gaya3112
עשיתי עוד וואן שוט, נכנסתי בזה דיי חזק, התחלתי מלא כאלה

וואן שוט הארי&אני♥ 2

gaya3112 28/01/2013 1096 צפיות 14 תגובות
עשיתי עוד וואן שוט, נכנסתי בזה דיי חזק, התחלתי מלא כאלה

כל כך התרגשתי, אנחנו שנייה מלהכנס לאולם, שם תתקיים ההופעה של וואן דירקשן!!!!!!! אני כל כך שמחה שהרגע הזה מגיע. "תראי, יש מקום בשורה הראשונה, בואי" מיידן, החברה הכי טובה שלי אמרה ומשכה אותי לכיוון הבמה. "אני לא מצליחה לעכל" אמרתי, רגע לפני שהם עלו על הבמה, פתאום קיבלתי SMS מיותם, החבר שלי, אנחנו חברים כבר שנתיים, ניסיתי לקרוא את ההודעה 'אני יודע שזה נדוש, ואני ממש מצטער, אבל זה נגמר, אני לא מרגיש כלפייך כלום' קראתי, התחלתי לבכות, איך הוא מעז?? רק אתמול הוא אמר לי שהוא אוהב אותי ושהוא לא יעזוב אותי בחיים. התחלתי לבכות ובנות דחפו אותי, הפאלפון שלי עף על הבמה, אבל לא היה לי אכפת, מיידן, שראתה את המחזה האיום ומשכה אותי בכוח לשירותים, הרגשתי כאילו אחד מהבנים מסתכל עליי, אבל לא היה לי אכפת, הכל קרה לפני שהם התחילו לשיר "אוקיי, זה לא קורה הרבה, למי יש אייפון עם כיסוי שלנו, חתום, ורקע של מישהי עם תלתלים חומים מתנשקת עם מישהו שיש לו שיער כמו של זאין רק בלונדיני??" שמעתי את לואי אומר "מיידן, זה הטלפון שלי, אני חייבת לצאת" אמרתי, עדיין עם דמעות בעיניים "את לא יוצאת ככה, את פשוט לא יוצאת ככה, את רוצה שכל הדרקשניות בארץ יראו אותך בוכה, ועוד יותר, הבנים???" מיידן אמרה לי, אבל כבר לא הקשבתי, יצאתי מהשירותים, כשהמילים 'מתנשקים' הדהדו בראשי. ניגבתי את הדמעות עם הידיים וצעקתי "זה הטלפון שלי, ואם אתם לא מאמינים לי תכנסו להודעות, לנסיך שלי ותראו שכתוב שם שהוא נפרד ממני" צעקתי את זה, ממש חזק, כמו שניקי מאקליין יודעת "בבקשה" הארי אמר והושיט לי את הטלפון, ישר חזרתי לשירותים "תנגבי את הדמעות מהעיניים ותחזרי אחריי" מיידן אמרה לי "אני בריטית גאה, ואף אידיוט ששמו יותם לא יגרום לי לבכות ביום הכי חשוב שלי בכל שנות העשרה" "אני בריטית גאה, ואף אידיוט ששמו יותם יגרום לי לבכות ביום הכי חשוב שלי בכל שנות העשרה" אמרתי, והרגשתי יותר חזקה, התחבקנו חזק ויצאנו "רגע" אמרתי כשהתקדמנו לעבר הבמה וחזרתי לשירותים, אלה היום שירותים גם לבנים וגם לבנות, תיקנתי את האיפור, בכל זאת, הופעה וכל זה, חייכתי לעצמי במראה ואמרתי לעצמי "את חזקה, ושנתיים ביחד לא מה שישברו אותך לתמיד" "הייתם שנתיים ביחד??" שמעתי קול של בחור מאחורי, רגע "WTF??????" צעקתי "מה, את לא רגילה לראות אותי כל יום??" זה היה הארי!!!!!! "אני כן, פשוט לא בשירותים, ולא, אתה יודע, אמיתי" אמרתי "איך לעזאזל אתה יודע את כל זה??" שאלתי "את אמרת שאם אנחנו לא מאמינים להכנס להודעות ולנסיך שלי ושהוא נפרד ממך, ועכשיו אמרת ששנתיים ביחד זה לא מה שישבור אותך" הוא אמר והסמיק קצת, חייכתי אליו ולקחתי את הטלפון שלי מהתיק "מה את עושה??" הוא שאל והציץ במסך האייפון שלי "משנה אותו מנסיך שלי לאידיוט שלא מבין כלום" אמרתי ושנינו צחקנו "תגיד, אין לך הופעה עכשיו??" שאלתי אותו "כן, אבל ביקשתי מלואי שיתחיל עם הקטע הזה של להקריא טוויטים של בנות כי אני רציתי לראות מה איתך" הוא אמר "איתי??" אמרתי "כן" הוא אמר וצחק "אהה, אז אמרתי את זה בקול רם" אמרתי והסתכלתי על מסך האייפון שלי, גם את זה צריך לשנות "אני יודעת שזה שירותים ואתה בעיקרון באמצע הופעה, אבל כל התמונות שלי הם עם יותם, ואני צריכה להחליף תמונה, אפשר??" שאלתי "בטח" הוא ענה לי. עמדנו אחד ליד השני ואני הכנתי את המצלמה "אתה מוכן??" שאלתי אותו "כן" הוא אמר לי בחיוך "1….2…3" אמרתי והוא ברח, הסתכלתי על מה שיצא, והופתעתי לגלות שהתמונה שלנו היא גם נשיקה, צרפתית…..


תגובות (14)

ואוווווו ממש מהמםםםםם וואן שוט מושלםם ממש התחברתיי אליו , את יכולה לעשות לי גם וואן שוט ?
אם כן תגידי לי ואני יכתוב לך תיאור ועם מי
ממש אהבתי את הוואן שוט ממש סיפור יפפה !! D:

28/01/2013 11:07

ברור שאני יכולה לעשות לך
אני ממש שמחה שאהבת
האמת, סתם בא לי לראש ומשם זרמתי
שמחה שגם מישהו הגיב לי
טוב, מספיק לחפור, מה את רוצה???

28/01/2013 11:18

יואו! זה ממש יפה!!
אולי תעשי לי גם? רק אם באלך…. ; )

28/01/2013 11:21

אני אעשה לך בכיף, מה את רוצה?? או שאת רוצה שאני אפתיע אותך

28/01/2013 11:30

הסיפוורר מושלםםםם רק שתדעיי ממש ממש אהבתי את הכתיבהההה
אני רוצה עם זאין
שם: אביה
גיל: כמו כולם
תיאור חיצוני: שיער שחור חלק וארוך , עניים חומות בורקות , חיוך יפה , יש לי חולשה ללקים ועקבים .
אופי : אני יודעת לשיר קצת אבל מזייפת , מנגנת על גיטרה כבר מון שנים , יודעת לבשל , יודעת גם לצייר
החברות שלי זה הדבר הכי חשוב לי , אני אובססיבית לגבי ריחות (בשמים , וכאלה)
אני קצת ילדותית ושטותית , אוהבת לבלות ולהנות

28/01/2013 11:30

שם: אמנדה…
אופי: משחקת אותה קשה להשגה, אוהבת לריב (במיוחד עם האזה…)
תכונות: אוהבת לרקוד, לבשל
בן: הארי…. 3>
יאייי ממש תודה! 3>

28/01/2013 11:38

סבבה אני מתחילה לכתוב לך, ותקשיבי, יש מצב שאני אתעלם מכמה (הרבה) פריטים, לא בטוח אבל אני פשוט לא כל כך טובה בכתיבה בתוך מסגרת

28/01/2013 11:39

סבבה.. תעשי מה שבאלך… : )
וזה לכבוד היומולדת (שהייתה אתמול… כן כן… יום השואה הבינלאומי… לא יכולתי להיוולד ב-1.2, נכון?!?!: אז יאיייי : )

28/01/2013 11:42

לא נורא, ומזל טובבבבבבבבבבבבב

28/01/2013 11:45

חחחחחחחח אני נוטה לכתוב יותר מידי אני יודעת , אבל הכתיבה של מדהימהה ואני ואמנדה נשמח אם תכתבי לנו וואן שוט מושלם כמו שאר הכתיבה שלך :))

28/01/2013 11:47

אני מתחילה, התחלתי לאביה כי היה לי רעיון אבל נא לא לדאוג, מחר מתישהוא אני אפרסם את של שתיכן

28/01/2013 11:58

מחכהה שתעלי את הוואן שוט אני בטוחה שהו יהיה מושלםם כי הכתיבה שלך מושלמתתת D:

28/01/2013 12:02

תודושיק (קרדיט לחברה שלי היא כל הזמן אומרת את זה אז היא הדביקה אותי)

28/01/2013 12:04

אביה עשיתי לך
מחכה שתגיבי

28/01/2013 12:27
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך