ירדנוש_סטיילס_הורן_מאליק_טומלינסון_פיין
מקווה שאהבת ^^

חח אור מאליק סטיילס את חונקת אותי עם התגובות שלך XD
אני עושה עד לקייסי כולל ואז אני ירשום עוד הפעם מי ירצה :)

וואן שוט הארי – מוקדש ל"noy_love123" :)

מקווה שאהבת ^^

חח אור מאליק סטיילס את חונקת אותי עם התגובות שלך XD
אני עושה עד לקייסי כולל ואז אני ירשום עוד הפעם מי ירצה :)

הארי: "טוב זה כל כך נחמד לפגוש אותך סוף סוף ,נוי ." המראיין קרא. "אז עכשיו אנחנו רוצים להכיר אותך קצת יותר טוב. יש לנו כמה שאלות אליך כדי לענות והארי, אתה יכול לקבל נקודות בונוס אם אתה מכיר אותם גם." שניכם הנהנם בראשכם כשהראיון החל. "בסדר, השאלה הראשונה. אנחנו יודעים שחבר שלך, הארי סטיילס,יש לו היסטוריה עם נשים מבוגרות. אז הייתי רוצה לדעת, האם את סוג של בחורה שאוהבת ללכת לגברים הרבה יותר מבוגרים?" היית קצת מופתעת מהשאלה. גם את וגם הארי הרגשתם קצת לא בנוח, אבל את ניסית לענות על השאלה הזאת בדרך פחות מביכה. "ובכן מה זה משנה על הרגלי היכרויות שלי מהעבר? אני פשוט שמחה להיות כאן עם הילד הזה, שאני יכולה לקרוא לו החבר שלי." "אה," חייך המראיין. "אז את לא בקטע של גברים כמוני? האם זה הסנטר המוזנח? אני מכיר הרבה נשים שאוהבות גבר עם סנטר מוזנח". זה נעשה מוזר מהר מאוד. "טוב, זה לא באמת מה שאני אומרת" "מה דעתך על לעבור לשאלה הבאה," הארי התערב, לשמחה שלך , אמר לך באוזן בלחישה "הכל בסדר נוי לא צריך להיות לחוצים" ונתן לך נשיקה בלחי.


תגובות (4)

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לול
אשמתי שאני אוהבת וואנשוטים? חחחחחחחחלחחח
גאד אני חופרת
לאב יוו

10/07/2013 05:58

תעשייי לייי גםםם

10/07/2013 06:11

חחחחח אורוש את חופרת!!
הוואנשוט מושלם, מחכה לעודדד

10/07/2013 06:14

מושלם תעשי לי עוד פליזושששש !

10/07/2013 08:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך