1Selenator
מקווה שאהבתם תגיבו <3
ערב מדהים :)

וואן שוט ג'לינה

1Selenator 02/09/2013 764 צפיות 2 תגובות
מקווה שאהבתם תגיבו <3
ערב מדהים :)

"היי אני גסטין" אמרתי בחיוך מושיט את ידי לעבר הנערה היפיפייה שעמדה לצידי הבמה.
היא חייכה והשיבה "סלינה" .
הבטתי בעיניה והיא בעייני ולרגע שחכתי למה הגעתי לפה , הכל עצר זה רק אני והיא אז כן קשה להאמין אבל אני התאהבתי בה עוד מהרגע הראשון.
*****
22.7.2012
" happy birthday dear selena happy birthday to you "
כל הקהל שר ואני רק חייכתי גם הרגע קטפנו את הפרס של הצמד המוצלח כמובן שבלעדיי הלהקה שלי זה לא היה קורה, ובלי החבר המקסים והתומך שלי זה שכולם רואים אותו בתור מפורסם אבל אני ממש לא אני רואה אותו בתור בן אדם בדיוק כמוני הוא מדהים ואכפתי ובאמת שהוא בן אדם לחיים הוא עבר המון אני גאה בו וכן אני מחייכת עכשיו כמו סתומה…
פתאום הגיעה עגלה עם עוגה ונר דולק :)
הייתי בשוק כל זה בשביליי, זה היה מרגש מאוד.
הבעתי משאלה: שאני ימשיך להיות מי שאני כי אני מודה על כל רגע ושכל השנאה בעולם תתחלף באהבה…
*******
"מזל טוב, בייב" צעק לי גסטין מרחוק
רצתי אליו במהירות וקפצתי על גבו בשמחה…
"תודה אהובי" עניתי לו וירדתי מגבו.
"נשיקה" אמרתי בצחקוק
"אפילו שניים" ענה ומשך אותי לנשיקה ארוכה ואחרי זה נשק לשפתיי שנית.
חייכתי אליו והוא אליי זה היה רגע מדהים שהכל מרגיש נכון אי אפשר לתאר את זה.
******
שנת 2013:
סלינה גומז:"אני כעת רווקה וחופשיה" הכריז הכתב וציטט את דבריי
"בייב יהיה בסדר" אמר גסטין שחיבק אותי
בחיים לא חשבתי שזה יהיה ככה שיגיע לרמה שאני לא יכולה להנות עם החבר שלי בגלל שכל כך שונאים אותי, לפעמים אני פשוט לא מבינה למה, מה אני עשיתי ?
למרות שאני מבינה אותן גם אני הייתי ככה שהייתי קטנה אבל ממש לא ברמות כאלה.
אבל גסטין תמיד מחזק אותי ותמיד פה לצידי.

שנת 2045:
"אמא" צעק מיני גסטין
"כן?" שאלתי ונשקתי ללחי שלו
"אני אוהב אותך" אמר
ואני חיבקתי אותו חזק
"אבל את חייבת להתחיל לשחרר אותי" אמר מה שגרם לי לעזוב אותו ולצחוק.

כן אז עכשיו אני אמא אומנם מבוגרת כבר אבל אף פעם לא הפסקתי לעשות מה שאני אוהבת אני וגסטין נשואים כבר מעל 20 שנה יש לנו שלושה ילדים קטנים וחמודים זה כל כך מרגש ושמח.
עכשיו אני מרגישה שהבליברס של גסטין מבינים את העניין והם תומכים בנו נכון שיש חלק שעדיין ממש שונאות אותי אבל אני עדיין מבינה אותן.
למרות כל שנאה במהלך כל השנים האלה בחיים לא הייתי מוותרת על שתי אהבות שלי: המשפחה שלי והקריירה שלי <3
אהה וכן עברתי לגור לבד ההורים שלי רוצים שקט כבר ^^


תגובות (2)

ממש אהבתי(:

02/09/2013 11:10

תודה נסיכה <3

02/09/2013 11:35
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך