם , הרגת אותי עם הנקניק אני לא מצליחה להפסיק לצחוקקק יש לך כישרוןן לכתיבהה !!
זהה כול כך יפהההההה איך אהבתי , אני לא יכולה בכלל לתאר איך אהבתי !!
תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה ושוב תודה על שכתבת לי את הוואן שוט המושלמי הזה !!
אם את רוצה את מוזמנת לקרוא את הסיפורים של , רק אם באלך D:

28/01/2013 13:10

יש לאחת מהן ולשנייה לא.. מקסימום אני אשלח להן במייל… : ) כאילו רק אם באלך…

28/01/2013 13:17

סבבה ואביה עשית לי את היום

28/01/2013 23:00

מווווושלם !

01/02/2013 08:23

תודה

01/02/2013 08:25
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך