Me. Just ME.
מקווה שאהבתם! בתגובות מי שרוצה שאני אקדיש לה וואן שוט, שתכתוב את שמה, מי יהיה איתה (נייל, ליאם, לואי, זאין, הארי...) ותיאור חיצוני אפשר.... :) ♥

וואן שוט- הארי♥♥

Me. Just ME. 07/12/2013 610 צפיות אין תגובות
מקווה שאהבתם! בתגובות מי שרוצה שאני אקדיש לה וואן שוט, שתכתוב את שמה, מי יהיה איתה (נייל, ליאם, לואי, זאין, הארי...) ותיאור חיצוני אפשר.... :) ♥

ישבתי על כיסא הבר, וביקשתי מהברמן עוד כוס… הרגשתי כאילו הראש שלי נמצא במקום אחר..
הייתי מסוחררת… שמתי את ידיי על אוזניי, מנסה לעצור את התנגנות המוסיקה הרועשת במוחי..
כאב לי הראש, התנשמתי בכבדות!
נזכרתי שנפרדתי היום מג'יימס והתחושה הרעה והעצב חזרו להכות בי.
ניגבתי את עיניי מדמעה שצצה.
לפתע מישהו ניגש אליי. בחור נאה, שיער מתולתל ומבולגן, עיניים ירוקות וגומות.
הוא חייך אלי ושאל:"הכל בסדר? את צריכה לצאת לבחוץ?"
"לא"-אמרתי-"פשוט עזוב אותי".
"מצטער.. פשוט את נראת כאילו את סובלת"-אמר.
"אין לך על מה להתנצל…"-השבתי ולגמתי מהכוס-"פשוט, אין לי מצב רוח היום".
"קוראים לי הארי"- אמר ולחץ את ידי-"את יכולה לספר לי מה קרה, אם את רוצה."
"אנחנו אפילו לא מכירים"- אמרתי בקול שמשדר 'לך מפה כבר'.
"עכשיו כן"- קרץ לי.
"עזוב.. לא משנה כבר מה קרה… מה שהיה, היה.. אמרת שבא לך לצאת לבחוץ, לא?"- אמרתי לו.
"כן"- התלהב-" בואי ננשום קצת אוויר בחוץ..".
יצאנו לבחוץ. היה שם ספסל. היא התיישב ואז סימן לי בידו לבוא גם לשבת. ישבתי גם אני.
"פה יותר טוב"- אמר- "אז איך קוראים לך?"
"____"- אמרתי.
"שם יפה"- הגיב-"אז מה קרה? זה יעזור לך לפרוק, תאמיני לי".
"סתם.. אני וחבר שלי נפרדנו… היינו חברים שנתיים.."- אמרתי מנסה להסתיר את הדמעה שנטפה מעיני.
"אני מצטער"- מילמל-"גם אני וחברה שלי נפרדנו לא מזמן…".
"אבל זה לא אותו דבר.. הוא בגד בי עם איזו מישהי…"- אמרתי לו, מרכינה ראשי אל הריצפה.
הוא הרים את ראשי אליו וניגב את דמעותיי-"את לא צריכה לבכות. הוא לא שווה את זה. את יפיפיה!".
"תודה"- אמרתי והסתכלתי אל תוך עיניו העמוקות. הן היו יפות!
"את יודעת.."- אמר לי הארי.
"מה אני יודעת?"
"את יודעת ש… ש.. שמהרגע שהסתכלתי עלייך בפנים, הרגשתי שאני מתאהב? אהבה ממבט ראשון, נקרא לזה ככה"- גמגם.
הרגשתי איך אני מסמיקה. איך לחיי מאדימות.
"אתה יודע ש.. שגם אני מחבבת אותך טיפה?"- אמרתי.
"מחבבת?, ועוד טיפה?"- הופתע- "תודי שאת אוהבת אותי". היה לו מבט של ילד קטן.
"טוב.. אולי אוהבת הרבה"- אמרתי לו. חייכתי.
הוא הסתכל אל תוך עיני, ואני אל תוך עיניו. הגומות שלו היו מושלמות וחיוכו מדהים.
בחיים לא הרגשתי מה שהרגשתי באותו רגע. לא יכול להיות שמישהו שהרגע פגשתי התאהב בי ואני בו. לא ייתכן שאני ארגיש כל כך פתוחה לידו, שאספר לו מה עובר עליי.. הוא כל כך שונה מג'יימס, כל כך אמיתי! כל כך דומה לי!
הרגשתי איך גופי מתקרב לשלו, איך שפתינו קרבות. התנשקנו! זו הייתה נשיקה מדהימה! צמרמורת עברה בגופי. לאחר שהסתיימה הנשיקה, הוא לחש לי באוזני:"אני אוהב אותך.. את האחת שלי.. זו הרגשה שמעולם לא הייתה לי".. "גם אני אוהבת אותך.."- השבתי לו-"גם אני אוהבת אותך"……….♥


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך