demi_direction
מקווה שאהבת :)
תהיו עדינות, וואן שוט שני שלי

וואן שוט דני&הארי

demi_direction 17/11/2013 993 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבת :)
תהיו עדינות, וואן שוט שני שלי

"נו, איפה היא?" חשבתי לעצמי. ליה הייתה צריכה להיות פה!
עמדתי לבד באולם, שבו אמורה להתחיל בעוד שעתיים ההופעה. על הבמה הזאתי, וואן דיירקשן הולכים לעמוד. התיישבתי באחד הכיסאות, מנסה לתפוס אותה בטלפון.
"השיחה מועברת לתא הקולי…" שמעתי דרך הטלפון, וניתקתי את השיחה. שוב ליה לא עונה, היא הבטיחה לי שהיא תהיה פה. ולבנתיים, אני פה לבד.
לפתע הדלתות נפתחו, וגיליתי שאני לא כל כך לבד. נכנס מבוגר, זקנו לבן וכך גם שיערו. קמטים רבים היו על פניו. הוא היה נראה די מפחיד, פחדתי שהוא אנס או משהו. הרמתי את הטלפון, ניסיתי להתקשר שוב.
"השיחה מועברת לתא הקולי…" שמעתי שוב, וניתקתי, עצבנית.
"החבר מסנן אותך?" המבוגר שאל אותי, ואני הנדתי ראשי.
"לא, אין לי חבר.." אמרתי לו. אני לא מאמינה שאני אשכרה דיברתי לבן אדם זר לגמרי, מגלה לו שאין לי חבר.
איך קוראים לך?" הוא שאל אותי. כל כך רציתי לא לענות, או לצאת לבחוץ בטענה שאמא שלי מחכה לי. אבל משום מה, עניתי.
"דני.." אמרתי לו, מנסה להתעסק בטלפון. קולו היה צרוד, נשמע די מזוייף. אבל מסכן, בטח עבר תאונה או משהו ואני סתם יורדת עליו.
"את מעריצה את וואן דיירקשן?" הוא שאל אותי, ואני הנהנתי.
"כן.." אמרתי,שוב, מנסה להתעסק בטלפון. מה קורה לך, דני?! ממתי את מדברת עם זרים?! זה לא מה שחינכו אותך לעשות בבית האומנה.
"אני גם אוהב אותם." הוא אמר בקולו הצרוד. "במיוחד את הארי, יש לו קול מיוחד.."
"הארי הוא הפייב שלי." אמרתי לו, עדין נדהמת שאני ממשיכה לדבר איתו. הוא יכול לחטוף אותי כל רגע.
"מה את אוהבת בו?" הוא שאל אותי. אוהו, בן אדם, אתה לא יודע במה הסתבכת הרגע. יש לי רשימה ארוכה של דברים שאני אוהבת בו.
"יש לו קול יפה," התחלתי לומר. "אני אוהבת את החיוך שלו, את הדרך שבה הוא מתנהג אל המעריצים.. ממש כאילו הם חברים שלו, השיער שלו תמיד מסתדר, הוא איכשהו גורם לי להרגיש יפה ואהובה למרות שהוא לא כל כך מכיר אותי.." המשכתי לומר, "וגם הוא עוזר לי בתקופות קשות, אפילו בלי לדעת" אמרתי, פתאום נזכרת בפרט די מצחיק שאני אוהבת בו. "יש לו גם טעם טוב בסרטים, הייתי רוצה לצאת איתו לסרט."
"וואו, ממש רשימה ארוכה." הוא אמר, מתפעל. או, יש עוד כל כך הרבה דברים שאני אוהבת בהארי סטיילס.יש לך מזל שהעדפתי לסנן ולא לחפור.
"אז אני רוצה לספר לך משהו." הוא אמר לי, מסתובב. זה הרגע שהוא מתחיל לאנוס אותי? אני קפצת ממקומי, בהיכון לברוח ממנו. למזלי, אני ממש טובה בספורט, אז אני חושבת שאני אוכל להשיג איש מבוגר. פתאום הוא הסתובב אליי, מוריד פאה מראשו, ושמתי לב שהוריד גם מסכת פנים מזוייפת וזקן מזוייף. פתאום נגלה למולי הזמר המתולתל שאני הכי אוהבת, זה הארי סטיילס..
"רגע, אתה.." אמרתי, מנסה לעכל הכל. "אני דיברתי איתך עד עכשיו??"
"כן." הוא אמר לי,מחייך. "אז מה דעתך שנצא לסרט??"


תגובות (5)

ממש חמודי :)

17/11/2013 11:53

מהמם!

17/11/2013 12:10

זה ממש מושלם!!
חח הרגת אוצי שהארי אמר "אז מה דעתך שנצא לסרט??" חחחחחח
את טובה בוואנשוטים

17/11/2013 12:16

את ממש טובה בוואן שוטים! אהבתי את זה שהוא היה מחופש עם העור המזויף והכל כי הם אשכרה עושים את זה…

17/11/2013 13:19

איזה נושים!!! ~חיוך מטופש על הפנים~

18/11/2013 09:34
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך