Lorinush
הוואנשוט הראשון שלי ולמעשה הסיפור הראשון שלי באתר :-)
אני וחברה שלי עכשיו כותבות סיפור, אבל אנחנו לא מעלות עד שלא יהיו לנו לפחות עשרה פרקים... ברגע שיהיו לנו מספיק נתחיל לפרסם באתר! ^__^
אשמח עם תקראו ותגיבו על הוואנשוט ועל הסיפור שיתחיל להתפרסם בזמן הקרוב!
<3 לורין

וואן שוט זאין & ליאן ❤

Lorinush 23/03/2013 966 צפיות 5 תגובות
הוואנשוט הראשון שלי ולמעשה הסיפור הראשון שלי באתר :-)
אני וחברה שלי עכשיו כותבות סיפור, אבל אנחנו לא מעלות עד שלא יהיו לנו לפחות עשרה פרקים... ברגע שיהיו לנו מספיק נתחיל לפרסם באתר! ^__^
אשמח עם תקראו ותגיבו על הוואנשוט ועל הסיפור שיתחיל להתפרסם בזמן הקרוב!
<3 לורין

הוואן שוט הראשון שלי :-)

כרגיל, זה היה יום גשום, השמים אפורים כמו ליבי. הוא שבר לי אותו, הרס אותו, ריסק אותו. אני לא מאמינה שככה הוא בגד בי אחרי כל מה שעשיתי לו. והקטע הכי ״מצחיק״ הוא, שאנחנו מאורסים. הוא היה איתה בבית שלנו, בחדר שלנו, במיטה שלנו! ואז הוא עוד בא ומבקש סליחה.
*****
״חזרתי״ קראתי אל חלל הבית הריק.
״זאיין?״ שאלתי בציפייה מחכה לבוא קולו, אך לא היה מענה.
׳מוזר, חשבתי שהוא סיים לעבוד׳ חשבתי לעצמי.
״אוקי״ מלמלתי לעצמי והתקדמתי לעבר חדר השינה לקחת בגדים כדי להכנס למקלחת. כשפתחתי את הדלת לא האמנתי למראה עיניי, חשבתי שעיניי מתעתעות בי אך זה היה האמת. ראיתי אותו רוכן מעליה כאשר הם מתנשקים. עמדתי שם כמה שניות המומה ממה שאני רואה. ״זאיין?״ מלמלתי ספק בלחש וספק בקול. הוא הרים את מבטו והסתכל עלי, מחוויר בין רגע.
״ל..יא..ן זה..ה ל..לא מה ש..את חו..שבת שז..ה״ מלמל. ״אה באמת? אז אני עכשיו מדמיינת את זה שאתם מתנשקים מול העיניים שלי?! אה? אני חולמת?! אתה מוכן להסביר לי אולי?!״ צעקתי כשדמעות זולגות מעיניי.
״א..ני״ גמגם, לקח נשימה ארוכה והתחיל ״ליאן אני מצטער, אני לא התכוונתי אני לא יודע מה עבר עלי, סליחה״ אמר והתיישב על המיטה. ״תלכי״ אמרתי בשקט. ״א..בל אני..״ התחילה לומר אך קטעתי אותה ״תעופי מהבית שלי, עכשיו!״ צרחתי והוצעתי עליה את כל העצב והכאב שלי. הרגשתי כאילו רומסים את ליבי, שוברים אותו, מרסקים אותו לחתיכות עד כדי עפר.
׳אני לא מאמינה שהוא עשה לי את זה׳ חשבתי לעצמי ונפלתי על ברכי, בוכה בלי מעצורים. ידי מכסות את עיניי ואני בוכה בבכי קורע לב. שמעתי את הדלת של החדר נטרקת ולאחר מכן של הבית. ׳היא הלכה׳ חשבתי. פתאום הרגשתי את ידיו החמימות של זאיין, עוטפות אותי ומחבקות אותי. ״למה זאיין, למה עשית את זה לעזאזל?! מה אני לא מספיק טובה בשבילך?״ אמרתי כאשר אני בוכה אל חזהו של זאיין וידי מרביצות לו בחזהו באגרופים חלושים שלא מזיזים לו כלל וכלל. ״אני מצטער, אני לא יודע מה אבל עלי, ואת הרבה יותר ממנה״ אמר וליטף את גבי בניסיון להרגיע את בכיי. המשכתי לבכות אל תוך חזהו בעוד הוא ממלמל אל תוך אוזניי ׳סליחה׳, ׳אני מצטער׳ ו׳לא התכוונתי׳. ״אתה מבטיח שזה לא יקרה שוב, לא משנה מה יהיה?״ שאלתי מתייפחת אל תוך חזהו החסון והשרירי. ״נשבע לך בדבר השני היקר לי ביותר״ ענה. ״למה בדבר השני שיקר לך ולא הראשון?״ שאלתי מעט נבוכה. ״משום שאת הדבר הראשון״ אמר והפגיש בין מצחנו. הרגשתי איך בטני מתהפכת, מלאה פרפרים. ״אני אוהבת אותך״ אמרתי. ״אני מצטער, ואני אוהב אותך יותר מכל״ אמר לי שניה לפני ששפתינו נפגשו בנשיקה גדולה, חמה ואוהבת.


תגובות (5)

יפה לוואנשוט ראשון!!! ברוכה הבאה לאתר!! אם באלך לקרוא ת'סיפור שלי אני אשמח:-)

23/03/2013 15:12

תודה רבה! ואני אשמח לקרוא את הסיפור שלך! ;-)

23/03/2013 15:14

ברוכה הבאה לאתר!!! ווואן שוט יפה!

23/03/2013 15:45

תודה רבה! :-)

24/03/2013 01:59

ואווו זה מושלם!

29/04/2013 07:17
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך